Don Corleone
Luottopelaaja
Itse toivon että äijän +/- olisi -25 tai isompiVarmaan näin, tämän pelaajan kohdalla on sanottava, että historiastaan johtuen, en ole lainkaan pahoillani, ettei ainakaan vielä ole onnistunut.
Itse toivon että äijän +/- olisi -25 tai isompiVarmaan näin, tämän pelaajan kohdalla on sanottava, että historiastaan johtuen, en ole lainkaan pahoillani, ettei ainakaan vielä ole onnistunut.
E: toivottavasti Pelicans floppaa oikein kunnolla ja ensi kausi pelataan kaikenmaailman N-junnujen voimin
Onneksi heillä on myös tämä Zordan, joka on liigan paras pakki mutta ei kuulemma edes pelikanzin paras pakki. Logiikka on pettämätön tässäkin asiassa. 1+1=3.Ei Liigan paras veskari oikein ole vakuuttanut. Onneksi on varalla toinen yhtä hyvä
Onneksi heillä on myös tämä Zordan, joka on liigan paras pakki mutta ei kuulemma edes pelikanzin paras pakki. Logiikka on pettämätön tässäkin asiassa. 1+1=3.
Mitä olen jatkoajan Pelicans osioo lukenut niin kovin moni siellä valittelee sitä, kun ei ole ensimmäistäkään puolustajaa joka osaisi edes etäisesti pelata ylivoimaa.Pelicansilla on toiseksi eniten YV-aikaa (64:23), mutta sen tekemä maalimäärä ylivoimalla on 3 joka on yhtä huono kuin Ässillä joskin YV ajoissa on lähes 20 minuutin ero. Melkoinen saavutus joukkueelta jossa kuitenkin pelaa Ryan Laschin tasoinen pelimies. Näkyyköhän Erosen lähtö esimerkiksi tällaisessa asiassa? Sillä miehellä oli kuitenkin melko suuri vastuu kiekollisesta pelistä viime kaudella.
Erikoisella linjalla Laukkanen rakentanut. Lähtikö sieltä joku jonka piti tuosta pitää huolta, onhan nyt se kiekollinen ykköspakki ihan selvä perusrakennuspalikka joka kuuluu joka joukkueessa olla.Mitä olen jatkoajan Pelicans osioo lukenut niin kovin moni siellä valittelee sitä, kun ei ole ensimmäistäkään puolustajaa joka osaisi edes etäisesti pelata ylivoimaa.
Eli kyllä se Erosen lähtö varmasti näkyy.
Loukissa Kral.Erikoisella linjalla Laukkanen rakentanut. Lähtikö sieltä joku jonka piti tuosta pitää huolta, onhan nyt se kiekollinen ykköspakki ihan selvä perusrakennuspalikka joka kuuluu joka joukkueessa olla.
Kuulemma Olkinuora saa paskaa niskaan henkilökohtaisilla sosiaalisenmedian kanavillaan. Tämä on lahilaista kiekkokulttuuria par excellence, päälle paskantamista joka puolella.
Kuulemma Olkinuora saa paskaa niskaan henkilökohtaisilla sosiaalisenmedian kanavillaan. Tämä on lahilaista kiekkokulttuuria par excellence, päälle paskantamista joka puolella.