Les Lancaster

Meklari

Luottopelaaja
Jotenkin tossa on tunne, että tälläisiä minikriisejä media myös hakee ihmettelyillään ja Liivik heittelee omaa tietoaan studiossa päälle. Tälläistä aina kohdistuu huippujengeihin.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Niin ja fyysinen peli ei ole koskaan ollut vahvuus, mutta kumminkin nyt on pelannut varovasti niissä tilanteissa voi myös kertoa, että siellä voi olla jotain vaivaa minkä takia varovaisesti menee tilanteisiin. Itse uskon, että Lessiltä asennetta löytyisi mennä väleihin ja ottaa taklauksia vastaan ja kamppailla paremmin mitä nyt ehditty nähdä.
Tällä kaudella hänen peli omassa päässä on mennyt paljon eteenpäin viime kaudesta. Kyllä Lancaster näitä "pommi taklauksia" vähän tuntuis välttelevän, mutta voihan siellä olla esim olkapäässä jotain pientä, että ehkä ihan fiksua nyt lepuuttaa tässä kohtaa.
Nyman ja Lancaster varmasti tullaan näkemään seuraavassa sarjassa peleillä taas.

ilvesperhe

Luottopelaaja
Aika paljon on nähnyt viestejä, joissa esitetään ikään kuin itsestäänselvyytenä, että huilasi vain Porin pelin, koska siellä ei oikein pärjää ja ekaan peliin siellä tuli -4 jne.

Mihin näiden viestien kirjoittajilta unohtuu, että Les siirrettiin sivuun kesken Tampereen pelin, (jossa ei oltu päästetty yhtään maalia)?

Niin kauan kun faktaa ei ole, ovat kaikki teoriat avoimia, mutta älkää nyt yksinkertaistako asioita niin, että se oli vain se Porin peli, kun tapaus Lancaster sai alkutahtinsa nimenomaan Tampereen pelissä.
Tekikö Ässät kuinka monta tyhjiin, kun noita miinuksia tuijottaa?

Toutain

Luottopelaaja
Tekikö Ässät kuinka monta tyhjiin, kun noita miinuksia tuijottaa?

Mä en tiedä kysytkö nyt multa? Mä en tuijota niitä yhtään, enkä usko, että valmennuskaan tuijottaa. Se oli mukana tuossa juuri siksi, että sitä on käytetty yhtenä perusteluna, kun tätä Lancasterin tilannetta on julistettu peliotteiden takia penkittämiseksi, (jota se tuskin on).

ilvesperhe

Luottopelaaja
Mä en tiedä kysytkö nyt multa? Mä en tuijota niitä yhtään, enkä usko, että valmennuskaan tuijottaa. Se oli mukana tuossa juuri siksi, että sitä on käytetty yhtenä perusteluna, kun tätä Lancasterin tilannetta on julistettu peliotteiden takia penkittämiseksi, (jota se tuskin on).
En tarkoittanut sinua erityisesti,nappasin viestin jossa oli -4 mainittu. Noista yksioli siirretty rangaistus ja kaksi tyhjiin,noiden aikana oli Les jäällä.

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Mitä ne tuolla pregamessa nyt Lessistä höpötteli, en ehtinyt jäädä kuuntelemaan?
Bono sanoi, ettei ole Lessillä mennyt ihan putkeen nämä play offit. Hintsanen kertoi ettei heistä kukaan tiedä miksi Lancaster ei ole kokoonpanossa, pelkkää spekulaatiota.

Toutain

Luottopelaaja
Bono sanoi, ettei ole Lessillä mennyt ihan putkeen nämä play offit. Hintsanen kertoi ettei heistä kukaan tiedä miksi Lancaster ei ole kokoonpanossa, pelkkää spekulaatiota.
Ilves-livessä suurin piirtein noin joo.

Mutta tarkoitettiinko tuossa jotain hallin tilaisuutta?

pelikirja

Luottopelaaja
Jotenkin tossa on tunne, että tälläisiä minikriisejä media myös hakee ihmettelyillään ja Liivik heittelee omaa tietoaan studiossa päälle. Tälläistä aina kohdistuu huippujengeihin.
Nimenomaan kyl nyt yritetään oikein tekemällä tehdä kriisejä.Jos vältämättä haluttu niin Parikka kuin Lancaster ois tänään kentällä.Viimeksi tänään tuli korvanappiini tieto asiasta.

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa

Hallihavainnot kertovat Lancasterin kuitenkin liikkuneen Nokia-areenassa polvituki jalassaan. Oli miten oli, runkosarjan puolustajien pistepörssin voittajan loukkaantumista ei voi sulkea pois laskuista.

Tiedä sitten totuutta. Pitäisin kyllä lähtökohtaisesti todella outona, jos runkosarjan pistepörssin voittanut pakki laitetaan poppareille muutaman huonosti menneen pudotuspelin takia.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja

Tiedä sitten totuutta. Pitäisin kyllä lähtökohtaisesti todella outona, jos runkosarjan pistepörssin voittanut pakki laitetaan poppareille muutaman huonosti menneen pudotuspelin takia.
Kuten aiemmin kirjoitin, kyllä siellä on lievää loukkia. Nyt oli hyvä paikka säästellä, sama juttu Parikan suhteen.

Meidän ykkösparia tarvitaan vielä. Ja varmasti ovat askissa taasen jossain kohtaa.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Kannattaa lukea mitä olen kirjoittanut aiemmin.Jos ois haluttu Parikka ja Lancaster olis ollu pelikunnossa.Kummallakaan ei mitään vakavaa.Tämä on tieto.
Vaikka todella luotettavana palstalaisena sinua pidänkin, niin en usko yhdenkään täällä, sinunkaan voivan sanoa tietoina tässä vaiheessa kautta pelaajien terveystilanteita.

Nää on semmosia top secret kamaa tässä kohtaa, että mulle henk koht ihan sama kuka täällä kertoilee tietoja terveystilanteesta. Minä en niitä osta.

Itse uskon edelleen, että jotakin vaivaa on Lancasterilla. Voi olla joo et pystyis pelaan, mutta ei läheskään täydellä teholla.

Niin uskon itse. Uskokoon kukakin mitä haluaa. Yksikään kirjoitus tällä palstalla kesken pudotuspelien ei saa mua vakuuttuneeksi.

Viimeksi muokattu:

pelikirja

Luottopelaaja
Vaikka todella luotettavana palstalaisena sinua pidänkin, niin en usko yhdenkään täällä, sinunkaan voivan sanoa tietoina tässä vaiheessa kautta pelaajien terveystilanteita.

Nää on semmosia top secret kamaa tässä kohtaa, että mulle henk koht ihan sama kuka täällä kertoilee tietoja terveystilanteesta. Minä en niitä osta.

Itse uskon edelleen, että jotakin vaivaa on Lancasterilla. Voi olla joo et pystyis pelaan, mutta ei läheskään täydellä teholla.

Niin uskon itse. Uskokoon kukakin mitä haluaa. Yksiköön kirjoitus tällä palstalla kesken pudotuspelien ei saa mua vakuuttuneeksi. Vain Ilveksen omiin uutisiin uskon ja niitähän ei kuulla tässä kohtaa.
Usko mitä uskot mutta satun vaan tietämään.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ilmeisesti jotain pientä loukkia on, mutta haluttii lepuuttaa kun siihen sauma oli.
Kyllä, näin itsekin uskon mutta tämä toinen nimimerkki sanoo että olisi voitu peluuttaa jos olisi haluttu eikä kummallakaan mitään vakavaa.
En kyllä usko hetkeäkään että esim. Parikkaa olisi lepuutettu jos olisi pysynyt pelaamaan.

El Reino

Tähtipelaaja
Ai että meidän kärkipakkeja pidetään ihan vain huvikseen sivussa?

Ei kai pidetä mitenkään huvikseen, vaan siksi, että meillä olisi parhaat pelaajat kehissä täydessä iskussa seuraavalla kierroksella. Nyt arvioitiin, että Horse ja Moro riittävät joka tapauksessa Ässiä vastaan eli on varaa antaa Lancaster-Parikka -kaksikolle aikaa toipumiseen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Kyllä, näin itsekin uskon mutta tämä toinen nimimerkki sanoo että olisi voitu peluuttaa jos olisi haluttu eikä kummallakaan mitään vakavaa.
En kyllä usko hetkeäkään että esim. Parikkaa olisi lepuutettu jos olisi pysynyt pelaamaan.
Niin kyllähän Eemelikin pelaa vaikka huhujen mukaan leikkausaika on varattu.

Eli varmasti Les voisi pelata esim. Piikin voimin. Ja sitä kautta ns. Pakkotilanteessa voisi pelata.

Ei nuo polvitukihommat mitään tuulesta temmattuja juttuja ole.