Babbel
Vakiokokoonpanossa
Sitä että yksi tulijoista nyt on ihan varma jo.Niin eikö se huhu Koskekkin yhtä kolmesta. Mistä se toinen on tullu?
Sitä että yksi tulijoista nyt on ihan varma jo.Niin eikö se huhu Koskekkin yhtä kolmesta. Mistä se toinen on tullu?
Niin kuka on varma?Sitä että yksi tulijoista nyt on ihan varma jo.
LehtivuoriNiin kuka on varma?
Jaa onko julkastu.mennyt sit multa ohi!Lehtivuori
Laita mulle linkki Lehtivuoren sopimuksesta!Lehtivuori
No kun ei tule Jokipakka.Jokipakka. Oli just katsomassa 7peliä. Tulee Ilvekseen monivuotisella sopimuksella.. oli kyllä pienessä simassa, taikurin kanssa,(Jesse) N.
Lehtivuori.Jokipakka. Oli just katsomassa 7peliä. Tulee Ilvekseen monivuotisella sopimuksella.. oli kyllä pienessä simassa, taikurin kanssa,(Jesse) N.
No kun ei tule Jokipakka.
Vaikka Lehtivuori olisikin heikoin noista, en silti lähtisi sanomaan että Lehtivuori olisi mitenkään "kevyt kaveri".Lehtivuori ainaki huonoin tosta kolmikosta,kevyt kaveri maalin eteen.
Vaikka Lehtivuori olisikin heikoin noista, en silti lähtisi sanomaan että Lehtivuori olisi mitenkään "kevyt kaveri".
Ja riippuu mielestäni täysin siitä mitä haetaan, ovat erilaisia pelityyliltään nämä pelaajat.
Sulla pitäis olla jotkut rajoitukset tänne huhu-alueelle kirjoittamiseenPopparit esiin.
Aika varma olen. Toki tilanteet voi muuttua ja jos Ilveksen tiedossa on että joku sopimuksen alaisista pelaajista onkin lähdössä.Oletko varma?
Aika varma olen. Toki tilanteet voi muuttua ja jos Ilveksen tiedossa on että joku sopimuksen alaisista pelaajista onkin lähdössä.
Tiedän/tunnen Jokipakan muutenkin kun baaritiskiltä.
Koska Lehtivuori tulee.Miksi Jokipakka ei tule Ilvekseen?