• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Lappeenrannan SaiPa

Battery

Luottopelaaja
EDIT: ja niillä on hyvät fanit. Kokoon nähden. Joku lehtijuttu oli parista tyypistä, jotka muutaman vuoden on reissannut ympäri Suomee katsoen KAIKKI Saipan pelit. Hattu päästä heille.

"Ennen nykyistä 900 ottelun putkea Pääkkönen oli seurannut paikan päällä noin 500 KooKoon peliä.

Seurantaputki katkesi yhdeksi otteluksi – syynä oli Pääkkösen isäpuolen järjestämä lomamatka."

Edit. Hupsis. Jotenkin onnistuin lukemaan että vertaat Kookoohon. :D

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Odotetaan Mestikseen matkaa.. aloittaa hyvin.
Odotetaan alamäkeä.. jatkaa tasaisesti voittamista.
Tippuu viimehetkellä pois topnelosesta muiden virheen takia.
Häviää ensimmäiset play offs pelit ja pelaa kolme veitsi kurkulla.
Voittaa 7 play offs peliä putkeen.
On välierissä.

Ei tätä tarinaa voi lyhyesti kuvailla.. tämä on jo aihe elokuvaan.
Lisäksi koko Lappeenrannan seutu on herännyt uuteen kevääseen.
Ei voi olla kuin iloinen heidän puolestaan, kunhan eivät tule pilaamaan meidän omia juhlia.

vilperi

Luottopelaaja
SaiPa on pelannut hienosti ja taitaa lähennellä seuran omaa parasta sijoitusta. Varisinkin, kun ottaa huomioon muutamat edelliset vuodet.

Jotkut odottivat Pekka Virran pelikirjasta SaiPalle pelastajaa, mutta meirär Raipe on ilman pelipelikirjoa on piiskannut pojat menestykseen. Pitkiä puheita tuskin pidetään, mutta peli on se aika, kun joukkue pääsee lepäämään fyysisesti. Raipe on tällä hetkellä SM-liigan valmentaja, joka vaatii, vaatii ja vaati. Ja pelin jälkeen antaa kunnian pojille tai toruu itseään.

Mutta on SaiPan menestyksessä silti pelkotiloja. Pahin pelkoni on meinaan, että Raipen patsas tehtäisiin ennen Tamperetta Lappeenrantaan.

Arzamas

Luottopelaaja
Jotain ironiaa voisi nähdä siinä kun OS41 kannustaa Ilvestä ja Herra 41 vie "pojan".
Raipe laittaa A-junnuveskan maaliin ja Petmanit vilttiin että Ilves voittaa. Hyvä että meillä on salainen agentti vastapuolella.

Oikeasti tuo finaalipari olisi varmasti henkisesti Raipelle todella raskas. En toivo sitä tapahtuvan, oikeastaan edes välieriin. Ei varmasti Raipe olettanut että tällainenkin skenaario on mahdollinen kun otti pestin SaiPassa vastaan.

Ja oikeasti en epäile etteikö Raipe piiskaisi joukkuettaan täysillä Ilvestä vastaan, totean vain että olisi kova paikka.

Miika Lundin

Luottopelaaja
SaiPan kausi on palauttanut Lappeenrannan kiekkokartalle ja saanut paikallisen rahan liikahtamaan. Siinä ehkä se tärkein - olisiko jopa "Tärkein jo saavutettu?"

Heh heh, no toki on (oli meinaan ihan viittä vaille henkinen niskalaukaus vielä kauden alla) mutta vielä ei ole mitään voitettu. Hienoa duunia Lappeessa tehty! Ja Raipe... ihana mies.

Teme-74

Luottopelaaja
Eiköhän nää pleijarit muutenki jeesaa Saipaa aika lailla taloudellisesti. Eikös siellä joku rahamies syksyllä livistäny.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Jos Batmanin veljekset saa pimennettyä, niin se on good night Saipa. Toistaiseksi siinä ei ole kukaan onnistunut 69 pelin otannalla. Ei luulisi olevan kuitenkaan mahdotonta?

EtäIpa

Luottopelaaja
Mä taas luulen, että Lukko on pulassa Raipaa vastaan jos kohtaavat.

Lukolla ei kuukauteen yhtään kovaa peliä.
Joo, tämä Raipa ei ole mikään Sport, jolle mestaruus oli päästä pelaamaan tähän asti. Mä vähän luulen, että bensaa on vielä aika paljon jäljellä Lappeenrannassa! :) Ei tule Lukko pääsemään helpolla!

ilvesperhe

Luottopelaaja
Joo, tämä Raipa ei ole mikään Sport, jolle mestaruus oli päästä pelaamaan tähän asti. Mä vähän luulen, että bensaa on vielä aika paljon jäljellä Lappeenrannassa! :) Ei tule Lukko pääsemään helpolla!
Kunhan Lukon ei tarvitse kaataa RaiPaa finaalissa...Katotaan miten Ässien käy. Jos KalPa menee jatkoon niin ainakin "keltainen kevät" neljässä kylässä jatkuu.

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Nyt kun Saipa saa vielä vähän ansaittua lepoa tähän välin, niin on kyllä kova vastus kelle tahansa. Jäätävän hienoat työtä on Raipe tehnyt.

"Hyvin ne pojat pelas, ei siinä mitään"