Tänään olisi kyllä aika kääntää kotikurssi taas nousuun. Kotiyleisölle voitto ja mieluusti useampi maali.
Tässä pelissä oli 3 pistettä jaossa.
Ilves otti 3 pistettä.
Paikan päällä näytti siltä, että Kody viedään paareilla pois, että kyllä se pahalta näytti ja oikea tuomio. Hintsanen muistaakseni huuteli, että "kypärä täyteen, kolmas maali!"Mitään syväanalyysia ei tästä ottelusta jaksa, varsinkaan kun melkein kaksi erää jäi näkemättä. SaiPaa vastaan pitäisi peli tappaa heti kättelyssä tekemällä pari maalia eteen. Tämän jälkeen joukkue on suht vaaraton. Tällä kertaa tehtiin ottelu vaikeaksi päästämällä SaiPa johtoon heti aluksi.
Itse olisin ehkä kakkosen antanut ulosajon sijaan mutta en ole tilannetta tarpeeksi montaa kertaa vaivautunut katsomaan että varmaksi menisin. Videolta katsottiin niin kaippa se oikea tuomio oli. Onneks Kodytekille ei käynyt mitään. Ottelu laitettiin oikeastaan nippuun siinä sitten.
Vaikea peli, josta kauden lopuksi muistetaan Jampan hattu ja kolme pistettä.
Niin ja jälkilisäyksenä pyyhkeet Hintsaselle jos tosiaan sanoi kypärätemppu. Se on hattutemppu. Hattutemppu.
Nyt kun kuuntelin ottelunauhalta niin sanoi juurikin noin. Mutta mitä tarkoitta kypärä täyteen? Se on edelleen hattu! Eihän katsojatkaan heitä kypäriä jäälle. Vaan hattuja.Paikan päällä näytti siltä, että Kody viedään paareilla pois, että kyllä se pahalta näytti ja oikea tuomio. Hintsanen muistaakseni huuteli, että "kypärä täyteen, kolmas maali!"
Mulle on lapsena opetettu, että jalkapallossa tehdään hattutemppu ja jääkiekossa kypärätemppu, mut taustoja en tiedä tähän. Tulkaa tietävämmät kertomaan ja sivistämään!Nyt kun kuuntelin ottelunauhalta niin sanoi juurikin noin. Mutta mitä tarkoitta kypärä täyteen? Se on edelleen hattu! Eihän katsojatkaan heitä kypäriä jäälle. Vaan hattuja.
Pitää tehdä tästä kysely foorumilla niin totuus tulee julki. Mikähän olisi oikea alue?Mulle on lapsena opetettu, että jalkapallossa tehdään hattutemppu ja jääkiekossa kypärätemppu, mut taustoja en tiedä tähän. Tulkaa tietävämmät kertomaan ja sivistämään!
Tuosta vielä linkki sinne Hattutemppu vai kypärätemppu?Pitää tehdä tästä kysely foorumilla niin totuus tulee julki. Mikähän olisi oikea alue?
Täytyy noista sokkosyötöistä sen verran sanoa, että pari kertaa ylivoimalla oli kyllä sellainen tilanne, että näki TV:n välitykselläkin jo pitkän aikaa ettei oikein muuta vaihtoehtoa edes ole kuin syöttää laitaa pitkin sinne viivalle. Jostain syystä Lancaster ei sitten sinne tyhjään tilaan kuitenkaan liikkunut.Stransky hautoi tänäänkin kiekkoa liiaksi ylivoimalla ja heittelee sokkosyöttöjä viivalle, vaikkei siellä aina ole ketään. Hieman saisi taiteilija jakaa syöttöjä ripeämmin.
Itse pistin sen myös Lancasterin mokaksi, se oli ihan normaali syöttö tuohon paikkaan, kun tilanne oli mennyt syvälle.Täytyy noista sokkosyötöistä sen verran sanoa, että pari kertaa ylivoimalla oli kyllä sellainen tilanne, että näki TV:n välitykselläkin jo pitkän aikaa ettei oikein muuta vaihtoehtoa edes ole kuin syöttää laitaa pitkin sinne viivalle. Jostain syystä Lancaster ei sitten sinne tyhjään tilaan kuitenkaan liikkunut.