papparainen
Vakiokokoonpanossa
Nyt jo kahdeksan sivua ottelusta, joka on peruutettu! Toki ns. hauskaakin on ollut, mutta onko syytä jatkaa?
Nyt jo kahdeksan sivua ottelusta, joka on peruutettu! Toki ns. hauskaakin on ollut, mutta onko syytä jatkaa?
Joo, juuri sitä tarkoitin kun tapparafoorumin kaikki jäsenet kollektiivisesti syyttää Ilvestä rikoksesta. Pelottavan hyvin osaat lukea mun ajatuksia.Eli on ok syyttää Ilvestä rikoksesta koska Ilveksenkin kannattajat hypoteettisesti tekisivät niin jos roolit olisivat toisin päin. Ok.
Paitsi että onneksi kenenkään ei tarvitse miettiä, Tapparan pelejäkin on tällä kaudella siirretty ja siihen on täällä reagoitu. Mene itse lukemaan, millaista se oli, ja tule toki kertomaan kokemuksistasi.
Jokainen joka nyt innoissaan naureskelee tapparafoorumin reaktioille voisi hetken miettiä mikä olisi täällä juttujen taso jos tilanne olisi toisinpäin? Veikkaan että vähintään samanlainen tai vielä hullumpi.
Jokainen joka nyt innoissaan naureskelee tapparafoorumin reaktioille voisi hetken miettiä mikä olisi täällä juttujen taso jos tilanne olisi toisinpäin? Veikkaan että vähintään samanlainen tai vielä hullumpi.
Ihan turhaa spekulaatiota, nautitaan nyt tästä!Jokainen joka nyt innoissaan naureskelee tapparafoorumin reaktioille voisi hetken miettiä mikä olisi täällä juttujen taso jos tilanne olisi toisinpäin? Veikkaan että vähintään samanlainen tai vielä hullumpi.
En itseasiassa tajunnut. Tulit siis (mitenkään itse asiaan kommentoimatta) julistamaan että "varmasti olisi meno vähintään samanlaista toisinpäin", vaikka asia oli muutama viikko sitten toisinpäin eikä meno ollut samanlaista. Notta avaapas nyt vähän.Joo, juuri sitä tarkoitin kun tapparafoorumin kaikki jäsenet kollektiivisesti syyttää Ilvestä rikoksesta. Pelottavan hyvin osaat lukea mun ajatuksia.
Tajusit varmasti mitä tarkoitan.
Saatan toistaa itseäni, mutta meinasitko, että näiden järjenjuoksu olisi jotenkin loogista?En itseasiassa tajunnut. Tulit siis (mitenkään itse asiaan kommentoimatta) julistamaan että "varmasti olisi meno vähintään samanlaista toisinpäin", vaikka asia oli muutama viikko sitten toisinpäin eikä meno ollut samanlaista. Notta avaapas nyt vähän.
Ja meitä syytetään kabinettijoukkueeksi samalla kun Liiga lahjoittaa pikkuveljelle 6 pistettä.Siellä eilisen häpeällinen tappio Olympialaisista isosti kärsivälle Pelicansille vain purkautuu. Ei mitään uutta tai ihmeellistä. Milloinhan Tappara on viimeksi voittanut ilman vastustajan merkittävää tasoitusta koronan takia?
Jep, kävin kans lukemassa tätä ketjua, ja siellä se "parempi väki" lyö oikein urakalla. Noloa porukkaa, ei voi muuta todeta.Naapurin "reilusti Ilvesfoorumia asiallisemmalla" foorumilla tämäkin peruutus osattiin käsitellä erittäin asiallisesti ja objektiivisesti Liiga kuulemma pelaa tässä runkosarjavoittoa Ilvekselle
2018-19 kaudella ?Siellä eilisen häpeällinen tappio Olympialaisista isosti kärsivälle Pelicansille vain purkautuu. Ei mitään uutta tai ihmeellistä. Milloinhan Tappara on viimeksi voittanut ilman vastustajan merkittävää tasoitusta koronan takia?
Jep, kävin kans lukemassa tätä ketjua, ja siellä se "parempi väki" lyö oikein urakalla. Noloa porukkaa, ei voi muuta todeta.
"Hervannan Ilves". Käsittääkseni Hervannassa asuu älykäs insinööri väki joten vähän ihmettelen jos tämä kuului olla haukkumasanaJep, kävin kans lukemassa tätä ketjua, ja siellä se "parempi väki" lyö oikein urakalla. Noloa porukkaa, ei voi muuta todeta.