Lars Bryggman Ilvekseen kaudella 2026-2027?

Hänellä on toki siinä oma cast pyöritettävänä ja iskee hanakasti tarinaa. Toki niitä kannattaa aina kuunnella hieman varovaisemmin. Pohjalla on selvästi joku totuuden siemen mutta tarinaa jalostetaan kiinnostavaksi tarinaksi. Ihmettelin itsekin miksi Kärpät luopuisi, monestakin syystä. Helppo myös uskoa että Ilves on perään kysellyt, sillä pelaaja olisi ollut hyvä lisä.

Monesti ne "totuudensiemet" taitaa olla ihan foorumeilta luettuja ja sitten mehukkaiksi tarinoiksi muovattuja. Sekin, että Ilves ollut Rädyn perässä, kerrottiin tällä foorumilla useammasta suusta jo paljon ennen kuin Esko siitä mitään höpötti.

Jos minä sitten aloitan tämänkin pettymyksen pehmentämisen.
HUH HUH väistettiin tämäkin luoti. :rolleyes:

Leuka rintaan ja kohden uusia pettymyksiä.
Kylläpä Ilves opettaa nöyryyttä.

Olen saanut täältä hyvää oppia nöyryydestä, auktoriteettiuskosta ja ennen kaikkea optimistisesta elämänasenteesta.

Tapaus Bryggmannissa on se toiveita herättävä puoli, että mikään ei ole varmaa: Lantta voi olla ensi kaudella Tepsin miehiä.

Mitä "jos" Ilveksellä ei ole tarvetta laittaa Brygmannille ykköskaverin lappua enää?
Tähän kaipailisin vastausta. Eli onko sinulla nyt joku huhu homma vai onko tämä vain joku arvelu, että siellä on jotain jo kiinnitetty vai?

Juuri vankilasta vapautuneena olen huhuilusta huililla kunnes mulla on painaa itse pelaajalta fakta pöytään. En halua rikoksen uusijana ns. pyttytuomiota. Joten odotellaan tovi.
Muista vilauttaa S korttia jos Prismaan menet ennen paljastusta.

Juuri vankilasta vapautuneena olen huhuilusta huililla kunnes mulla on painaa itse pelaajalta fakta pöytään. En halua rikoksen uusijana ns. pyttytuomiota. Joten odotellaan tovi.
Eli siis jotain hataralla pohjalla olevaa huhuntynkää saattaa ehkä olla? Sekin on ihan ok mainita, nyt vähän annoit olettaa että sulla on taas jotain Prisman kalatiskijuttuja :D

Mutta siis pakkohan tonne on joku kärkiäijä hankkia, ei officen miehet nyt ihan niin kujalla voi olla kuitenkaan.

Tps näyttää seuraavan suuren Ilveksen jälkiä pelaajamarkkinoilla. Mikseivät tarttuneet Lanttaan, Korhoseen ja Haataseen???

Takaisin