Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Olen samaa mieltä siitä että Marekille pitää antaa lepoa. Paljon olen myös puolustanut Malekia ja sitä riittääkö hän.Niin, meinaat siis että King olis tehny parit maalit samalla?
Mitä enemmän Malek on nyt pelannut niin sitä vakuuttuneempi olen että hän ei vielä riitä. Joukkueen peli muuttuu selvästi kun Malek on maalissa, toki ymmärtäähän sen kun toinen on yksi euroopassa parhaita pelaavia molareita ja toinen junnu ensimmäisellä kaudellaan liigassa.
Jos muistellaan viime kaudelta Zerenkoa hän kasvoi hienosti kauden aikana, oli oikein mainio kakkosmolari ja Marekin loukin aikana nousi hyvin esiin. Malek ei ole vastaavaan vielä pystynyt. Zerenkon kanssa olisi ollut ihan kelpo lähteä vaikka kevääseen jos Marek olisi ollut sivussa. Tilanne ei ole sama Malekin kanssa.
Malek on vielä nuorimies ja ainakin oma ymmärrys oli että hän olisi kauden aloittanut Mestiksessä. Zere lähti niin ei reagoitu vaan taasen toivottiin että sieltä kasvaa liigatasolle sopiva kakkosmolari.
Ei me eilen suoraan hävitty Malekiin. Mutta hänen pelaaminen noissa satunnaisissa peleistään ei täysin vakuuta, ovat kuitenkin olleet niitä ennakkoon ”heikompia” vastaan usein. Tämän joukkueen takana pitää pystyä parempaan.
Jos Marek loukkaantuu tms. niin ollaan kusessa ja pahasti.
Viimeksi muokattu: