Tuossa kun lahtelaiset ihastelevat, että heillä on heittämällä liigan kovin puolustus ja muutenkin ihan kärkijengi nimilistaltaan, niin yleistäen voi sanoa, että itse olen huomannut, että nämä vanhat ja perinteikkäät seurat, kuten Ilves, Tappara, HIFK, TPS jne, ovat kannattajiensa taholta paljon kriittisempiä, kuin nämä pelsut, jypit, sportit tms.
Ja tietenkin, otos on pieni, mutta kun mulla on pari lahtelaista kaveria, niin tuntuu, että siellä tämä on ihan omissa sfääreissään, viime keväänä olivat vakaasti sitä mieltä, että Niemelää on kielletty puhumasta mitään, heidän koko joukkuettaan ja erityisesti Ben Bloodia sorsitaan, Jordanin palkkaamisessa ei ole mitään epäselvää, päinvastoin, Iida Vainio oli satunnaisena katsojana pleijareissa jne jne.
Tuntuu, että jos joku Pelsujen organisaatiosta jotakin lausuu, niin nämä ostavat sen täysin kritiikittä ja muutenkin kaikki ajatellaan niin, että oma joukkue ei tee ikinä mitään väärää.
Kaikilla meillä on enemmän tai vähemmän värilliset lasit, mutta minusta tuntuu, että Lahdessa tämä on viety aivan omalle tasolleen.
Täällä ollaan joskus omia kohtaan turhankin kriittisiä, mutta melkein mukavampi sellaista on lukea, kuin tuota täysin valheellista hömppää.