Beast
Luottopelaaja
On tarvetta. Pelli loukkaantui eilen ja jätti pelin kesken.
Ei oo. Kuudella pärjää aivan hyvin. Jurmo nousee isompaan rooliin vaan.
On tarvetta. Pelli loukkaantui eilen ja jätti pelin kesken.
Niin ainakin tällainen Saipa pitäisi kyllä juosta yli vaikka viidellä pakilla.Ei oo. Kuudella pärjää aivan hyvin. Jurmo nousee isompaan rooliin vaan.
Niin ainakin tällainen Saipa pitäisi kyllä juosta yli vaikka viidellä pakilla.
LaitanAika tasan 400km. Vai laskitko mukaan eilisen menomatkan Poriin?
Mulle ihan sama vaikka häviäis Saipalle, mut asenne pitää olla 100 jokaisella.Entä tämä tuttu juttu? Kaksi peräkkäistä pelipäivää.
Toivottavasti ei kuulla! Vaan tullaan kotiin bussissa kolmen pinnan kanssa!
Mulle ihan sama vaikka häviäis Saipalle, mut asenne pitää olla 100 jokaisella.
Ei tarvisi edes viittä…Niin ainakin tällainen Saipa pitäisi kyllä juosta yli vaikka viidellä pakilla.
Onko oikeasti? Kyllä kuudella pakilla pystyy pelaamaan ihan hyvin, on selkeyttä ja näissä peleissä varsinkin, missä meidän pitää olla niskan päällä tuo kuusi on ihan riittävä.On tarvetta. Pelli loukkaantui eilen ja jätti pelin kesken.
Onko oikeasti? Kyllä kuudella pakilla pystyy pelaamaan ihan hyvin, on selkeyttä ja näissä peleissä varsinkin, missä meidän pitää olla niskan päällä tuo kuusi on ihan riittävä.
Mutta kun, jos selvästi heikommalle hävitään, niin asenne EI voi olla kunnossa! Eli matemaattisesti:
Turpiin tuli <-> Asenne ei kunnossa
Kyllä kokoonpanoa on syytäkin kierrättää tässä vaiheessa. Nelosessa kokeillaan nyt melkein välttämätöntä muuvia, Gregoirea sentterinä vielä kerran. Alvarez-Gregs-Päkkilä voisi toimia nelosena. Samalla sentteritilanne olisi parempi kun olisi vielä Bau. Nytkin Bau valmiina hyppäämään kehiin jos nelonen ei toimi.
KalPalla sentään oli itsetunto kunnossa, kun noita SaiPan maalikoosteita on katsellut niin se peli näyttää erittäin pahalta jos ovat tappiolla. Siis erittäin pahalta, ei laiteta kaikkea peliin vaan katseella puolustetaan ja vähän sinnepäin. Todella ohut selkäranka tällä hetkellä.Mitenkäs meille kävi erittäin siipirikkoista KalPaa vastaan viime kaudella? Toki heillä oli The Kake maalissa enkä nyt sano, että se siipirikkoinen KalPa olisi ollut materiaaliltaan huonompi kuin tämä SaiPa, mutta joku pomppu maali SaiPalle ja itse ei saada mistään sisään niin äkkiä alkaa yläkerta mennä jumiin.
Ei kyllä jaksa herättää tämä SaiPa nyt minkäänlaisia tunteita. Tottakai pelin aion katsoa, mutta niin...
Rikkilä painaa pelissä pari kertaa kaikkien ohi jalalla ykäläpi ja vastapainoksi koomailee ihan paineettomassakin tilanteessa kiekkoa katsomoon ja unohtaa kaveriaan nakkikioskin jonolle oman maalin eteen. Legenda-ainesta.Itse pelissä kannattaa antaa maksimaalinen paine SaiPan numero 50 pelaajalle, Hugo Rikkilälle. Syyn voi katsoa SaiPan maalikoosteista. Todella virheherkkä kaveri.