On kyllä melkosta puuhastelua tää Kooveen tekeminen. 33min takana ja ollaan tappiolla jollekin Suomi-sarja joukkueelle 4-2. Äsken vielä 4-1
On kyllä melkosta puuhastelua tää Kooveen tekeminen. 33min takana ja ollaan tappiolla jollekin Suomi-sarja joukkueelle 4-2. Äsken vielä 4-1
Kaukana ovat Ilves-junnut Liigatasosta, jotka tuolla neppailevat… jos ei Suomi-sarjan jengiä vastaankaan saa pisteitä aikaiseksi.
Samaa mieltä. Ei tuohon parane rahojansa tunkea yhtäänEi maistunut Kooveelle 55 sekuntia 6v3:sta ja nyt joutuvat tosissaan taistelemaan sarjapaikasta. Aivan naurettavaa touhua, melkein katselisin jo uutta yhteistyöseuraa säilyi Koovee tai ei.
Samaa mieltä. Ei tuohon parane rahojansa tunkea yhtään
Vaikka jollain tavalla se auttaa Ilvestä niin onhan KooVeen kaltaiset farmit syöpää suomalaiselle kiekolle. Itse oon täysin ok sen kanssa että KooVee tippuuMikähän tuollainen yhteistyöhakuinen seura KooVee:n sijaan sitten voisi olla? Tarvitaanko tuollaista ollenkaan? Eihän me Ameriikassa asuta...
Onko tässä maailmassa olemassa yhtäkään aitoa jääkiekko KooVeen miestä?Eihän tuo yhteistyö KOOVEE:n kanssa ole varmaan täysin tyydyttänyt ketään osapuolta, mutta tamperelaisen jääkiekon kannalta olisi silti tärkeää monestakin näkökulmasta säilyttää kaupungissa myös Mestis-seura. KOOVEE:n pitäisi vaan löytää jotenkin oma paikkansa, jolla taistella lukuisten palloilujoukkueiden kaupungissa niin sponsorieuroista kuin ihan katsojistakin. Harvalla joukkueella on kuitenkaan tuolla tasolla noin hyviä puitteita itse ottelutapahtumaa ajatellen kuin KOOVEE:lla on Hakametsässä.
Täälä käsi pystyssä!Onko tässä maailmassa olemassa yhtäkään aitoa jääkiekko KooVeen miestä?
Täälä käsi pystyssä!
Onhan muuan Risto Jalo KOOVEE kasvatti, ja siirtyi pakon sanelemana Ilvekseen tän seurafuusion yhteydessä kaudelle 80-81.
Ja Raimo Helminen on KOOVEE "kasvatti"
Hyvä kysymys. Vähissä taitavat olla, mutta oletan tämänkin ketjun aikanaan avanneen nimimerkin SM1968 olevan ainakin sellainen. Samanlainen nimimerkki näyttäisi olevan hieman aktiivisempi Jatkoajan keskustelupalstalla. Teen villin oletuksen, että näppäimistön takana on sama henkilö molemmilla palstoilla. Itse henkilöstä minulla ei ole mitään hajua, eikä keskustelupalstojen etikettiin sellainen spekulointi edes kuulukaan.Onko tässä maailmassa olemassa yhtäkään aitoa jääkiekko KooVeen miestä?
Vai Koovee syöpää? Kyllä se vaan on todella tärkeä pelaajapolku Ipalle. Ensi kaudella oletettavasti Ipalla laaja rosteri. Win-win molemmille.