Tässä kokoonpanossa on pirusti mielenkiintoista:No nyt on kyllä ainakin kokeilua noissa vitjoissa, Mänty pääsee laidalle pelaamaan joten toivottavasti sujuisi.
Pakisto sentään nyt ehjänä. Tepsillä Anttila maalissa ja siinä voi olla Ilveksen sauma.
Jotenkin tosta paistaa, että Virtanen, Stransky ja Mäntykivi saadaan herätettyä. Itse jotenkin innostuin noista kokoonpanoista..Syy elää puol seiskaan astiOnko Pendo nero, vai taas rikkonyt yhden Liigan parhaista ketjuista alkukaudella turhaan, se selviää tänään.
Ei saakeli..kiitti sulle, olin meinaan valmistautunut sinnittelemään vain kello 17.00 saakka..millähän sitä nyt kitkuttelee sitten vielä pidempään..Jotenkin tosta paistaa, että Virtanen, Stransky ja Mäntykivi saadaan herätettyä. Itse jotenkin innostuin noista kokoonpanoista..Syy elää puol seiskaan asti
Pendo lukee taatusti foorumiaValmennus reagoi, erittäin mielenkiintoiset ketjut on. Gregoire löytää jälleen itsensä katsomosta. Hyvä juttu, että Kos pääsee tämän tilalle näyttämään. Virtanen sentterinä. Ei yhtään haittaisi, jos alkaisi hänelläkin peli kulkemaan tuossa.
Lancasterin paluun myötä pakisto on kivenkova.
Juu ei siinä kylässä mitään muuta ottamisen arvoista ole.Yön yli hauduttuaan on jonkinlainen toivonkipinä alkanut itää nupissa tuon eilisen, murskaavan Pelikaanilöylytyksen jäljiltä. Valmennuskin tuntuu vielä yrittävän.
Jos Turkuun asti matkustaa, on sieltä toki tuotava tuliaisia. Ja mitäpä muuta Turusta nyt voisi löytyäkään tuotavaksi kuin läjä pisteitä!
TV2 päälleEi saakeli..kiitti sulle, olin meinaan valmistautunut sinnittelemään vain kello 17.00 saakka..millähän sitä nyt kitkuttelee sitten vielä pidempään..
Eihän periaatteessa juuri mikään tekijä viittaa siihen, että Ilves olisi voittamassa tätä peliä. Käytännössä kaikki ennakkotekijät ovat vastaan. Jotenkin silti haluan uskoa, että tämä Ilves ei toista peliä putkeen häviä. Starat nousee esiin ja taikoo muutaman upean maalin ja Malek pelaa hyvän pelin.Todella huonot vibat tästä pelistä. Tepsillä 9 ottelun voittoputki kun ottaa harjoituspelit mukaan, ovat levänneet kun Ilves pelasi eilen ja ylipäätään Ilveksen peli on tällä hetkellä surkeaa.
Malekin huippupeli ja alkukaudella nähty tehokas viimeistely voivat antaa mahdollisuuden pisteisiin.