Jännää on se, että tieto kantautui ensimmäisenä joidenkin Tapparafanien korviin.
Jännää on se, että tieto kantautui ensimmäisenä joidenkin Tapparafanien korviin.
Juu ja Tapparahan on vaan hyötynyt tästä koronasta, saaneet ilmaisia pisteitä esimerkiksi Jypiltä jne.Yllättäen Tapparan foorumilla ulistaan että Ilveksen pitäisi vain raapia joku joukkue kasaan ja tulla pelaamaan Itse vietetään omaehtoista karanteenia ja vastustajien pitäisi tulla A-junnuilla pelaamaan.
Vähän luulen että kyllä siellä naapurin toimistollakin karvaisia käsiä hierotaan yhteen jos 6500 ihmisen paikallismatsi vaihtuu 13000 ihmisen paikallismatsiksi.
Eihän ne muuten yhtään peliä enää voitakkaan.Juu ja Tapparahan on vaan hyötynyt tästä koronasta, saaneet ilmaisia pisteitä esimerkiksi Jypiltä jne.
KooVeelta myös siirretty pelejä tältä viikolta koronan takia.Mikä muuten KooVeen tilanne on? Eivät ole näemmä pelanneet pariin viikkoon ja sieltähän nyt olisi Seppästä, Iso-Mustajärveä, Wallia ja systeemiä jotka nyt yhden pelin hätävarana menisivät ehdottomasti.
Onkohan Sport jo valmis pelaamaan...Ihan sama, mikä on rosteri. Peli pitää pelata. Jos näin ei käy, niin ensi viikonkin pelejä pitäisi perua. 5 vrk ei täyty esim Sport peliin.
Mä taas veikkaan, että kyllä pelataan.Suuri veikkaus ettei huomenna pelata…mut huomenna olemme viisaampia
Toivottavasti. Mut ei millään a-junnujoukkueella mielellään.Mä taas sanon, että kyllä pelataan.
Varovasti samoilla linjoilla. Samalla tavoin kuin muidenkin pöpöjen kanssa. Jos kunto on sellainen, että voi pelata, niin askiin vaan. Toki lainsäädäntöhän tähän ei vielä taivu.Mun mielestä ei pitäisi enää perua mitään pelejä, jos olet oireeton, niin jäälle vaan. Nyky korona on täys vitsi!
Osaatteko jompikumpi kertoa mikä siellä nyt siis on se tilanne näiden tartuntojen kanssa?Mä taas veikkaan, että kyllä pelataan.
Toivottavasti. Mut ei millään a-junnujoukkueella mielellään.