ipa1970
Luottopelaaja
Harmi ettei pendo ole huomannut.Tuulola on pelannut vähintään yhtä hyvin kuin Räty ja Ikonen.
Kannattaisi sitten eetu laittaa ykköseen herättämään konnan ja haapalan vitja ???
Harmi ettei pendo ole huomannut.Tuulola on pelannut vähintään yhtä hyvin kuin Räty ja Ikonen.
Jos meillä on näin sysipaska kakkosveska mitä nyt annettu ymmärtää niin pitäskö tillu samantien heittää luiskaan.Niin on kyllä, Pelicansille maalivahdeissa älytön ero!
Jos meillä on näin sysipaska kakkosveska mitä nyt annettu ymmärtää niin pitäskö tillu samantien heittää luiskaan.
Vaikka Malekiin ei kaaduta, niin kyllähän ykkösveskarin putoaminen on se pahin painajainen tässä kohtaa. Ja tottakai se toteutui, koska Ilves. Mikä tahansa jengi on kusessa jos ykkönen putoaa välierissä. No ehkä Tappara olisi voinut Hovisella viedä nämä kotipelinsä, sen verta on iso tasoero kentällä.Tää Langhamerin yhtäkkinen tippuminen on kyllä huonoin yksittäinen asia mitä olisi voinut käydä. Ja tottakai se kävi.
Tottakai omia kompataan julkisuudessa oli tilanne miten tahansa. 5-0 pelissäkin voittava valmentaja sanoo että antoivat hyvät vastuksen vaikka se ei olisi totta.Mikko Aaltonen Ilves-livessä: "Torstain peli ei missään nimessä kaatunut Malekiin, ei kahta sanaa." Siinä teille maalivahdin syyttelijöille...
Ennustan, että tänään löytyy ykkösketjun tehot. Ärsyyntynyt Ilves jyrää yli 4-0.
No Mikko Aaltonen ei ole Ilveksen työntekijä, ja kyllä tuolla Ilves Livessä on pelaajia kritisoitu ihan avoimesti, jos on aihetta.Tottakai omia kompataan julkisuudessa oli tilanne miten tahansa. 5-0 pelissäkin voittava valmentaja sanoo että antoivat hyvät vastuksen vaikka se ei olisi totta.
Ihailtavaa kylmänviileää suhtautumista! Itse kiemurtelen kotona jännityksessä ja pakko lähtee kohta ottamaan muutama ohra, että rauhottuu.Tänään Ilves kääntää tämän sarjan ja ottaa ensimmäisen kolmesta peräkkäisestä voitosta.
Ei huoleta kyllä sekuntin sekuntia tämä peli.
Tämä menee ihan käsikirjoituksen mukaan.. heilutellaan vähän tikkaria naaman edessä ja sitten sanotaan tylysti, että tämä on muuten minun. Annetaan netin vähän hehkuttaa ja lahelaisten luulla.Tänään Ilves kääntää tämän sarjan ja ottaa ensimmäisen kolmesta peräkkäisestä voitosta.
Ei huoleta kyllä sekuntin sekuntia tämä peli.
Itse katselen ja naureskelen jälkikasvulleni kun ne etsii kuumeisesti piilotettuja suklaamunia.Ihailtavaa kylmänviileää suhtautumista! Itse kiemurtelen kotona jännityksessä ja pakko lähtee kohta ottamaan muutama ohra, että rauhottuu.
Olisihan tuo pulssi kymmenkunta lyöntiä alhaisempi jos nyt olisi lähdössä katsomaan peliä meile 2-1 tilanteesta.Ihailtavaa kylmänviileää suhtautumista! Itse kiemurtelen kotona jännityksessä ja pakko lähtee kohta ottamaan muutama ohra, että rauhottuu.
Perustuen mihin? Päästettyjen maalien keskiarvo kakkosvahdeista paras, torjuntaprosentissa 2., voittoprosentissa 2. Paras tilasto arvioimiseen olisi tuo GSAx eli Goals Saved Above Expected. Sitä valitettavasti ei koko kauden otannalla löydy, mutta tammikuun puolivälissä oli siinä viidenneksi paras kakkosvahdeista. Mikään tilasto ei siis tue, että olisi huono kakkosveskari. Perustelut olisi siis tälle mukava kuulla.No kyllä Malek on kakkosvahdeista alle keskivertoa, mutta samaa mieltä tuosta. Jos peli yhtään muistuttaa torstaita niin tuskin tulee toista tilastovirhettä