LA 7.12.2024 | Kärpät - Ilves

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tuo on aivan totta, mutta ei se muuta miksikään asiaa, että kapealla mennään ja rosteri huutaa yhtä sentteriä. Ratinen naureskelee itsekkin sentterinä pelaamiselleen.. hyvä asenne toisaalta, ettei ota liikaa paineita.
Toivottavasti Svej palaa pian kakkosen laitaan. Ehkä vaan lepää tänään.
Juu poissaoloja on nyt ja yksi hyökkääjä (mielellään sentteri) tarvitaan.

Ja sanotaan nyt vaikka näin, että mää olen elämäni aikana nähnyt paaaaaaaaljon enemmän huonompia Ilveksen kokoonpanoja kuin parempia mitä tää tän päivänen :D

Soho

Tähtipelaaja

Ja sanotaan nyt vaikka näin, että mää olen elämäni aikana nähnyt paaaaaaaaljon enemmän huonompia Ilveksen kokoonpanoja kuin parempia mitä tää tän päivänen :D
No niillä rostereilla pelattiinkin sarjapaikan säilymisestä.

Tänään pitää paketin pysyä tiiviinä. Ei meidän hyökkäys pidemmän päälle kestä Svejkovskyn ja Najmanin poissaoloja. Varsinkin kun sarjan paras YV-pakki Johansson on edelleen sivussa.

Hyrrä

Luottopelaaja
Millähän kentällä tota Kärppien ykköstä koitetaan kuollettaa...on kyllä saatanan kova ketju hyökkäyspäähän. Siihen tämän pelin menestys taitaa aika paljon kulminoitua ja toisaalta maalivahdin onnistumiseen.

Kovasti Kärpissä oli puheita kuinka pitää puolustaa paremmin. Itse vähän menin tohon täkyyn ja koitin vedonlyönneissä alhaisia maalimääriä, kun porukka tietysti pelaa korkeita koska sellaisia on tullut. No, paskat ne mitään puolustanut sittenkään.

IhanJuniori

Junioripelaaja
No niillä rostereilla pelattiinkin sarjapaikan säilymisestä.

Tänään pitää paketin pysyä tiiviinä. Ei meidän hyökkäys pidemmän päälle kestä Svejkovskyn ja Najmanin poissaoloja. Varsinkin kun sarjan paras YV-pakki Johansson on edelleen sivussa.
Siis aivan törkeät noi poissaolot on.

Itsellä ei kamalan suurta uskoa ole tänään, mutta olen valmis yllättymään.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Luukut kiinni omassa päässä ja 1-2 maalia ylivoimalla ja voitto kotiin.

Mun mielestä maalintekokilpailuun ei kannata lähteä. Kärppien puolustamisen tuntien paikkoja pitäisi tänään tulla sen verran, että tarvittavat maalit saadaan, mutta omissa tarvii olla huolellinen ja siivota maalinedusta puhtaaksi.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Niin minäkin... mm. kausilla kun karsittiin ja keikuttiin konkurssin partaalla.
Vuodesta 1976 kannattanut seuraa.

Ipa72

Luottopelaaja
Juu teki 2+1 Pelicansia vastaan. Toki itse en annan tuolle Kärpät - Pelicans pelille kamalasti painoarvoa. Pelicans oli/on todella huono.
Kyllä, kaverissa silti pitelemistä riittää tänään. Varsinkin, kun mennään melko erikoisella kokoonpanoilla. Koskahan Jussinpoika palaa kehiin?

Toutain

Luottopelaaja
Juu teki 2+1 Pelicansia vastaan. Toki itse en annan tuolle Kärpät - Pelicans pelille kamalasti painoarvoa. Pelicans oli/on todella huono.

Niin, ehkä ei voi Kärppien voitolle antaa kauheasti painoarvoa, mutta eipä se vastus nyt Turusen pistesaalissa kauheasti paina. Aika kova temppu suoraan sairaslomalta ja mies todistetusti pystyy tehoilemaan muitakin vastaan :)

Meklari

Luottopelaaja
Toivottavasti putki kulkee ja pysytään poissa boksista. Pavlatille huippuilta ja nollataan Kärppien syömähammas. Ei tää nii vaikeeta oo!
Pavlatin tavaramerkki tuntunut olevan, että vetää ihan huippumoodissa tai sitten ei tartu mikään. Toivotaan tänään olevan taas huippuilta.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Mulla on jäänyt nyt levy päälle, myönnetään.

Poissaoloja tipahtelee, kiitos Karjalaisen yskintä, lepakonsyöjät ja joulutorit. Tämä on normaalia joulunajan runkosarjaa ja en jaksaisi alkaa voivottelemaan asiaa, enkä ala.

Sen sijaan käviköhän Hölöllä mielessäkään tasapainoittaa ketjuja? Meillä on ennakolta pari ketjua jotka Puutarhuri kumppaneineen saattaa napostella välipalaksi per erä? Ilveksellä tasan yksi kenttä jonka on jälleen pakko kantaa koko vastuu tuloksenteosta. Kysyn sadannen kerran jos tänään divari Kärpät kaiken huutelun jälkeen viekin 3pistettä onko selitys se että ei voida joka pelissä vaatia ykköseltä voittoa?
Kärpillä sentään kaksi ensimmäistä kenttää jotka pystyvät tehoilemaan ja ovat sitä tehneetkin.
Vaikka Ilveksen ykkönen pirun kova onkin on Kärppien ykkönen pisteidenkin valossa vielä pykälän pari kovempi.

Rotaatio on Ilvekseltä kehissä, luulisi olevan näytönhaluja. Joskaan en tiedä pääseekö niilläkään ohittamaan ketään kokoonpanosta ellei ole loukkisumaa.

Kärpillä voitto alla.
Ilveksen peli on ollut tiivistä ja hampaat on olleet esillä.

Tänään nähdään maaleja. Pavlatiin on kehittynyt luottoa ja uskon hyvään peliin.

Meklari

Luottopelaaja
Ykkösketju on toiminut tauon jälkeen taas pirun hyvin. Ymmärtäisin tasapainottasin, mutta Hölö ei halua rikkoa toimivaa. Luultavasti sama edessä kyllä kuin Kalpaa vastaan, että 2 ketjua toimii ja 2 selviää.
Vaikka Ilveksen ykkönen pirun kova onkin on Kärppien ykkönen pisteidenkin valossa vielä pykälän pari kovempi.
Kärpillä 4 peliä enemmän pelattuna. Eipä tuossa kauheasti eroja ole tahdissa. Suomi ja Lööke yli 70 pinnan tahdissa.

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Nyt vaan pohjoisen matkailun jäljiltä jalat liikkeelle. Jos saadaan avaukset kulkemaan ja luistimet liikkumaan, pitäisi homma klaarata. Hieman toivoisin, että tämä pohjoisen matka olisi samalla hitsannut joukkuetta lisää yhteen ja tekemisessä olisi mukana työhanskat ja pilke silmäkulmassa.

Joukkueena mennään ja joukkueena tehdään. Matka Tampereelle on iloisuutta pullollaan kun vaan yhteisellä tekemisellä ja liikkellä hoidetaan tämä.