LA 25.5.2024 HJK - Ilves

Kuka voittaa?

  • lupi

    Ääniä: 2 3,9%
  • tasuri

    Ääniä: 10 19,6%
  • ILVES

    Ääniä: 39 76,5%

  • Äänestäjiä
    51
  • Poll closed .

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Miten... Miten Jukkola olis ansainnut kyllä maalin, mutta jos viimeistely tasoa niin ei ehkä kuitenkaan
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Jukkola ollut Haaralan "maalinteko" harjoituksissa.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 936
Aivan itse tyrittiin tämä voitto. Toinen puoliaika suurimmaksi osaksi roskaa, puolustus perseili tasoituksen ja viimeistely täysin päin hemmettiä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Huhhuijaa, jos ei itse tee niin pisteet vähenee. Ratkaista olisi pitänyt omilla paikoilla mutta ei uponnut. Noh, vielä en ole häviötä nähnyt ja kai tämän pisteen Klubilta pitäisi yleensä lämmittää varsinkin vieraissa. Seuraavaa koitosta kohden.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 244
Joo kyllähän nyt piste Klubilta kelpaa vieraissa, mutta ehkä kuitenkin pettymys sillä olihan Ilveksellä maalipaikat tehdä useampikin maali. Klubilla ei tainnut olla yhtään laadukasta tonttia maalin lisäksi.

Pallollisen pelaamisen laatu laski huomattavasti toiselle puoliajalle ja erikoistilanteisiin kyllä tarvittaisiin lisää laatua. Kulmat ja vaparit karmeita tänään (pl. yksi tolppaan johtanut kulma).
 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
858
Otetaan tämä pinna. Ei niitä liikaa hesoista ole tuotu.

Ehkä tasapeli oli ansaittu tulos. Omin värilasein Ilves oli parempi, mutta oli siinä Klubillakin tonttinsa.

Avauspuoliajalla oltiin selkeästi parempia ja toisen puoliajan Jukkolan paikka jää kaivelemaan.

Mutta mutta. Olipa Ilvekseltä loistava esitys. Vähän toisella puoliajalla ote ajoittain katosi, mutta ajatellen, että vastustajana oli HJK, niin tosi hyvin oli homma kasassa.
Vähän turhia pallonmenetyksiä tuli ja pahoissa paikoissa, mutta samalla pitää uskaltaa yrittää ja uskoa tohon omaan tekemiseen. Se kuitenkin näyttää kantavan.

Oli myös komea kuulla Haaralan puoliaikahaastattelussa, että "miksei uskottaisi tohon omaan juttuumme. Meillä on mun mielestä Liigan paras joukkue, niin tottakai mennään omalla jutulla".

Just näin. Hyvä Ipa!
 

Peluuri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
965
Mun mielestä hätäiltiin vaihtojen kanssa ja Ulundu otettiin turhan aikaisin vaihtoon. Vai menikö multa joku loukkaantuminen ohi?
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 448
Posin kautta: Töölöstä tasari. Mutta kyllähän tästä oltais kolme pistettä ansaittu; klubi oli kyllä (taas) aivan paska. Mutta onneksi ääni on käheänä ja kalja on hyvää, eli kaikki hyvin. Perjantaina savolaisia pataan ja tää kausi on vieläkin meidän!
 
Viestejä
2 004
Tähän on tultu, että tasuri Klubin vieraana on lievä pettymys, vaikka ennakkoon se tuntui oikein hyvältä tavoitteelta.
Hyvä matsi silti ja loistavat meidän kannattajat. Oli hienoa olla mukana.
Voittoa tarjottiin, mutta olisi tässä voinut käydä huonomminkin. Ollaan varovaisen tyytyväisiä. Jätkät todennäköisesti eivät ole.
 
Ylös