Lahden Pelicans

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 680
Expressen kertoo että Sakke Hämäläinen siirtyisi Björklöveniin. Tämä kausi aika penkin alle, aiemmin taisi olla Hölön luottomiehiä.

 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533


Muutama kaveri ulos Pelsuista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Kyllä on herranjestas yksi blondi päässyt täällä(kin) monella ihon alle. Camper lensi pihalle joo, ei saanut pelikieltoa. Åsten ei lentänyt pihalle eikä saanut pelikieltoa. Viime keväänä Jokipakka tuuppasi vähän selästä Jämseniä joka koitti filmata. Siitä tuli vaan 2min epäurheilijamaisesta käytöksestä koska Jokipakka teki tuon selkeästi summerin jälkeen. Lehterä ei saanut marraskuussa edes jäähyä saati pelikieltoa kun löi Jämseniä mailan tupilla naamaan.

Ärsyttävähän se Jämsen on mutta ihan turhaa nyt on alkaa keksimään omasta päästään jotain, että joo kyllä olisi ulosajoa ja pelikieltoa tullut jos Aatua olisi taklattu. Ei tuo missään yleisen lellikin asemassa ole, vaan enemmän alkaa olla jo maineensa vanki ja tilanteita menee ohi kun tuomaritkin katselee, että jaa siellä se Jämsen taas loikkii.
Enemmän mää viittasin siihen meidän tulevaan päävalmentajaan siinä mun viestissä ja hän se mun ihon alle on mennyt.

Toki on Jämsen pikkusen päässyt minunkin ihon alle, mutta huomattavasti enemmän hänen saaman mediahuomion takia kun kentällä tapahtuvien asioiden takia, mutta se on sitten keskustelu erikseen.
Liigasta löytyisi nuorille huomattavasti parempiakin esikuvia kun Jämsen.

Taitava kaveri kentällä ja jos media keskittyisi siihen mulla ei ole mitään ongelmaa hänen kanssaan.

Eikä nyt voi varsinaisesti tulla yllätyksenä, että mun kirjotus on "vähän" yliampuva :)
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Onkohan tämä sitä Liigan haluamaa kamppailupeliä?
Toivottavasti ei ole, edes lähelläkään sitä. Kyllä mä mielummin kattelen kun joku junnu tulee ja pistää jonkun järkälepakin ihan solmuun pienellä jalkahyvällä ja lopettaa ilmaveivillä. Kun taas kattelen että joku Tyrväinen hakkaa kaikkea mikä liikkuu kun vierasta sikaa.

E: loppujen lopuksi tämä on vain urheilua.
 
Viimeksi muokattu:

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Aika sekalainen seurakunta tuo Pelicans näyttää olevan. Blood ja Aaltonen varmaan olisi kannattanut jättää hankkimatta, varsinkin Blood. Ovat varmasti sekoittaneet pakkaa.

Jos satuttaisiin Pelicans kohtaamaan Playoffeissa, niin ei yhtään haittaisi jos Johannessen pelaisi neljänneksi isoimpia minuutteja puolustuksessa, kuten eilen.

Vaikea uskoa muutenkaan että tuolla puolustuksella ja maalivahdeilla tällä kaudella yllätystä tekevät, jos ei jo puolivälierissä ulos, niin viimeistään välierissä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 589
Vaikea uskoa muutenkaan että tuolla puolustuksella ja maalivahdeilla tällä kaudella yllätystä tekevät, jos ei jo puolivälierissä ulos, niin viimeistään välierissä.
No maalivahtitilanne kyllä paranee kunhan Kokko ja Patrikainen palaavat. Toki Patrikainen on aika suuri riski noin pitkän poissaolon jälkeen. Mutta Kokko kyllä hoitaa homman vähintään perustasolla. Kunhan eivät joudu sitä ruotsalaista laittamaan maaliin, sitten voivat melkein pelaamatta jättää. Puolustuksessa kyllä Erosen lähdön huomaa plus että Pena on vuoden hitaampi.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No maalivahtitilanne kyllä paranee kunhan Kokko ja Patrikainen palaavat. Toki Patrikainen on aika suuri riski noin pitkän poissaolon jälkeen. Mutta Kokko kyllä hoitaa homman vähintään perustasolla. Kunhan eivät joudu sitä ruotsalaista laittamaan maaliin, sitten voivat melkein pelaamatta jättää. Puolustuksessa kyllä Erosen lähdön huomaa plus että Pena on vuoden hitaampi.

No joo, kyllä Kokko ja Patrikainen ihan ok veskareita ovat, mutta en nyt näkisi kuitenkaan, että näilläkään herroilla keskinkertaisen puolustuksen edessä pitkälle pötkitään.

Kral on kyllä hyvä puolustaja. Eli siinä Lahtelaisten kehumiset on mennyt edes sinnepäin. Ja Utunen hyvä peruspakki.

Jordan on kahdessa viimeisessä pelisssä ollut 5 kertaa(8 mennyt omiin) tasakentin kentällä, kun omissa on soinut. Ja en ihmettelisi jos tuon yhden IFK:n yv-maalin aikanakin olisi ollut.

E. Joo siellähän #47 on kentällä IFK:n yv-maalin aikana.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 768
Kral on kyllä hyvä puolustaja. Eli siinä Lahtelaisten kehumiset on mennyt edes sinnepäin.
On kyllä. Täytyy sanoa silti, että ainakaan sen verran mitä itse olen Kralia nähnyt niin hänkään ei ole sellainen pakiston ”quarterback”. Pelin avaaminen tökkii Kralillakin pahasti, toki Kral, Puutio ja Utunen tuntuvat olevan ainoat jotka pystyvät omalla luistelullaan ohittamaan kärkikarvaajan. Kukaan näistä ei kuitenkaan pysty antamaan sellaisia avaussyöttöjä mitä vaikka Clendening tai Niku tai esimerkiksi Tapparassa Leskinen pystyy. Kyllähän tuosta Pelsu-pakiston kiekollisuudesta puhuttiin jo kesällä, mutta se oli Lahilaisten mielestä vain kateutta. Viime aikoina tuo on etenkin kärkipeleissä näkynyt karulla tavalla.

Eilenhän Pelsut puolusti tiiviisti ja kurinalaisesti Nikkilän edessä mutta oma hyökkäyspeli jäi vajaaksi kun avaussyötöt pysähtyi viimeistään keskialueelle. Maalissa tulivat siitä läpi Witkowskin avustuksella. Useimmiten kuitenkaan eivät päässeet tuolla tapaa iskemään vaan hyökkäykset tuli pahasti alimiehitettyinä hyvin ryhmittäytynyttä Tappara-viisikkoa vastaan.
 
Ylös