Robert ja Nollakulma
Luottopelaaja
Anteeksi tyhmyyteni, mutta onko tällä asialla isokin merkitys ?
Ilves on karanteenissa.. katsotaan koska loppuu.
Toinen sanoo jotain, mitä ei pysty todistamaan ja toinen ei sitä usko. Olemme toverit hyvät loputtomalla suolla.
Mennään eteenpäin ?
Ai onko tällä asialla isokin merkitys? Siis sillä, että Liiga tahattomasti tai tahallisesti tiedottaa Ilveksen olemattomasta koronatartunnasta (blegin mukaan)? Sanoisin tuolla kyllä olevan aika iso merkitys, jos Liiga näin käyttäytyy. Sillä hieman patistelen ja epäilen Blegin tietoa, mutta toki haluan antaa sille mahdollisuuden. Muutenkin on nyt aika normaalia ja suotavaa ensisijaisesti uskoa virallista tiedotetta näiden fooruminkirjoitusten sijaan? Tulivat ne sitten missä foorumissa/somessa tahansa ja etenkin vielä anonymiteetin takaa.
Toki en minä sitä sano, että Blegi näitä juttuja päästänsä keksii, vaan varmasti näille joku lähde on. Kuinka hyvää ja tarkkaa se tieto sitten on onkin toinen juttu. Nimittäin jos kokonaisuutta miettii, niin eiköhän se reaaliaikainen kokonaiskuva ole vain muutamien henkilöiden takana keistä tuskin kukaan toimii lähteenä.
Tiedotusten ristiriitaisuuden lisäksi minua kovasti ihmetyttää tämä syy samojen tilojen käytöstä, koska esim aika monelle Liigan paikkakunnalla A-junnut jakavat tilat ja siellä ón pitkin Suomea ollut tartuntoja vaikka kuinka. Eivät nämä ole aiheuttaneet mitään miesten joukkueen karanteeneja, vaikka tilat ovat varmasti tässä mielessä varmasti heikommat kuin Nokia-areenalla.
Sinänsä jos oletetaan tietojen pitävän paikkansa, niin itse en kyllä enää yhtään epäile Liigan protokollan toimivuutta. Ensin osasivat ennustaa Ilveksen tartunnan ja laittoivat karanteenin päälle ennen kuin ehtivät tartuttamaan vastustajia. Nyt vastaavasti onnistuivat kovasta kritiikistä huolimatta kieltämään neljältä ei positiiviselta pelaamisen, ketkä seuraavana aamuna olivatkin sitten koronassa. Ei huono sanoisi tähän Jorma Uotinen.
Oli miten oli, niin itse kehottaisin näihin asioihin liittyvissä tiedoissa todella tarkka tai vastaavasti olla vain jakamatta mitään. Nykyisin kun tuo lehdistön lähdekritiikki on kovin löysää ja saavat jutun juurta, vaikka suoraan somesta (esim Ilveksen facebook ja korona). Jotkut pelaajahuhut ovat asia erikseen, mutta näillä jutuilla voi ihan aidosti ja tahattomasti vahingoittaa Ilvestä etenkin, jos niistä voi saada kuvan esim löysästä koronan hallinnasta.
Niin ja saat anteeksi, mutta ihan yksin nyt joudut jatkamaan eteenpäin.
Viimeksi muokattu: