Kiekko
Rivipelaaja
- Viestejä
- 14
Jostain ne pettymyksetkin on elämään haettavaIlveksen kausikorttituotehan (runkosarjan kotiottelut) oli tuloksellisesti SM-liigan paras viime kaudella, eli siihen nähden aika paljon tuotteeseen pettyneitä ja siis tilauksen peruvia.