• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

LA 12.4.2025 | KalPa - Ilves | 2. Välierä

Puujalka

Luottopelaaja
Tuon Elorinteen tuuletuksen myötä loppui ainakin meikäläisellä arvostus häntä kohtaan. Oli itsellä kuitenkin Ilves-kausina yksi lemppareista.
Eikös se ollut juuri Ilves jonka puolesta Elorinne ei täälä jatkanut? En sen jälkeen kokisi kauheasti olevan velkaa tähän suuntaan, toki voin muistaa väärin.

Meillä tässä on kaikista vähiten varaa alkaa leikkimään jotain jumalaa jota kaikkien pitää kunnioittaa kun ollaan aina lampaita top4 peleissä.

Jakpot

Luottopelaaja
Käsittämätön oli myös tuomarilinja, kahta kalpan maalia edelsi selkeät jäähyt kalpalle, mutta ei ja lopputulos tiedetään. Hienoa tuomarityöskentelyä tänään ja muovi johtaa 2-0

Muovi? Mistä tämä tulee?

KalPa on tuolla nimellä mennyt 46 vuodesta asti. Sitä ennen nimi oli Sortavalan Pallo toki. Itse en muista tuota aikaa, niin paha sanoa sen enempää... paitsi että Sortavala ei ole enään Suomalainen kaupunki.

• Haha
Reactions: ben

vm84

Rivipelaaja
Muovi? Mistä tämä tulee?

KalPa on tuolla nimellä mennyt 46 vuodesta asti. Sitä ennen nimi oli Sortavalan Pallo toki. Itse en muista tuota aikaa, niin paha sanoa sen enempää... paitsi että Sortavala ei ole enään Suomalainen kaupunki.
Kai tässä viitataan nyt vain läpsyttimiin ja keinotekoiseen tunnelman luontiin hallissa

Southernmost

Vakiokokoonpanossa
A little improvement has been done on attitude. Leaving the tactic to more expert than me the target is this… we should want to win more than them. Each player has to carry on more responsability. No fear, play simple and be direct to the fucking goal!

Pirkka55

Vakiokokoonpanossa
A little improvement has been done on attitude. Leaving the tactic to more expert than me the target is this… we should want to win more than them. Each player has to carry on more responsability. No fear, play simple and be direct to the fucking goal!
Exactly. Every player should have one thing in mind: leave everything on the ice, with no regrets.

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Mua kyllä vaan aina vaan ihmetyttää miksi ei taklata juuri ollenkaan. Pääsääntöisesti aina kaarretaan vaan läheltä. Mulla kaikuu korvissa Peter Lavioletten lause vaihtopenkiltä jostain youtube klipistä "You get a 3-1 lead and now you wanna make plays. F—k the plays. Pound their f—ing D so in Game 7 they've got nothing left!" Jotenkin tämä ei ole play off kiekkoa edelleenkään
Samaa mieltä viime keväästä asti, peli-ilo pois mikkihiiriltä mutta ei.

Olispa Jesse Joensuu. Aina kovaa, aina logolle.

Paatelainen

Luottopelaaja
Kalpa paransi vielä kakkospeliin, meillä taisi olla yksi maalipaikka koko pelissä. Tuosta on tällä hetkellä valtavan pitkä matka voittoon edes yksittäisessä pelissä.

Teme-74

Luottopelaaja
Kalpa paransi vielä kakkospeliin, meillä taisi olla yksi maalipaikka koko pelissä. Tuosta on tällä hetkellä valtavan pitkä matka voittoon edes yksittäisessä pelissä.
Tais Kalpan valkku sanoo eilisestäkin pelistä että heillä oli nouseva käyrä, enkä ite osaa tota vääräksi kumota. Pelas Ilves mielestäni jatkoajalla ihan hyvin, mutta ei voittavalla tavalla. Tilaisuus kun tulee niin se pitää vaan tylysti käyttää. Ilveksen karsee hukkasyöttö ja siinä se sitte taas...

Ilves-silloin-tällöin

Vakiokokoonpanossa
Täytyy välillä sietää pettymyksiä että joskus voi iloitakin aidosti. Ymmärrän täysin pessimismin Ilveksen suhteen, ja sen että ihminen jo valmiiksi valmistautuu pahimpaan. Se suojaa sitten pahimmilta masennuksilta kun tilanne ei todennäköisesti ole suotuisa tänä keväänä mutta eiköhän anneta mahdollisuus siihen asti kun pelei on jäljellä. Itsekin lupaan tulla huomenna Areenalle täältä satojen kilsojen päästä. Otin palkatonta vapaata töistä sen takia koska tämä on sydämmen asia että pääsee joko riemuitsemaan tai pettymään yhdessä. Isolla sydämmellä huomenna areenalle ja annetaan se 6 kenttäpelaaja Ilvekselle huomenna. Uskotaan parasta pelätään pahinta mutta aina joukkueen mukana...

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Täytyy välillä sietää pettymyksiä että joskus voi iloitakin aidosti. Ymmärrän täysin pessimismin Ilveksen suhteen, ja sen että ihminen jo valmiiksi valmistautuu pahimpaan.
Ei vittu mitä höpinää jos 40 vuotta on viime mestaruudesta.

Toki niitä ilon pilkahduksia on muutakin kuin vain mestaruus mutta eiköhän tässä ole siedetty.

vm84

Rivipelaaja
Virheitä ihan liikaa. Ekassa pelissäkin taisi tulla kalpalle ainakin 3 läpiajoa harhasyötöistä. Nyt pitää parantaa aika lailla kaikkien. Viime kauden ankeuttajan puheet siitä kuinka peli kyllä riittää alkaa pian hiipimään mieleen jo tääläkin, kun selvästi jotain pitäisi tehdä toisin.

Ilves-silloin-tällöin

Vakiokokoonpanossa
Ei vittu mitä höpinää jos 40 vuotta on viime mestaruudesta.

Toki niitä ilon pilkahduksia on muutakin kuin vain mestaruus mutta eiköhän tässä ole siedetty.
Mä nyt en laittanut tätä provokaationa vaan lähinnä siihen että tsempattais kaikki ja vääntäydyttäisiin sinne Areenalle huomennakin. Mutta voit toki semmosena sen ottaa kun tämmöinen optimisti sen tänne laittaa.. :D Mun ajatus maailma ei kohtaa tommosen kiukuttelijan kanssa kyl yhtään.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mä nyt en laittanut tätä provokaationa vaan lähinnä siihen että tsempattais kaikki ja vääntäydyttäisiin sinne Areenalle huomennakin. Mutta voit toki semmosena sen ottaa kun tämmöinen optimisti sen tänne laittaa.. :D Mun ajatus maailma ei kohtaa tommosen kiukuttelijan kanssa kyl yhtään.
Juu kyllä siellä Areenalla huomennakin olen kannustamassa.

Jos tämä vaan olisi siitä ajatusmaailmasta kiinni niin meillä olisi 40 mestaruutta putkeen.

Paatelainen

Luottopelaaja

Tottakai sinne vääntäydytään, mutta onhan nämä nyt ihan horinoita nämä sun jutut.