Ben Blood on noussut otsikoihin SM-liigan pudotuspeleissä. Sillä on ollut myös kova hinta kaukalon ulkopuolella.
www.aamulehti.fi
"”Kun lensin ulos, katsomossa Ilveksen fanit alkoivat häiriköidä raskaana olevaa vaimoani.
Hailey istui katsomossa yksivuotiaamme kanssa, kun joku fani karjui hänelle päin naamaa hävyttömyyksiä. Olin siitä todella poissa tolaltani. Onneksi jotkut Pelicansin fanit menivät väliin ja tilanne rauhoittui”, Blood paljastaa nyt.
Blood ilmoitti hänen vaimoonsa kohdistuneesta häirinnästä Pelicansin seurajohdolle, joka vei viestiä eteenpäin Ilvekselle ja SM-liigalle.
”Heille ilmoitettiin ja he tiesivät siitä, mutta Ilves ja SM-liiga eivät tehneet mitään. En tiedä miksi. Sen jälkeen välieräsarjasta tuli minulle henkilökohtaista”, Blood sanoo.
SM-liigan mukaan tapausta käsiteltiin liigan johtoportaassa.
”Liiga on käsitellyt kyseisen asian turvamääräysten mukaisesti sekä erikseen vielä reagoinut Pelicansin erilliseen pyyntöön aiheeseen liittyen. Mitään häirintää tai kiusantekoa liiga ei ottelutapahtumissaan tietenkään hyväksy”, kommentoi SM-liigan toimitusjohtaja
Kati Kivimäki.
Blood ja hänen perheensä joutuivat myös nettihäiriköinnin kohteeksi.
”Sain tappouhkauksia ja kaikenlaista törkyä Instagramissa ja Twitterissä. Tappouhkauksista en ilmoittanut eteenpäin, vaan hoidin sen omalla tavallani”, Blood kertoo."
En koko juttua laita tänne vaan tämän olennaisen. Ei ole ikinä hyväksyttävää tuollainen käytös kannattajien taholta. Vaikka olisi kuinka kännissä ja läpällä. Asianomaiset uhkailijat saavat hävetä. Ja tämä tulee henkilöltä joka ei arvosta Ben Bloodia tippaakaan. Tuohon edellätapahtuneeseen ei kenenkään tarvitse vajota. Toki tämä on vain Bloodin itse kertoma asia, ja asioilla on toinenkin puoli eikä Liigalta sen kummempia juttuja tullut. Kaikenlaiset tappouhkaukset somessa ovat kuitenkin todella alhaista roskaa.