LA 21.9.2024 | Ilves - Pelicans

Cigaro

Luottopelaaja
Alkais jo!!

Eka liiga peli tähän kauteen itselle pl paikallinen harjotuspeli. Useempi syy miks tätä peliä odottaa normaalia enemmän:

-Hölön valmennukses
-Hölön 2 pelin otannal pelit ovat olleet hyvää/viihdyttävää seurattavaa
-Simmen paluu
-ulkona aurinkoista
-väkeä hallil
-Lööke
-Gazda
-Borg
-Laurell
-Kevään pettämys ei paina enää yhtää (fun fact: sulamisen takia tein elämäntapa muutoksen, 3kk olin selvinpäin ja tiputin 15kg tuona aikana. Meni "hieman tunteisiin")
Hattu päästä. Monille käy päinvastoin, kun elämässä tulee pettymyksiä. Voittavissa joukkueissa voittamisen kulttuuri lähtee voittavista yksilöistä ja olet hieno esimerkki Ilves-yhteisölle, miten pettymys käännetään voimavaraksi. Vamos!

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Eli Pennasella oli kuin olikin terapeuttisia vaikutuksia? :D
Siittä en osaa sanoo, mut Kalpalle tippuminen jo puolivälieris aiheutti erittäin tyhjän olon. Se kaikki raha, aika, vaiva mitä käytin Ilvekseen ja vastineeksi saatiin tuo tulos, ajoi pääkopan erittäin tyhjäksi "että mitäs nyt?" Vaikka ihan työelämässä olen ja perheellinen, että on muutakin elämää :D

Blackwolf

Luottopelaaja
Mielenkiintoista nähdä ylivoimat.

Pelli ei mielestäni luo mitään uhkaa ykkösyvseen. Liikku viivassa jopa liikaa ja tukkii omalla liikkeellän syöttölinjoja.

Gazda taas olisi vahvempi siivessä, jossa saisi keskittyä laukomiseen.

Johansson ainakin aiemman perusteella on todella hyvä liikuttamaan kiekkoa.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Olipahan raikasta ja viihdyttävää suorittamista. Toki oishan se 6-1 hienommalta näyttänyt, mutta menkööt.

Tykkäsin tosi paljon siitä, että nyt niitä onnistumisia tuli myös ykkösen taustalle. Ja tänään ne hieman piemmnossa olleet pelurit olivat hyvin pelissä mukana (esim. Stransky ja Nättinen)

Tästä on hyvä jatkaa!

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kaksi erää radiosta ja viimeinen erä sitten kuvan kanssa.

Hyvältähän tuo kuulosti ja myös näytti. Ilveksen pelaajat tuntuvat olevan oikeassa paikassa oikeaan aikaan aika useasti. Ja pelaajisto on myös hyvässä kunnossa ja jaksaa painaa toisen peräkkäisen ottelun ihan niinkuin ei mitään. Laurell oli todella pirteä ilmestys, tuolla tavalla poika ansaitsee lisää näytönpaikkoja. Pavlatille ei mikään helppo peli kun harvakseltaan noita paikkoja tuli ja pahoilta paikoilta. Mutta taisi siellä toisessa erässä jotain torjuttavaakin olla. Hyvin kerkiää tottumaan Liigan juttuihin tässä Malekin varjossa. Mutta tällä hetkellä kakkosmolari.

Gazdan veto on ilmiö. Pointsit tuomarille kun näki tuon, koska kukaan muu tuossa hallissa ei ilmeisesti nähnyt maalin mahdollisuutta, ei edes Gazda itse. Ja Johanssonin veto, ai että on kivan näköistä kun puolustajat laukovat viivan läheisyydestä. Minä olen aina tykännyt kunnon vedoista viivassa ála Markus Seikola joten lisää vaan tätä.

Yhdellä YVllä taisi olla Pelli-Gazda pari mukana, onko tällä tulevaisuutta? Miksi ylivoimassa ei voisi olla kahta puolustajaa?

pelikirja

Luottopelaaja

Hyvältähän tuo kuulosti ja myös näytti. Ilveksen pelaajat tuntuvat olevan oikeassa paikassa oikeaan aikaan aika useasti. Ja pelaajisto on myös hyvässä kunnossa ja jaksaa painaa toisen peräkkäisen ottelun ihan niinkuin ei mitään. Laurell oli todella pirteä ilmestys, tuolla tavalla poika ansaitsee lisää näytönpaikkoja. Pavlatille ei mikään helppo peli kun harvakseltaan noita paikkoja tuli ja pahoilta paikoilta. Mutta taisi siellä toisessa erässä jotain torjuttavaakin olla. Hyvin kerkiää tottumaan Liigan juttuihin tässä Malekin varjossa. Mutta tällä hetkellä kakkosmolari.

Gazdan veto on ilmiö. Pointsit tuomarille kun näki tuon, koska kukaan muu tuossa hallissa ei ilmeisesti nähnyt maalin mahdollisuutta, ei edes Gazda itse. Ja Johanssonin veto, ai että on kivan näköistä kun puolustajat laukovat viivan läheisyydestä. Minä olen aina tykännyt kunnon vedoista viivassa ála Markus Seikola joten lisää vaan tätä.

Yhdellä YVllä taisi olla Pelli-Gazda pari mukana, onko tällä tulevaisuutta? Miksi ylivoimassa ei voisi olla kahta puolustajaa?
Hieno nähdä Laurell kehissä. Pahasta covidista kärsi joka oli hidaste.. Näyttävä pelaaja mutta vakiinnuttaakseen paikkansa ylhäällä tarviis tulla tehoja enemmän. Ehdottomasti tulevaisuuden pelaaja kyllä.

BanaaniKeisari

Luottopelaaja

Eikös Lukko ole tätä käyttänyt?

Jakpot

Luottopelaaja
Gazda - Pelli oli toisen ylivoimakentän pakit koko pelin.

E. No eivät ilmeisesti olleet kuin kerran kentällä. Itse muistelin että olivat kaksi kertaa. Mutta uskotaan Pellin haastattelua.

Ja jokatapauksessa olisivat olleet koko pelin, jos ylivoima-aikaa olisi tullut.

Viimeksi muokattu:

toskala

Luottopelaaja
Minä en ole tällaista Ilvestä nähnyt edellisillä kausilla.

Sen verran jäitä hattuun että kyllä tällaisia rallatteluvoittoja on ennenkin syyskuussa nähty. Vasta marraskuussa ja tammikuussa on ne paikat, jossa oikeasti pitää olla iskussa kun eroja revitään kärjen, keskikastin ja pohjan välillä.

Mutta ei se sitä tarkoita ettei nauttia saisi silloin kun kulkee. Ja nyt kulkee. Ei niitä 9 pisteen viikkoja nyt aina ropise plakkariin.

Toutain

Luottopelaaja
Sen verran jäitä hattuun että kyllä tällaisia rallatteluvoittoja on ennenkin syyskuussa nähty. Vasta marraskuussa ja tammikuussa on ne paikat, jossa oikeasti pitää olla iskussa kun eroja revitään kärjen, keskikastin ja pohjan välillä.

Mutta ei se sitä tarkoita ettei nauttia saisi silloin kun kulkee. Ja nyt kulkee. Ei niitä 9 pisteen viikkoja nyt aina ropise plakkariin.

En puhu nyt mistään syksyn rallatteluvoitoista tai hienoista tuloksista, vaan siitä mitä näen jäällä. Mä en ole nähnyt edellisillä kausilla tällaista Ilves-jääkiekkoa kuin eilen ja tänään. Tämän voisi myös purkaa palasiksi, mutta juuri nyt en sitä tee, vaan keskityn nauttimaan.

toskala

Luottopelaaja
En puhu nyt mistään syksyn rallatteluvoitoista tai hienoista tuloksista, vaan siitä mitä näen jäällä. Mä en ole nähnyt edellisillä kausilla tällaista Ilves-jääkiekkoa kuin eilen ja tänään. Tämän voisi myös purkaa palasiksi, mutta juuri nyt en sitä tee, vaan keskityn nauttimaan.

Kyllä itseäkin lämmittää pelille heittäytyminen ja se että tunne näkyy ja välittyy. Ja kuten totesin, nauttia saa ja pitääkin kun vaikeitakin hetkiä on vielä tiedossa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kyllä itseäkin lämmittää pelille heittäytyminen ja se että tunne näkyy ja välittyy. Ja kuten totesin, nauttia saa ja pitääkin kun vaikeitakin hetkiä on vielä tiedossa.
Melkein toivon että niitä vaikeitakin hetkiä tulisi, niistä kun voi jotain oppiakin tulevaisuuden varalle. Ja 60 pelin runkosarjassa on myös niihin varaa. Viime kaudella niitä ei juurikaan tullut.