Maski hoitaa homman!Kyllähän tämä on toisaalta parhaita saumoja Zerenkoa peluuttaa. Lepoetu ja vastustajalla kuitenkin reilusti heikompi materiaali.
Nalli on edelleen auttamassa pahasti vajaamiehistä Kooveeta.Kas, kun Nalli ei ole tällaisessa pelissä askissa
Alku menee melko varmasti Sportin hallinnassa pelituntuman takia.
Yleensä se menee niin,että edellisenä päivänä pelannut joukkue on eniten vaikeuksissa juuri ekassa erässä. Ja peli tasoittuu, kun väsynyt joukkue saa "karstat" pois koneesta.
Itse olen nähnyt sen niin, että varsinkin viimeisessä erässä edellispäivänä pelannut alkaa olemaan hapoilla.
Melkoista nautintoa luvassa, sillä ottelun selostaa Mika Saukkonen
Melkoista nautintoa luvassa, sillä ottelun selostaa Mika Saukkonen
Nalli on edelleen auttamassa pahasti vajaamiehistä Kooveeta.
Kyllä se rasitus näkyy tietysti koko pelin, ja mitä fyysisempi peli on, sitä kovemmalle edellisenä päivänä pelannut joutuu pelin vanhetessa.
Toivottavasti Ilves pelaa "sata lasissa" koko pelin,eikä lähde löysäilemään missään vaiheessa, ja ottaa Sporttia mukaan peliin. En halua kuulla enään yhtään "ei oltu valmiita pelaamaan" kommenttia.
Kirjoitin näin ensimmäisessä erässä. No olihan Ilveksellä about kolme paikkaa koko pelissä, joista yhdestä tehtiin. Jos Suomi olisi tehnyt ylivoimalla poikittaissyötöstä, olisi Ilves voinut voittaa. Kunhan Zherenko olisi torjunut sen viimeisen. Eli pelitapa toimii, jos sitä osataan toteuttaa, nyt vain Suomi möhli poikittaissyötöstä tulleen laukauksen, ja Zherenko hieman hörppäsi.Myrrä on kyllä ihan helvetin huono valmentaja. Toinen kausi menossa tätä samaa paskaa, jossa voitto vaatii sen, että oma maalivahti torjuu kaiken mahdollisen, ja toisaalta itse tehdään vähintään joka toisesta paikasta maali.