Saa heittää parilla lätyllä Odenin läpi ja alkaa kirjoittamaan sankaritarinaa.Nikolla on nyt sitten sellainen näytönpaikka ettei mitään rajaa.
Toivottavasti maanantaina Johansson, Masin ja Haapala palaa.
Siinä nikolisin ja beck saavat näyttää mihin pystyvät.
Mieho pois myösOn kyllä erikoista toimintaa...
Masin ja Haapala myös pois? Ei näkynyt itsellä Veikkauksella kokoonpanot .
Erikoista että eniten mietityttää riittääkö näillä tuoreena juurikin liike ja fyysisyys ”väsynyttä” tepsiä vastaan.Ainakin kyseiset herrat tuleva tuoreina mukaan jonka luulisi näkyvän positiivisena asiana näiden kahden väsyneen kohtaamisessa.
Miksiköhän Haapala pelasi eilen 3-0-maalinkin jälkeen vielä normaalivaihtoja? Itse olisin lepuuttanut.
Itse en kyllä usko että Stretsi olis ykkös YVssä.Tätä myös ihmettelin.
Toivottavasti Nikolishin pääsee ylivoimaankin Haapalan paikalle. Siellä ne hänen vahvuutensa pitäisi olla. Mutta veikataan, että Mörkö ottaa tuon paikan...
Itse en kyllä usko että Stretsi olis ykkös YVssä.
Eiköhän se ykkös YV ole muodossa Suomi - Kontiola - Baptiste - Nikolishin/Sebok - Lancaster
Varmasti riittää. Anttila on hyvä esimerkki. Alkoi jalkaa riittää kun peliaika tippui. Nyt on vetänyt enää 11-13min. Tänään ratkaisee taas.Erikoista että eniten mietityttää riittääkö näillä tuoreena juurikin liike ja fyysisyys ”väsynyttä” tepsiä vastaan.
Ihmettelin itsekkin miksi Haapala pelasi kun 5min jäljellä ja siellä on Vainari sun muut kentällä.Itsekin mietin, että miksei Haapala saanut sitä lepoa.. peluutus kun on Myrrän tasoa, niin voidaan vaan arvata... Todistaa aika paljon siitä tilannetajusta.
Eiköhän se ole ollut selvä peli eilen jo, että tänään ei Henkka pysty pelaamaan. Siinä tapauksessa häntä pysty peluuttaa eilen lopussa. Ei kaikki ole Myrrän vikaa. Ei edes se, että TPS saa vetää 1 rosterilla, sen sijaa Ilves ei.Itsekin mietin, että miksei Haapala saanut sitä lepoa.. peluutus kun on Myrrän tasoa, niin voidaan vaan arvata... Todistaa aika paljon siitä tilannetajusta.
Tänään sitten tolla porukalla pakko raapia voitto, samaa kun eilen niin homma kulkee! Nikolishinilla alkaa oleen viimeset paikat näyttää mikä on miehiään.