Olisin kyllä Könösen nostanut ykköseen ennen Ratista.Kokoonpano?
Niinpä se taas on että hallille mieli vetää. Eilisen sukelluksen jälkeen olin sitä mieltä että en tule, mutta kuinkas taas kävi.
Tänään toiveissa hyvää peli-ilmettä ja rentoa maalintekoa kun vastassa oikeassa kriisissä oleva Valtra. Kohta mennään!
Nyt ku Ratinen on ykköses toi kokoonpano ei tunnukka enään niin hyvältä. Tehoihin pystyvää ykköstä näemmä muokataan myös. Noh, toivottavasti tulee onnistumisia, ja toisaalta Tsekkimafianki olis aika heräillä.Olisin kyllä Könösen nostanut ykköseen ennen Ratista.
Hyvä on ainakin meininki Jatkoajan otteluketjussa, kun tuli käytyä vilkaisemassa.
Kova kiistely siitä, kumpi on tällä hetkellä huonompi ja kumpi helpommin pisteet saa.
Huikea kiekkoilta. Toisen tappioputki tänään varmuudella päättyy.
Kävin kanssa katsomassa. Hauska ketju kyllä. Veikkaan legendaariseksi muodostuvaa ottelua.
Vastaan nyt sulle, mutta ei koske pelkästään sinua vaan yleisesti. Kun näillä heikoilla hetkillä tätä nyt usein tänne maaliin huudellaan. Tässä tapauksessa kyse on ilmeisesti joukkueen herättelystä, mutta usein tätä tapahtuu myös Gunnarin tai Malekin pelatessa huono peli. Oletteko te Hamrlan maaliin huutelijat nähneet tämän pelejä Mestiksessä? En ole maalivahtipelin asiantuntija, mutta sen perusteella mitä minä olen Kooveessa nähnyt, niin ei kyllä ole mitenkään valmis Liigaan. Ei edes joukkueen herättely mielessä. Ihan hyvä aihio, mutta kyllä kaikista paras olisi jos vielä ensi kausikin menisi Mestiksessä.Hamrla
En minäkään aikuisten oikeasti tälläiseen peliin Hamrlaa laittaisi. Enkä tiedä onko loppukaudella yhteenkään muuhunkaan peliin enään mahdollista laittaa. Malek-Gunnar pelanneet tämän suvanto(aika kaunis ilmaisu) vaiheen oikeastaan hyvin.Vastaan nyt sulle, mutta ei koske pelkästään sinua vaan yleisesti. Kun näillä heikoilla hetkillä tätä nyt usein tänne maaliin huudellaan. Tässä tapauksessa kyse on ilmeisesti joukkueen herättelystä, mutta usein tätä tapahtuu myös Gunnarin tai Malekin pelatessa huono peli. Oletteko te Hamrlan maaliin huutelijat nähneet tämän pelejä Mestiksessä? En ole maalivahtipelin asiantuntija, mutta sen perusteella mitä minä olen Kooveessa nähnyt, niin ei kyllä ole mitenkään valmis Liigaan. Ei edes joukkueen herättely mielessä. Ihan hyvä aihio, mutta kyllä kaikista paras olisi jos vielä ensi kausikin menisi Mestiksessä.