Mieluummin siis käytännössä ilman katsojia kuin täysi katsomo. Mieluummin siis kunnon tappiot kuin tuloja. Huh, toivottavasti et ole yrittäjä kun talousosaaminen on näin heikkoa.Ai tukea passille pitäis antaa? Ei pysty, ei kykene. Se oli seuran valinta ja tämä on minun.
Sun mielestä seuran pitäisi siis mennä konkurssiin.Ai tukea passille pitäis antaa? Ei pysty, ei kykene. Se oli seuran valinta ja tämä on minun.
Ei pidä, jos et niin halua. Tarkoitus vaan kerätä syitä, josko niistä pystyisi päättelemään mikä kaikki on pielessä.Ai tukea passille pitäis antaa? Ei pysty, ei kykene. Se oli seuran valinta ja tämä on minun.
No on sinne hyvin myyty lippuja! Itseä ei varsinaisesti kiinnosta minä päivänä niitä pelejä pelataan, kunhan ehdin paikalle.Maanantaipäivä on mainio pelipäivä. Kaikkia kiinnostaa. Kiitokset Liiga.
höh mikä julkisissa niin mättää?Ottelulippu+polttoainekulut+parkkimaksu yli 50e/peli. Kausikortti jäi nokialle lunastamatta kun oli olevinaan kallis. Pysäköinti/liikenne hanurista hallin sijainnin takia.
Julkisiin en koske tikullakaan.
Jos seisomakatsomo ei ole tänään kunnossa niin otetaan taas taukoa peleistä. Yleisesti ottaen 20 euroa jääkiekko pelistä on minulle liian kallista