Tervaskanto
Luottopelaaja
Pitäisköös tän Moovyn toimia Hakametsässä vai naputtelenko turhaan? Herjaa ettei ole Moovyn aluetta mutta ilves.com kertoo muuta.
Pitäisköös tän Moovyn toimia Hakametsässä vai naputtelenko turhaan? Herjaa ettei ole Moovyn aluetta mutta ilves.com kertoo muuta.
Kolmosen kohdalla huolestuttaa hieman puolustuspeli, Saarelalle jää siinä iso vastuu omia kohti.
Samaa mietiskelin. Tuo ketju on mahdollisuus hyökkäyspäässä mutta uhka omissa. Toivotaan, että Meskanen saisi pelirytmistä viimeinkin kiinni näiden veljesten kanssa.
Minä en nähnyt tällaista uhkaa ainakaan tässä pelissä. Mielestäni ketju pelasi hyvän pelin ja Meskanenkin oli Ilveksen näkyvimpiä pelaajia positiivisessa merkityksessä.Itse veikkaan että Meskasen peli tulee taantumaan Antosen tapaiseksi, kun ei enää tarjoilu pelaa kuten ennen. Tarvitsisi rinnalleen Leinon tai Ruotsalaisen/Suomen että saa riittävästi paikkoja. Toivottavasti jinxaan tällä Meskaselle hatun tuossa ketjussa.
Rautiaisen onnistumisesta olen mielissäni ja näytti miehelle itselleenkin maistuvan. Kyllä siinä ylivoimalla onnistumista Radulle haettiinkin joukkukavereiden toimesta ja kolmas kerta tuolla ylivoimalla sanoikin toden. Saarela ja Päkkilä olivat hyvällä pelipäällä.
Puolustuksellisesti todella hyvää tekemistä. Ei siinä KalPalla oikein tontteja ollut ja Dostalin ilta tehtiin lopulta varsin helpoksi. Nollapeli on kuitenkin nollapeli ja Dostalkin ansaitsee kehut. Plussaa myöskin alivoimalle.
Hienot pisteet ja komea yleisömäärä.
Se on kyl mystinen. Itselleni Moovy-käyttäjänä nousi puomi sisäänmennessä, mutta poistuessa ei. Jouduin ottaan sitten puhelun vartijalle, joka ystävällisesti päästi pois. Maksu kyllä lähti tililtä.Itse ajoin yks päivä ratinan parkkihalliin joka myös mainosti tuota moovya, mutta eipä vaan toiminut. Tiedä näistä.
En onnistunut Moovyn käytössä, ystävällinen parkkivirkailija myi vitosella tiketin. Pitää reklamoida ensi viikolla, katsotaan mitä vastailevatSe on kyl mystinen. Itselleni Moovy-käyttäjänä nousi puomi sisäänmennessä, mutta poistuessa ei. Jouduin ottaan sitten puhelun vartijalle, joka ystävällisesti päästi pois. Maksu kyllä lähti tililtä.
Nykyään en kyseiseen parkkihalliin ja/tai kauppakeskukseen mene. Lähellä olevissa Koskikeskuksen ja rautatieaseman parkkihalleissa Moovy toimii moitteettomasti.
Jos jommassakummassa vielä tulee ongelmia lopetan kyseisen yhtiön palveluiden käyttämisen.
Bono oli sanonut että sillä on puhelu, kun Elorinne oli pitänyt jääpussia korvallaanKolmas erä oli Ilvekselle raskas. Luottopuolustaja Aleksi Elorinne poistui pukukoppiin vasenta korvaansa pidellen. Siihen osui kiekko.
– Ei mitään vakavampaa. Elorinne nautti kopissa voitosta muiden kanssa jääpussi korvallaan. Hän on kova painija. Meidän Karelin, Myrrä heitti.