Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Iikka luultavasti.
Iikka luultavasti.
Uuno on liian hyvä heille.Vai kenties Jesse Niinimäki?
Iikka luultavasti.
KETÄ KIINNOSTAA?! Tämän takia piti sitten rekisteröityä tänne?Sam Jardine -> Pelicans. Ei mikään uutiskynnystä ylittävä siirto, mutta tälläistä pikkulinnut lauloivat.
KETÄ KIINNOSTAA?! Tämän takia piti sitten rekisteröityä tänne?
Toki saa, mutta jos ensimmäinen viesti on jonkun tusina ulkkarin mahdollinen siirto, niin kysyn MIKSI.Kai nyt saa siirtohuhuja pistää tänne?...
Luulisi, että tuolla rahalla löytyisi parempiakin kavereitaSam Jardine -> Pelicans. Ei mikään uutiskynnystä ylittävä siirto, mutta tälläistä pikkulinnut lauloivat.
Luulisi, että tuolla rahalla löytyisi parempiakin kavereita
Hei..mä en nyt ihan ymmärrä, miksi tuo oli muka yhtään sen huonompi, kuin mikään muukaan ensimmäinen viesti.Toki saa, mutta jos ensimmäinen viesti on jonkun tusina ulkkarin mahdollinen siirto, niin kysyn MIKSI.
No olihan tuo nyt aivan onneton avausviesti, kun ei mainittu sanallakaan IlvestäHei..mä en nyt ihan ymmärrä, miksi tuo oli muka yhtään sen huonompi, kuin mikään muukaan ensimmäinen viesti.
Tervetuloa foorumille Narri!
Minua kiinnostaa. Kaikki huhut kiinnostavat.KETÄ KIINNOSTAA?! Tämän takia piti sitten rekisteröityä tänne?
Missä menee raja tusinaukon ja paremman välillä ja kuka sen määrittelee?Toki saa, mutta jos ensimmäinen viesti on jonkun tusina ulkkarin mahdollinen siirto, niin kysyn MIKSI.
KETÄ KIINNOSTAA?! Tämän takia piti sitten rekisteröityä tänne?
Kirjoitusulkoasusta päätellen ei ole mahdollista. Liian vähän CAPS LOCKKIA ja muuta öyhytystä. Tervetuloa @Narri!Singaali tehnyt uuden profiilin?
No tämä ketju koskee Pelicansia niin kai tänne tuollaisen voi kirjoittaa?KETÄ KIINNOSTAA?! Tämän takia piti sitten rekisteröityä tänne?
No kyllä juu... En ollut ollenkaan tietoinen herran menneisyydestä.SM-liigan maalivahti hyökkäsi isänsä kimppuun kohtalokkain seurauksin – taustalla pitkä aiempi rötöslista
Patrik Bartosakin isä teki poliisille ilmoituksen pojastaan.www.is.fi
Aikamoista, jos pitää paikkaansa...