Täytyypi lukea. Miettisen marinat presseissä on tehnyt hänestä itselleni yhden suurimman inhokkivalmentajan koko Liigassa. Oikein vituttaa koko naamataulu ku kitisee jatkuvasti runkosarjassa.Oli kyllä hieno puhe Miettiseltä sportti.com:issa
Ohanse aika Vitutava yksilö...niinku MarjakeittoTäytyypi lukea. Miettisen marinat presseissä on tehnyt hänestä itselleni yhden suurimman inhokkivalmentajan koko Liigassa. Oikein vituttaa koko naamataulu ku kitisee jatkuvasti runkosarjassa.
Junnut ei ehkä muista, mutta on entisiä Ilveksenpelaajia.. siksi itse annan hänelle paljon anteeksi.Oli kyllä hieno puhe Miettiseltä sportti.com:issa
Junnut ei ehkä muista, mutta on entisiä Ilveksenpelaajia.. siksi itse annan hänelle paljon anteeksi.
Ukkosketju nevö foget. Tuon historian takia en osaa Miettistä vihata tai pitää erityisen inhottavana tyyppinä millään.Junnut ei ehkä muista, mutta on entisiä Ilveksenpelaajia.. siksi itse annan hänelle paljon anteeksi.
Kyllä minä muistan ja oli omia suosikkipelaajia. Uskoin potentiaalia olevan vielä kovempiinkin pistemääriin.
Tämä.. ei vaan osaa.. antoi meille niin paljon. Oli mitaliakin voittamassa.Ukkosketju nevö foget. Tuon historian takia en osaa Miettistä vihata tai pitää erityisen inhottavana tyyppinä millään.
Korjaan hieman...VälilläOhanse aika Vitutava yksilö...niinku Marjakeitto
Kuka tuo on......Petri Karjalainen on KalPan uusi päävalmentaja
Petri Karjalainen ottaa KalPan Liiga-joukkueen vetovastuun 2+1-vuotisella valmentajasopimuksella. 42-vuotias Karjalainen on valmentanut edelliset ...kalpa.fi
Aikamoinen kysymysmerkki, mutta jännä nähdä mihin pystyy KalPan ensi kaudella viemään.
KalPan U20 päävalmentajana ollut pari vuotta, mutta apuvalmentajana löytyy todella kaukaa taustaa. Pitkän tien on kulkenut. Hieno mahdollisuus hänelle.Kuka tuo on......
Senttereistä on riittänyt paljon puhetta. Kalpan tilanne ensi kaudelle: Rissanen-Räsänen-Mäenpää-Kapanen.
Aika hemmetin hyvä tilanne tuolla osastolla.
Todellakin. Samaten tuo Mäenpään kaksivuotinen soppari viime keväänä oli hienosti haettu. Veti tällä kaudella 34 pinnan kauden ja on yksi Liigan ehdottomasti kovimpia talentteja. Varmasti tuo pakka hajoaa tulevan kauden jälkeen, mutta ensi kaudeksi on melkoinen keskikokoisen seuran senttereiden dreamteam kasassa.Etenkin Räsäsen pitäminen oli aika kova temppu. Olisi luullut olleen molemmin puolista kiinnostusta Tapparan kanssa, mutta niin vain jäi Kuopioon.