LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Näkyykö jostain foorumilla viettetty aika? Joskus ainakin näkyi, mutta näkyykö enään? En löytäny, vaikka selailin profiilia läpi.
Näkyykö jostain foorumilla viettetty aika? Joskus ainakin näkyi, mutta näkyykö enään? En löytäny, vaikka selailin profiilia läpi.
Täytyy kyllä myöntää oma tyhmyys, en tiedä.mites saa tykkäys ilmoitukset pois? tulee liikaa tykkäyksiä. Oon varmaan suosittu. ainakin ensiviikolla
Paina proffakuvaa ylälaidassa -> sivustoasetukset niin pitäisi löytyä.mites saa tykkäys ilmoitukset pois? tulee liikaa tykkäyksiä. Oon varmaan suosittu. ainakin ensiviikolla
kiitos paljonPaina proffakuvaa ylälaidassa -> sivustoasetukset niin pitäisi löytyä.
Näkyy minullakinOnkos se vain minä vai näkyykö muillakin linkitettyjen twiittien tagit ja tagaukset tummennettuna täällä?
Nimimerkki @Kirvesrinnat ja spämmi ja muutenkin täysin sisällöttömät viestit.
Musta jopa hyvä että muidenkin joukkueiden kannattajat kirjottelevat täällä ja osallistuvat keskusteluihin, mutta turhanpäiväsiä nostoja jne... Ei se määrä kuitenkaan korvaa laatua. Kaveri vois tosiaan rauhottua.
Joko ylläpito voisi alkaa toimimaan tän tyypin kohdalla?@Kirvesrinnat
Olisiko mitenkään mahdollista, että jatkossa, kun taas linkkailet joitakin asioita niin laittaisit ne samaan viestiin. Ainahan voi muokata myös viestiä ja liittää siten uuden linkin samaan viestiin.
Kiitos..
Keskustelut käynnissä miten toimitaan.Joko ylläpito voisi alkaa toimimaan tän tyypin kohdalla?
Muutama päivä sitten törmäsin tälläseen.Joskus on tullut mieleen, että saisiko tänne foorumille kyselyn/"äänestyksen", missä olisi forumilaisten ikäjakauma. Siis esim. 0-15, 16-22, 23-29,30-39, 40-49, 50-59, 60-69, yli 70v. Olisi ihan kiva tietää yleisesti miten kirjoittajien ikäjakauma menee.
Ja itse boomerina en osaa tuollaista kyselyä tehdä
Sääntö nro1, kyselyt yms. vain ja ainoastaan testialueelle.Mutta onko Testialue oikea paikka tälle? Itsekään en tuota huomannut...
Tuntuu omituiselta. Mikäli foorumin sääntöjä ei ole yhtä vaikea päivittää, kuin Yhdysvaltojen perustuslakia, sille voisi tehdä jotain.Sääntö nro1, kyselyt yms. vain ja ainoastaan testialueelle.
Älä kysy miksi, siihen en osaa vastata.
Niin itseasiassa tuo sääntö on muuttunut. Äänestykset voi nykyään tehdä tuonne "normaaleihin" alueisiin.Tuntuu omituiselta. Mikäli foorumin sääntöjä ei ole yhtä vaikea päivittää, kuin Yhdysvaltojen perustuslakia, sille voisi tehdä jotain.
P.S. Miten voin vaihtaa nimimerkkiäni
En keksi muuta tapaa, kuin että ylläpito poistaa tämän nykyisen profiilisi ja antaa sun tehdä uuden profiilin.
Vai pystyykö @Noma muokkaamaan nimimerkkiä?