Tällä kaudella hänen peli omassa päässä on mennyt paljon eteenpäin viime kaudesta. Kyllä Lancaster näitä "pommi taklauksia" vähän tuntuis välttelevän, mutta voihan siellä olla esim olkapäässä jotain pientä, että ehkä ihan fiksua nyt lepuuttaa tässä kohtaa.Niin ja fyysinen peli ei ole koskaan ollut vahvuus, mutta kumminkin nyt on pelannut varovasti niissä tilanteissa voi myös kertoa, että siellä voi olla jotain vaivaa minkä takia varovaisesti menee tilanteisiin. Itse uskon, että Lessiltä asennetta löytyisi mennä väleihin ja ottaa taklauksia vastaan ja kamppailla paremmin mitä nyt ehditty nähdä.
Tekikö Ässät kuinka monta tyhjiin, kun noita miinuksia tuijottaa?Aika paljon on nähnyt viestejä, joissa esitetään ikään kuin itsestäänselvyytenä, että huilasi vain Porin pelin, koska siellä ei oikein pärjää ja ekaan peliin siellä tuli -4 jne.
Mihin näiden viestien kirjoittajilta unohtuu, että Les siirrettiin sivuun kesken Tampereen pelin, (jossa ei oltu päästetty yhtään maalia)?
Niin kauan kun faktaa ei ole, ovat kaikki teoriat avoimia, mutta älkää nyt yksinkertaistako asioita niin, että se oli vain se Porin peli, kun tapaus Lancaster sai alkutahtinsa nimenomaan Tampereen pelissä.
Tekikö Ässät kuinka monta tyhjiin, kun noita miinuksia tuijottaa?
En tarkoittanut sinua erityisesti,nappasin viestin jossa oli -4 mainittu. Noista yksioli siirretty rangaistus ja kaksi tyhjiin,noiden aikana oli Les jäällä.Mä en tiedä kysytkö nyt multa? Mä en tuijota niitä yhtään, enkä usko, että valmennuskaan tuijottaa. Se oli mukana tuossa juuri siksi, että sitä on käytetty yhtenä perusteluna, kun tätä Lancasterin tilannetta on julistettu peliotteiden takia penkittämiseksi, (jota se tuskin on).
Bono sanoi, ettei ole Lessillä mennyt ihan putkeen nämä play offit. Hintsanen kertoi ettei heistä kukaan tiedä miksi Lancaster ei ole kokoonpanossa, pelkkää spekulaatiota.Mitä ne tuolla pregamessa nyt Lessistä höpötteli, en ehtinyt jäädä kuuntelemaan?
Ilves-livessä suurin piirtein noin joo.Bono sanoi, ettei ole Lessillä mennyt ihan putkeen nämä play offit. Hintsanen kertoi ettei heistä kukaan tiedä miksi Lancaster ei ole kokoonpanossa, pelkkää spekulaatiota.
Nimenomaan kyl nyt yritetään oikein tekemällä tehdä kriisejä.Jos vältämättä haluttu niin Parikka kuin Lancaster ois tänään kentällä.Viimeksi tänään tuli korvanappiini tieto asiasta.Jotenkin tossa on tunne, että tälläisiä minikriisejä media myös hakee ihmettelyillään ja Liivik heittelee omaa tietoaan studiossa päälle. Tälläistä aina kohdistuu huippujengeihin.
Ilves-livessä suurin piirtein noin joo.
Mutta tarkoitettiinko tuossa jotain hallin tilaisuutta?
Hallihavainnot kertovat Lancasterin kuitenkin liikkuneen Nokia-areenassa polvituki jalassaan. Oli miten oli, runkosarjan puolustajien pistepörssin voittajan loukkaantumista ei voi sulkea pois laskuista.
Kuten aiemmin kirjoitin, kyllä siellä on lievää loukkia. Nyt oli hyvä paikka säästellä, sama juttu Parikan suhteen.Näkökulma | Tappara ja Ilves pönkittivät entisestään suosikin asemaansa – Ilveksellä on yksi huolenaihe, Jussi Tapolalta vaaditaan mielikuvitusta
Tappara lähti kevääseen mestarisuosikkina, eikä KooKoo-sarja tuonut muutosta ennakko-odotuksiin. Ilves jatkaa naapurinsa ykköshaastajana kypsän Ässät-sarjan päätteeksi.www.aamulehti.fi
Tiedä sitten totuutta. Pitäisin kyllä lähtökohtaisesti todella outona, jos runkosarjan pistepörssin voittanut pakki laitetaan poppareille muutaman huonosti menneen pudotuspelin takia.
Vaikka todella luotettavana palstalaisena sinua pidänkin, niin en usko yhdenkään täällä, sinunkaan voivan sanoa tietoina tässä vaiheessa kautta pelaajien terveystilanteita.Kannattaa lukea mitä olen kirjoittanut aiemmin.Jos ois haluttu Parikka ja Lancaster olis ollu pelikunnossa.Kummallakaan ei mitään vakavaa.Tämä on tieto.
Usko mitä uskot mutta satun vaan tietämään.Vaikka todella luotettavana palstalaisena sinua pidänkin, niin en usko yhdenkään täällä, sinunkaan voivan sanoa tietoina tässä vaiheessa kautta pelaajien terveystilanteita.
Nää on semmosia top secret kamaa tässä kohtaa, että mulle henk koht ihan sama kuka täällä kertoilee tietoja terveystilanteesta. Minä en niitä osta.
Itse uskon edelleen, että jotakin vaivaa on Lancasterilla. Voi olla joo et pystyis pelaan, mutta ei läheskään täydellä teholla.
Niin uskon itse. Uskokoon kukakin mitä haluaa. Yksiköön kirjoitus tällä palstalla kesken pudotuspelien ei saa mua vakuuttuneeksi. Vain Ilveksen omiin uutisiin uskon ja niitähän ei kuulla tässä kohtaa.
Ai että meidän kärkipakkeja pidetään ihan vain huvikseen sivussa?Kannattaa lukea mitä olen kirjoittanut aiemmin.Jos ois haluttu Parikka ja Lancaster olis ollu pelikunnossa.Kummallakaan ei mitään vakavaa.Tämä on tieto.
Ilmeisesti jotain pientä loukkia on, mutta haluttii lepuuttaa kun siihen sauma oli.Ai että meidän kärkipakkeja pidetään ihan vain huvikseen sivussa?
Kyllä, näin itsekin uskon mutta tämä toinen nimimerkki sanoo että olisi voitu peluuttaa jos olisi haluttu eikä kummallakaan mitään vakavaa.Ilmeisesti jotain pientä loukkia on, mutta haluttii lepuuttaa kun siihen sauma oli.
Ai että meidän kärkipakkeja pidetään ihan vain huvikseen sivussa?
Niin kyllähän Eemelikin pelaa vaikka huhujen mukaan leikkausaika on varattu.Kyllä, näin itsekin uskon mutta tämä toinen nimimerkki sanoo että olisi voitu peluuttaa jos olisi haluttu eikä kummallakaan mitään vakavaa.
En kyllä usko hetkeäkään että esim. Parikkaa olisi lepuutettu jos olisi pysynyt pelaamaan.