Tässä samalla voisi kirjoitella kauden 25/26 hahmotelmaa. Boldataan vaikka ne jonka jatkoista olen tyytyväinen. Suluissa ne joilla on optio ja haluaisin jatkavan.
Galló - X - Koblizek
Rooba - Paajanen - (Sawchuk)
Miettinen - Luoto - Oden
Mäkinen - X - Jaakola
X - Loponen
Suomi - X
X - Puhakka
Ahlroth
X
Randelin
Tältä näyttää. Jos joku olisi kertonut minulle syys/lokakuussa että tältä näyttäisi KooKoon 25/26 rosteri maaliskuun paikkeilla niin luulisin hänen kertovan jotain sairasta vitsiä yrittäen pistää minua hulluuden rajamaille.
Se täytyy todeta että jatkumo ensi kauden tiimiin on suuri ja se on yleensä ollut hyvä ratkaisu tällaisille pienenmille seuroille. Suuri vaihtuvuus oli KooKoolle 23/24 kaudella katastrofaalista.
Rosterissa on ensi kaudeksi paljon pelaajia jotka ovat todistaneet että pystyvät tuottamaan pisteitä Myrrän alaisuudessa. Aikalailla kaikilla hyökkääjillä, paitsi Mäkisellä on 0,5 ppg tahti. Pakeista Loponen on edelleen pakkien maalipörssin top kolmosessa vaikka ei ole pelannut kuukauteen. Jimi Suomi tulee varmaan breikkaamaan ensi kaudella. Ville Puhakalle täytyy kanssa antaa propseja. +/- tilaston top kymmenessä. Muutenkin, todella jämäkkä pakki joka antaa kovia niittejä, jolla on ikää ensi kaudella 25 vuotta. Kultaselta loistava löytö jota ei ennen kautta osannut odottaa.
Kultasen ostoslista ensi kaudelle on korvata Farrance, tai ylipäätään hommata nimiä pakistoon. Török, Davidsson ja Sawchuk ovat vielä auki, näille täytyy jotain keksiä. Minulle kelpaisi että kaikki jatkaisi, mutta näin tuskin tapahtuu. Bibeau kanssa täytyy todennäköisesti korvata, ellei KooKoo päätä operoida säästöliekillä maalivahtien suhteen. Ville Leskisen ja Joonas Lehtivuoren soppareiden loppuminen antaa kyllä vähän tilaa pelaajabudjettiin. Toivottavasti Kultanen löytää hyviä pelaajia Myrrän koneistoon.
Hienoa aikaa olla KooKoo-kannattaja.