LA 21.12.2024 | KooKoo - Ilves

toskala

Luottopelaaja
Ihan täysin reilassa olevia pelaajia ei taida olla kuin jokunen.

Tätä kestänyt jo hetken aikaa, silti on tapeltu kokoajan sitkaasti. On nää sotureita.

Kyllä mä Ilveksen puolesta ylpeä olen että mennään sillä mitä on niin kuin kuuluukin. Eikä aleta soittelemaan liigan toimistolle että AI AI AI AI KUN OLLAAN KIPEITÄ!!!!! MULLA ON JALKA POIKKI. MULLA ON PÄÄ IRTI. MUA OKSETTAA. EI PYSTY PELAAN. EI PYSTY PELAAN. ÄITI TUO MEHUA!

Kyllä tässä aika paineetta voidaan peliin lähteä. Kaikki vaan likoon sillä mitä irti saadaan ja jos ei riitä niin ei riitä.

Maalivahti - aina

Vakiokokoonpanossa
Vaikka vastassa on "vaan" Kookoo, niin kyllä meitä taas testataan, kun äijiä tippuu melkein enemmän, kuin ehditään maailmalta ja A:sta hankkimaan. No uskoa on silti!

Tänään 2-4
Mese
Calle
Pelli
Björkqvist

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Ylpeä saa olla jätkistä taas tänään.

Hieno taistelu tällä kokoonpanolla, eikä katkettu KooKoon 4-2 johdosta, vaan sieltä taisteltiin tasoihin ja lopulta piste Tampereelle mukaan. Viimeiseen erään yhteen lyöty Klingberg - Mäntykivi - Meskanen toimi ihan kivasti ja sieltähän tuo pari maalia järjestikin. Viidestä päästetystä maalista huolimatta en Dominoakaan mihinkään bussin alle heitä. Useita tärkeitä koppeja varsinkin toisen erän rumputulessa, eikä maaleissa kauheasti sanottavaa ollut.

Jos Joulupukille saa toiveen vielä esittää, niin pyhien jälkeen äijiä riveihin takaisin ja joukkueelle terveyttä.

Sitten joulun viettoon.

Paatelainen

Luottopelaaja
Piste oli plussaa ja Meskanen ollut pari peliä Ilveksen paras. Pelli taas -2. Upea taistelu koko joukkueelta ja nousu tasoihin.

Kookoo on kyllä varmasti heikoin porukka koko liigassa.

• Tykkää
Reactions: CTS

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Erikoinen peli erikoisella kokoonpanolla.

Nyt oli näillä kakkos-, kolmos- ja neloskorinkin äijillä mahdollisuus näyttää ja onnistua. Siinä pääosin onnistuivatkin, koska neljä tehtyä maalia.

Tuomareista en jaksa enempää jauhaa, kun se nyt tuskin muuttuu ikinä mihinkään suuntaan. Linjaa vaihtelee tilanteesta riippuen. Siinä on varmaan tosi kiva pelailla.

Nyt hyvää ja rauhallista Joulua kaikille palstatovereille

Prophet

Luottopelaaja
Mun mielestä on ihan tervettä, että CHL:n Ranskan reissuissa ja Liigan valituissa runkosarjapeleissä annetaan näyttöpaikkoja junnuille ja rotaatiopelaajille. Tässä pelissä tuloksella ei ole mitään merkitystä, minkä lisäksi vastustaja antaa sen verran paljon tasoitusta valmentajaosastolla, että tässä voi käydä ihan miten vain.

Ja näin. Eipä ole noin paskaa pelaamista hetkeen tullut vastustajalta nähtyä, kuin mitä KooKoo tänään esitti. Ihme hääräilyä ja päämäärätöntä hyörimistä sekä kiekon kanssa huti-huti-suttaamista. Eikä tämä näkemys perustu edes siihen, että "tuollaisella kokoonpanolla pelannut Ilves olisi pitänyt nuijia 100-0." KooKoo teki tämän ihan itse.

Kiitos Joukon joukolle joululahjapisteestä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Tämä joukkue taisteli ja enempää en voi pyytää. Tämä piste tällä kokoonpanolla oli voitettu piste. Aika paljon on nyt näitä taisteluja palkittukin joukkueelle, näistä jää joukkueelle muistijälki sitten kun oikeasti pelataan merkityksellisiä pelejä. Hyviä juttuja myös Dominolle, vastuuta tuli näissä kahdessa viikonlopun pelissä ja kyllä hän sen hyvin kantoi.

Mutta vaikka nämä nyt joukkuetta kasvattavia kokemuksia onkin, niin toivon että ensi viikon perjantaina olisi jo muutama ukko takaisin. Pelkällä taistelulla ei enää montaa viikkoa mennä ja olisi hyvä sitä peliäkin treenata joukkueena.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Hölö avautui lehdistötilaisuudessa tuosta lopun jäähystä.
Eipä tuossa sen ihmeellisempää, mutta samoilla linjoilla hänen kanssa.

Tiedä sitten onko tappiopelin jälkeen paras paikka avautua, mutta mun mielestäni ihan hyväkin että kritiikkiä antoi nyt sinne suuntaan. Koko syksy enemmän tai vähemmän tuomareilta ollut aika sekavaa paikka paikoin.

Upea 3. erä. Hieno taistelu kaiken kaikkiaan. Omissa ennakkoarvioissa 1 piste oli se maksimitulos, mutta totta kai nyt vähän vituttaa. Enemmänkin oltaisiin hyvin voitu ottaa, vaikka enempää ei ehkä olisi ansaittukaan. Mutta tää on joukkue isolla J:llä tämä meidän Ilves. Viimeiseen kolmeen matsiin 7/9 pistettä on kova tulos, kun kokoonpanoja katsotaan. Nyt kinkut naamaan ja ukkoja pois saikulta ja kohti nousujohteista kevättä.

polve

Rivipelaaja
Hölö avautui lehdistötilaisuudessa tuosta lopun jäähystä.
Eipä tuossa sen ihmeellisempää, mutta samoilla linjoilla hänen kanssa.

Tiedä sitten onko tappiopelin jälkeen paras paikka avautua, mutta mun mielestäni ihan hyväkin että kritiikkiä antoi nyt sinne suuntaan. Koko syksy enemmän tai vähemmän tuomareilta ollut aika sekavaa paikka paikoin.
Juu ja toimittaja alkoi heti vittuileen sen jälkeen. Onkohan se toimittajan tehtävä?

WillieGunn

Luottopelaaja
Hieno piste tällä rosterilla. Joukkue kasvaa näistä. Koskaan missään ei ole semmosta joukkuetta jossa 4 kenttää jätkiä hehkuu. Toisten ollessa pois, toiset saa vastuuta. Onnistumiset aina luo positiivisuutta. Secondary scoring osastoa on nyt valpastettu! Hyviä onnistumisia tänään. Ja jätkät taisteli hyvin. Tää näyttää joukkueelta.

bxl-man

Share Ilves #18
On noi turhia noi ”lehdistötilaisuudet”. Onko siellä edes ketään paikalla kysymässä mitään? ”Tommi Niemelä, kommentit pelistä, vapaa sana”.