*Bottas maksaaEi mitään hävittävää. Sponsorit maksavat.
Voisi Nupe mennä kohta valmentamaan itse tota porukkaa.Jatkoajan mukaan on vielä aiemmin kritisoinut julkisesti Hölön toimintatapoja. Tästä ei voi tulla muuta kuin hyvä.
Ei puutu, kun parin pelin tappioletku ja on Nupe penkin takana... Nimim. "Vieläkö Nickerson pelaa?"Jatkoajan mukaan on vielä aiemmin kritisoinut julkisesti Hölön toimintatapoja. Tästä ei voi tulla muuta kuin hyvä.
Patrik Forsbacka voisi tuoda Pasi Nielikäisen kanssa rouheutta tuohon tyhmään anteeksi ryhmäänEi puutu, kun parin pelin tappioletku ja on Nupe penkin takana... Nimim. "Vieläkö Nickerson pelaa?"
Voisi Nupe mennä kohta valmentamaan itse tota porukkaa.
Ei varmaan tarvi arvailla onko tämän kaverin "kotiuttamisen" takana ollut päävalmentaja vai omistajaporrasTyrväisen Antti palaa Pelicansiin:
Antti Tyrväinen vahvistamaan Pelicansia!
Hyökkääjä Antti Tyrväinen vahvistaa Lahden Pelicansia. Tyrväinen tuo joukkueeseen johtajuutta ja räväkkyyttä.pelicans.fi
Niillä on saletisti toimistolla joku pikkujouluveto Hölön hymystä.Nupe funtsinut että mitenkähän Hölöä rankaisisi Ilves-sopimuksesta ja sitten miettinyt että jos sille potkut antaa niin pääsee liian helpolla ja se vaan auttaa Ilvestä. Niin sitten Pöyhösen kanssa keksineet että voihan sen elämää muutenkin hankaloittaa.
Ja aitioon astuminen taitaa olla vain ajan kysymys.
Kieltämättä vaikuttaa vähän Kummeli-tyyppiseltä ratkaisulta; "Nupe sen siinä keksi viime metreillä, veti niin kuin ässän hihastaan..."Nupe oli pienissä pieruissa lentänyt kavereiden kanssa Saksaan hakeen Tyrväistä ja hoksannu vasta Dortmundin nurkilla, että Antti onkin reenannu laadukasta arkea Lahes kauden alusta?
*Bottas maksaa
Ei varmaan tarvi arvailla onko tämän kaverin "kotiuttamisen" takana ollut päävalmentaja vai omistajaporras
Veripena oli ainakin mitä olen Pelsujen palstalta katsonut niin Nupen hankinta sekin. Halusi rouheutta pakistoon. Onnistuneenahan tuota voi pitää vaikka inhoankin kyseistä pelaajaa. Saa nähän mitä tämän kanssa käy mutta en nyt kyllä ihan hirveitä odota Tyrskyltä.Onneksi hänellä näyttää kukkoron nyörit olevan varsin kireällä, kun Tyrväisiä hankitaan.
Itse olen tyytyväinen tähän hankintaan. Uskon, että siitä on haittaa Pelicansille. Alkuun voi tulla muutama vahva peli, kun huomaavat, että wau me ryskätään ja taklataan. Sitten se latistuu siitä ja todellinen taso alkaa näyttäytyä.
Kumpi kotoutti veripenan? Ratkaisu ei ollut ainakaan kokonaan huono.
Pakkohan se on. Jos ei noilla vielä pärjää, niin ainakin nyt yks kentällinen vielä.Kovasti huhutaan vielä lisävahvistuksista. Määttä twitterissä ja hyvin Pelsujen asioista perillä oleva Le Deal jatkoaika.comissa esimerkiksi.
Linkki vie instagramiin.
Lahilaisilla on niin hemmetisti varaa kettuilla, niin kyllä tämä menee taas myötähäpeän puolelle.
Linkki vie instagramiin.
Lahilaisilla on niin hemmetisti varaa kettuilla, niin kyllä tämä menee taas myötähäpeän puolelle.