Kauden eka nollapeli tulossa!Jukurteilla Ruusu maalissa, eli tänään ei pitäisi maalinteonkaan olla tekemätön paikka.
Jaahas Malek maalilla, melkein olisin vielä mennyt Marekilla.
#82 lähtölaskenta on alkanut.Tuulola kanssa ulkona.
Jaahas Malek maalilla, melkein olisin vielä mennyt Marekilla.
Päästivät sen parhaan maalivahtinsa Kärppiin, että ei ole väliä onko maalillä Ruusu vai Fränä.Jukurteilla Ruusu maalissa, eli tänään ei pitäisi maalinteonkaan olla tekemätön paikka.
Joskus sitä kaavaakin vois rikkoa.Ihan odotettu vaihdos tietäen peluutuksen.
Joskus sitä kaavaakin vois rikkoa.
Eiköhän runkosarjan viimeisillä kierroksilla laiteta Langhamer kaikkiin peleihin niin tulee tuntuma pudotuspeleihin.Oon samaa mieltä.
Sanotaan vaikka niin että tämän päivän peli ja asenne määrittää aika pitkälti sen kiinnostaako pelaajia runkosarjan voitto vai ei. Tämä lepsuilu on sen jo melkein maksanut.
Mielipideasioita, mutta mun mielestä tärkein olisi 3 pistettä. Ihan sama millä räpellyksellä se tulee. Tämän illan peli-ilmettä ei saa automaattisesti mukaan pudotuspeleihin.Oli tulos mikä tahansa niin tärkein tänää olisi nähdä iloinen ja määrätietoinen Ilves kentällä. Se riittää tähän väliin. Se on avain asia ongelmiin.
Oli tulos mikä tahansa niin tärkein tänää olisi nähdä iloinen ja määrätietoinen Ilves kentällä. Se riittää tähän väliin. Se on avain asia ongelmiin.
Mun mielestä kyse ei ole ollut lepsuilusta. Tps pelissä taisteltiin voitosta viä 3 erässä samoin eilen. Yrityksen puutteesta ei voi joukkuetta syyttää. Maalintekemisestä on puuttunut rentous ja vastustajan tekemät maalit on tuonut kipsiä pelaamiseen.Sanotaan vaikka niin että tämän päivän peli ja asenne määrittää aika pitkälti sen kiinnostaako pelaajia runkosarjan voitto vai ei. Tämä lepsuilu on sen jo melkein maksanut.