Kipinä: Ovet ne vaan käy?

Status
Viestiketju on suljettu.

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
En sanonut, että Tappara ei ole vuokrannut pelaajia muualle. Sanoin, että mitään esimerkkiä tilanteesta joka on millään tapaa verrannollinen sinun Meskanen-esimerkkiisi ei ole nähty. Ei nähty nytkään.

Meskasen kohdalla puhuttaisiin odotuksiin nähden epäonnistuneen yli 400 ottelua ammatilaistasolla pelanneen kolmikymppisen pelaajan vuokraamisesta hakemaan muualta onnistumisia, jotta voitaisiin kutsua tämä sitten kevääksi takaisin tekemään maaleja. Ei ole mitenkään verrattavissa tähän case Kärkeen.
Olkoon näin. En tästä ala vääntämään.

Pok

Tähtipelaaja
Höh, pois lähtevien vihjailu kiertoilmaisuilla ei ole kivaa. Sanokaa vaan suoraan jatkossa jos kuulette jonkun tietyn pelaajan lähtevän pois.

Tulevien kohdalla voi vähän kiusoitella, jos pakko on.

Lurkki

Rivipelaaja
Iso, iso menetys tuo Stransky. Ehdottomasti suosikkipelaajani. Toivottavasti saadaan joku ukko, joka saappaat täyttää, mutta tällä hetkellä sattuu aivan saatanasti

ilves1

Vakiokokoonpanossa
Vittuilkaa jos haluatte, mutta tänään kuulin että Ilves on hankkinut keskushyökkääjän.

Jos olen väärässä niin olkoon. Mutta näin minulle kerrottiin.
Olisko najmanin tilalle kun herra pystyy pelaamaan myös laidassa

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Joo oli vähän turha itseltä tämän kipinän vireille laitto. Vaikka olis tulossa uutta pelaajaa, niin ei nyt ehkä tarvetta jatkaa tätä. Muutenkin kipinöille vähän paremmat paikat jatkossa :)

Janko

Luottopelaaja
Vittuilkaa jos haluatte, mutta tänään kuulin että Ilves on hankkinut keskushyökkääjän.

Jos olen väärässä niin olkoon. Mutta näin minulle kerrottiin.
The Ykkössentteri.

TAPPARA-ILVES_21022020_3_of_18.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.