Kaksi erää radiosta ja viimeinen erä sitten kuvan kanssa.
Hyvältähän tuo kuulosti ja myös näytti. Ilveksen pelaajat tuntuvat olevan oikeassa paikassa oikeaan aikaan aika useasti. Ja pelaajisto on myös hyvässä kunnossa ja jaksaa painaa toisen peräkkäisen ottelun ihan niinkuin ei mitään. Laurell oli todella pirteä ilmestys, tuolla tavalla poika ansaitsee lisää näytönpaikkoja. Pavlatille ei mikään helppo peli kun harvakseltaan noita paikkoja tuli ja pahoilta paikoilta. Mutta taisi siellä toisessa erässä jotain torjuttavaakin olla. Hyvin kerkiää tottumaan Liigan juttuihin tässä Malekin varjossa. Mutta tällä hetkellä kakkosmolari.
Gazdan veto on ilmiö. Pointsit tuomarille kun näki tuon, koska kukaan muu tuossa hallissa ei ilmeisesti nähnyt maalin mahdollisuutta, ei edes Gazda itse. Ja Johanssonin veto, ai että on kivan näköistä kun puolustajat laukovat viivan läheisyydestä. Minä olen aina tykännyt kunnon vedoista viivassa ála Markus Seikola joten lisää vaan tätä.
Yhdellä YVllä taisi olla Pelli-Gazda pari mukana, onko tällä tulevaisuutta? Miksi ylivoimassa ei voisi olla kahta puolustajaa?