Rupture
Vakiokokoonpanossa
Tämä ilmiö on ollut olemassa aikalailla yhtä pitkään mitä minä olen ollut somessa. En ole kovin vanha yksilö (2000-luvulla syntynyt), niin muutama vuosi sitten kun törmäsi vihaisiin turkkilaisiin tai muun Lähi-Idän valtion edustajiin, niin olin erittäin hämmentynyt. Jossain vaiheessa sitten osasin laittaa palaset paikalleen ja ymmärsin mistä on kyse. Nykyään nämä pistää kahvit näppäimistölle.Nää on futiksen puolella ihan arkipäivää. Joku 3/4 divarin kärkijengi saa vieraspeliin jollain paskalafkalla noin 2 kerrointa vieraspeliin sarjan pohjajengiä vastaan. Turkkilaiset lyö koko omaisuuden peliin ja sitten tän kärkijengin pelaajia ei kiinnostele syksyisenä arki-iltana lähteä johonkin Kyröskoskelle yms. pelaamaan ja häviävät. Jos sitten kyseiseltä joukkueelta Instagram tai X-tili löytyy niin siellä on kymmenet Turkkilaiset vaatimassa päitä vadille sopupelistä.
Tuosta eilisestä sen verran, niin tästä keissistä saa kyllä hyvät läpät kavereitten kanssa heitettyä kun KooKoo pelaa Pelicansia vastaan. Pasi Nurminen & CHL-mainokset maajoukkuetauon viimeisenä päivänä.