Pahoittelut että vastaus viipyi. Mukaan otetaan niin kauan kuin bussissa on tilaa.Onko jotain dedistä ilmottautumiselle vai keräättekö jengiä loppuun asti? Mietin siis vain ku en tiedä viä hetkee oonko jo valmiiks Helsingis tuolloi. Matsiin joka tapauksessa toki tulos.
Bussillakin kulkevat ostavat itse erikseen liput yleiseen vieraskatsomoon, eli joo, pääsee.Pääseekö Niilojen katsomoon vaikka ostaisi normilipun matsiin? Bussimatkalle ei tarvetta.
Pääsee. Tästä tulee vielä lisätietoa.Pääseekö Niilojen katsomoon vaikka ostaisi normilipun matsiin? Bussimatkalle ei tarvetta.
Yli 40 paikkaa menny.Onko mitään väliaikatietoa, kuinka monta on ilmottautunu bussii?
Lisää pitäisi porukan nyt aktivoitua, jopa kaksi bussia on mahdollista. Kesäinen Boltsi, onko parempaa?Yli 40 paikkaa menny.
Iha ihme ja kumma, ettei löydy edes paria bussillista mukaan. En ny mitään Vaasan invaasion kaltaista odottanutkaan, mutta kyllä tätä parempaan pitäisi pystyä. Enkä tässä syytä Beattii, niiloi tai osastoo, koska ihan hyvin oon nähny mainostusta heidän toimesta, että en näkisi siitä olevan kiinni.Lisää pitäisi porukan nyt aktivoitua, jopa kaksi bussia on mahdollista. Kesäinen Boltsi, onko parempaa?
Ehkä sähköpostilla saisi vaihdettua vieraskatsomoon sitten, kun ne nyt sitä linkkiä antavat?Minä olen ainakin paikalla 10 ystäväni kanssa. Ostimme hätähousuina jo liput itäpäätyyn, mutta toivottavasti pääsemme istumaan lähelle Niilon poikia!
Tulee vielä hold your horsesLinkkiä vieraskatsomon lipun myyntiin?
Laita vaikka privalla numeroa ym niin hoidetaan pääsy vierassektioon.Minä olen ainakin paikalla 10 ystäväni kanssa. Ostimme hätähousuina jo liput itäpäätyyn, mutta toivottavasti pääsemme istumaan lähelle Niilon poikia!
Kesäinen TammelaKesäinen Boltsi, onko parempaa?
Jep varsinkin, kun futiksessa on oikeasti jotain haastetta viedä kotikannattajia kannatuksessa.Iha ihme ja kumma, ettei löydy edes paria bussillista mukaan. En ny mitään Vaasan invaasion kaltaista odottanutkaan, mutta kyllä tätä parempaan pitäisi pystyä. Enkä tässä syytä Beattii, niiloi tai osastoo, koska ihan hyvin oon nähny mainostusta heidän toimesta, että en näkisi siitä olevan kiinni.
Toki Helsinki voi olla sellainen, että ihmiset pääsevät helpommin sinne itse tai ovat jo valmiiksi siellä, kuten mä.
Tällain mutuillen asiaan vaikuttaa varmaan että kiekossa on pidempään järjestetty matkoja - ja niihin on totuttu.Jep varsinkin, kun futiksessa on oikeasti jotain haastetta viedä kotikannattajia kannatuksessa.
Jostain ihmeen syystä johonkin jääkiekon runkosarja awayihin on paljon helpompi houkutella väkeä ¯\_(ツ)_/¯