• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Kysymyksiä ylläpidolle ja jäsenille

@Ylläpito

En löytänyt tilini asetuksista mitään "Poista tunnukseni"-nappulaa, joten voisitteko vaikka permabänniä meikäläisen? Viestit saa jäädä tänne, jos mahdollista.

Tänne kai sit: Onko tuo joku Chromen ominaisuus, että kun kirjoittaa viestin ja sivu palaa ketjuun, siellä näkyy uusimpana ennen kirjoitettua viestiä näkyvä viesti?

Pieni mutta ärsyttävä asia, jos vaikka vastaa-nappia painaessa huomaa kirjoitusvirheen.

Saako kausiketjua auki vai odotellaanko tulipalon sammumiseen / pronssipelin päättymiseen?

Saako kausiketjua auki vai odotellaanko tulipalon sammumiseen / pronssipelin päättymiseen?
Auki kai sen voi laittaa. Ei tässä mitään tulipaloa edes ole tai sitten itseäkin vituttaa niin paljon, ettei näe :D

Ihan vain mielenkiinnosta, saako jostain/joltain modelta tietoa siitä, että montako kertaa on saanut pelikieltoa, varoituksia jne? Olisi ihan vain hauska tietää.

Ihan vain mielenkiinnosta, saako jostain/joltain modelta tietoa siitä, että montako kertaa on saanut pelikieltoa, varoituksia jne? Olisi ihan vain hauska tietää.
Sulla ei ainakaan näy banneja olleen ja tasan yksi varoitus viime vuodelta.

Toisaalta me nykyään yritetään bannin aikana muistaa varoitus antaa samalla, jotta helpompi katsoa, kun nuo bannit ei oikein jää mihinkään näkyville pl. Banni- ketjuun, jos nostettu.

Sulla ei ainakaan näy banneja olleen ja tasan yksi varoitus viime vuodelta.

Toisaalta me nykyään yritetään bannin aikana muistaa varoitus antaa samalla, jotta helpompi katsoa, kun nuo bannit ei oikein jää mihinkään näkyville pl. Banni- ketjuun, jos nostettu.
Muistaakseni viime keväänä juuri näihin aikoihin sain ensikertalaisena kuukauden verran bannia, eikä minulle koskaan edes selvinnyt mistä se tuli :D .

Noh, virheitä sattuu kaikille ja voin olla varma että monesta minun lähettämästä viestistä täällä palstalla voisi kyllä hyvin antaa viikon jos toisenkin kakkua.

Muistaakseni viime keväänä juuri näihin aikoihin sain ensikertalaisena kuukauden verran bannia, eikä minulle koskaan edes selvinnyt mistä se tuli :D .

Noh, virheitä sattuu kaikille ja voin olla varma että monesta minun lähettämästä viestistä täällä palstalla voisi kyllä hyvin antaa viikon jos toisenkin kakkua.
Jep. Tää on just se ongelma, ettei se oikein jää sen bannin jälkeen muistiin mihinkään, mistä helposti näkisi.

Nykyään siihen pyritään laittamaan se varoitus missä se todettu, niin helpompi seurata :D

Takaisin