Emmett_Brown
Luottopelaaja
No mietippä niitä eilisiä alotuksia.Oliko toi Joni pakko ottaa taas kokoonpanoon
No mietippä niitä eilisiä alotuksia.Oliko toi Joni pakko ottaa taas kokoonpanoon
Kirjoitin, ”kritiikki ok mutta luokatonta paskaa…”Eli pyhää lehmää ei saisi arvostella?
Varmasti puudutus piikki ja x paikka on pelikunnossa. Saa nähdä vaikuttaako aloituksiin miten tämä vamma... ottaako aloituksia normaalisti.Just olin samaa kysymässä että eikös konnan pitäny olla varmuudella pois?
Varmasti puudutus piikki ja x paikka on pelikunnossa. Saa nähdä vaikuttaako aloituksiin miten tämä vamma... ottaako aloituksia normaalisti.
Raipen sanoin ”ei tässä mitään rikki ole, terve kuin pukki”
e. Ei kai kukaan ole sanonut, että varmuudella on pois. Taisi osa heittää mutua?
Oden ollut kyllä kans todella vaisu nyt, pudotuspelit 0+0 on nolla, pari ok paikkaa ollut mutta vedot joko logoon tai muuten pipariks. Nyt ei riitä et kellottaa parhaan kierrosajan kentällä. Toivottavasti tänään nähdään jo parempi Joonas Oden.
Itse eri mieltä. Kaksi maestroa ja Ikonen joka pystyy olemaan erittäin vaarallinen. Onhan Ikonen työteliäs, mutta pystyy kyllä vetämään myös rightin puolelta suoraan syötöstä. Eilen mieletön torjunta ryösti laadukkaan vedon. Oma veikkaus on, että tuo kenttä tulee löytämään tulostaululle.Väittäisin, että Haapala - Kontiola - Joo. Ikonen -ketju on kasattu periaatteella kaksi klesaa ja nelosenketjun varma työmyyrä. Tullee myös peliajallisesti olemaan "nelosketju" hoitaen mm. tärkeitä aloituksia omassa päässä.
Näin veikkaan.
Oden tekee maalinsa ryppäissä. Kenties tänään on hyvä päivä avata ketsuppipullo.
Mä nokitan EHT-Parikalla. Äijä on ollut aivan hukassa, tiukkaa tekis Mestiksessäkin noilla näytöillä.Odenista ehkä eniten kaikista pelaajista on välittynyt tuntu jännittämisestä.
Paljon on jäljessä noita Kärppien tähtipakkeja.Mä nokitan EHT-Parikalla. Äijä on ollut aivan hukassa, tiukkaa tekis Mestiksessäkin noilla näytöillä.
Mä nokitan EHT-Parikalla. Äijä on ollut aivan hukassa, tiukkaa tekis Mestiksessäkin noilla näytöillä.
Veikkaan pitkittynyttä koronaa...Parikka oli ihmeen heikko jo runkosarjan lopulla, minusta on jatkanut sillä samalla itselleen vaatimattomalla tasolla.
Todennäköisesti pelaa jonkun vamman kanssa, nuo otteet on jatkuneet jo niin pitkään. Tai korona söi normaalia enemmän häntä.
Oltiin kyllä Tieksolan kaa vähän kusessa eilenkin välillä. Hyvä juttu.Hieman yllättäen Kärpät jätti pois Tieksolan ja Koivusen. Varsinkin Tieksola tuo Kärppien ylivoimaan juonikkuutta. Toisaalta on vähän pehmeä koviin vääntöihin.