T_Kuusisto
Vakiokokoonpanossa
Konnan aika koittaa
Nyt ennen puolivälierän seiska peliä täytyy todeta, että omista arvauksista vain Marek Langhamer on suoriutunut MVP tasolla.Itse en uskalla sanoa vain yhtä pelaajaa joten listaan omat 3 mvp ehdokasta järjestyksessä.
1. Eemeli Suomi
Kapteeni johtaa joukkoja edestä, tekee töitä illasta toiseen aivan hullulla raivolla, ja aivan varmasti löytyy sellainen hullu palo voittamiseen jota tuskin löytyy keneltäkään muulta tässä Liigassa.
2. Marek Langhamer
Kovin useasti nämä menestykset keväällä kulminoituvat maalivahti peliin. Ei ole mitään väliä millään tilastoilla, vain ja ainoastaan sillä poistutko kaukalosta voittajana vai häviäjänä. Marek on voittava maalivahti.
3. Petri Kontiola
Mää voin lyödä pääni pantiksi, että me tulemme näkemään sellaista Petri Kontiolaa jota ei olla aikaisemmin Liigassa nähty. Tulee pelaamaan jokaisen tilanteen loppuun asti eikä selkä tule suoristumaan!
Saatamme nähdä jopa tilanteen missä Petri Kontiola pudottaa hanskat, sillä voittamisen vimma on tällä hetkellä niin suuri
Nyt ennen puolivälierän seiska peliä täytyy todeta, että omista arvauksista vain Marek Langhamer on suoriutunut MVP tasolla.
Itse asiassa on kyllä erittäin helppo todeta, että Langaher on toistaiseksi ollut Ilveksen MVP.
Toinen olisi mielestäni Joona Ikonen.
Nyt ennen puolivälierän seiska peliä täytyy todeta, että omista arvauksista vain Marek Langhamer on suoriutunut MVP tasolla.
Itse asiassa on kyllä erittäin helppo todeta, että Langaher on toistaiseksi ollut Ilveksen MVP.
Toinen olisi mielestäni Joona Ikonen.
Oma listani hyvin samanlainen. Kolmannesta sijasta on kova vääntö.Väliaikapäivitystä:
1. Marek Langhamer
2. Petri Kontiola
3. Henrik Haapala
... ja Salmela ovat myös pelanneet hyvin.