Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On siinä nyt helvetin monta rakentavampaakin vaihtoehtoa kuin lyödä pitkää. Jonka pitäisi olla viimeinen vaihtoehto, silloin kun ei löydy pelikirjaa muuhun tai on pakko vaihtaa. Ja oon aika helvetin pettynyt jos sitä pelikirjaa ei löydy muuhun. Koska vastustajan agressiivinen prässi pitäisi olla nimenomaan iso mahdollisuus saada vastustajan viisikko venymään. Tuoda Ilveksen kaltaiselle joukkueelle avaimet vastahyökkäyksiin ja helppoon keskialueen ylittämiseen.Oletuksena että me aletaan heti viemään peliä, pelkona että kalpa luistelee meidät heittämään pitkää kiekkoa.
"Ollaampi täs ny poiaat ottavana osapuoljena 50 minnuutia, si lyödää hyrskym myrsky vika 10min, nii Ileves paskoopi allensa.."
Joo mä oon syntynyt 1981 joten en mestaruudesta mitään muista ja uutta en varmaan tule ikinä näkemään.Että silleePojan huuto kuului ulos asti, maailma pysähtyi... Sisälle tullessa totesin pojalle, että mä en näe ikinä Ilveksen mestaruutta, mutta hän voi nähdä (14v)
Jep,Miten on mahdollista, että Mäntykiveä ei penkitetty viimeistään kakkoserän jälkeen? Järkyttävää, halutonta pelaamista niin hyökkäys- kuin puolustuspäässä.
Miten on mahdollista, että Parikka ei pelaa täysin vaarattomassa tilanteessa pakkiparilleen, vaan alkaa kikkailla yhdellä kädellä?
Miten on mahdollista, että ykkös- ja kakkosketjun liike on aneemista ja pelistä puuttuu tahto ja suunta?
Miten on mahdollista, että ehjin ketju kauden tärkeimmässä pelissä on nelosketju?
Miten on mahdollista, ainoastaan ulkomaalaispelaajat pelaavat kelvollisesti (+ Friman) ja suomalaispelaajat vaeltelevat kentällä kuin haavoittuneet peurat?
Miten on mahdollista, että fokus puuttuu, silmänkiilto puuttuu?
Miten on mahdollista?
Jep,
Täysin voi laittaa tämän ottelun voittomaalin nr 57 piikkiin. Aivan järkyttävän huonoa pelaamista.