Les Lancaster

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Siitä olen paskaa saanut niskaan, kun en avaa tilanteita.
Mua sun touhuissa vituttaa se, että olet aina vihjailemassa kaikenlaista Tillusta, mutta sitten kun pyydetään avaan asiaa niin menee vaikeeks. Kysynkin, että saatko kaikesta huolimatta jotain mielihyvää noista vihjailuista?

Beast

Luottopelaaja
On se vaan ihme, kun ihmiset ei ymmärrä, että asioita voi tehdä tyylilläkin! Oli sitten vittu mitä ammattilaisii tai muuta tahansa.

Kaikki mykkäkoulut yms. on vain henkilön heikkoutta eikä todellakaan hyvä juttu. Mutta tämmöinen nyt on tällä hetkellä ja ehkä joskus toisenlainen henkilö. Omat vahvuudet ja heikkoudet kaikilla.

Mutta tylyys ja puhumattomuus ja mykkäkoulut on kaikki heikkoutta. Ei vahvuutta.

ipa1970

Luottopelaaja
Haha, ai helvetti. Yksi heittää puolivillaisen nyyhkytarinan jonka ”Lesin vaimo” on kertonut random ohikulkijalle ja foorumin vakiotrollit rientävät komppaamaan tätä, että juu juu Tillu taas sitä ja tätä ja faktaa on kuinka oikein Vancouverista soiteltu ja sanottu että nyt meidän Joni vaihtaa kuules Timo maisemaa.
Toiset tietää, ja toisilla fanijuliste seinällä.
Joskus, useinkin, tuntuu että toisille koskela on lahkojohtaja eikä utj, kun tätä palstaa lukee.

Tarrasin kans koukkuun, mutta sun mielestä Koskelan tavat on ollu epäilyttäviä siitä lähtien, kun Myrrä potkittiin pois pendon tieltä.
Oli kuule jo aikaisemmin.
Pisti melkoisesti lusikkaa soppaan jo myrrän aikana ketä peluutetaan, ketä ei.
Nalli kiittää, ja miehokin lähti
”Yhteisymmärryksessä” vai kuinka se meni?

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Mua sun touhuissa vituttaa se, että olet aina vihjailemassa kaikenlaista Tillusta, mutta sitten kun pyydetään avaan asiaa niin menee vaikeeks. Kysynkin, että saatko kaikesta huolimatta jotain mielihyvää noista vihjailuista?
Ymmärrän, että vituttaa. Mua vituttaa kuunnella kuinka Tillu on virheetön sankari. Tässä menee meillä ajatukset ristiin. Kuten @pelikirja totesi ei näitä kannata avata. Se ei tuo kellekään mitää hyvää. Ainoastaan tunne vie vallan, kun mietin mitä taustalla tapahtunut eikä pysty seuraamaan vierestä hypetystä.

Tillu on kuitenkin loistava utj ja viimeisen vuoden aikana en ole kuullut mitään negatiivista pl case Jurmo,

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
On se vaan ihme, kun ihmiset ei ymmärrä, että asioita voi tehdä tyylilläkin! Oli sitten vittu mitä ammattilaisii tai muuta tahansa.

Kaikki mykkäkoulut yms. on vain henkilön heikkoutta eikä todellakaan hyvä juttu. Mutta tämmöinen nyt on tällä hetkellä ja ehkä joskus toisenlainen henkilö. Omat vahvuudet ja heikkoudet kaikilla.

Mutta tylyys ja puhumattomuus ja mykkäkoulut on kaikki heikkoutta. Ei vahvuutta.
Tämä. Aamen.

Jos jollain ei riitä kentälle niin se on ihan fine. Mutta pitää nämä asiat nyt perkele pystyä avoimesti käydä läpi. Aikuisia ihmisiä.

Menee ohi jo ketjusta mutta Myrrä tosiaan kommentoi lehdille että ei tiedä potkujensa syytä. Itse olin vaihdon kannalla kun Pendo tuli tarjolle mutta onhan se noloa jos Tillu ei oikeasti ole pystynyt Myrrälle asiaa kertomaan.

Toutain

Luottopelaaja
Välillä ihmettelen kirjoituksiasi, kun olen käsityksessä, että tiedät osittain mitä Ilveksen kopissa tapahtuu ja ei pitäisi tulla yllätyksenä näitä asioita? Tiedät aivan varmasti Pendosta ja Tillusta asioita… mutta et avaa niitä koskaan.

Nyt kun sä esitit tuollaisen kysymyksen @pelikirjalle, niin siitä inspiroituneena mä esitän kysymyksen sulle. Kun tiedetään miten sun tarinasi huhujen suhteen kulki, kuinka jossain vaiheessa oikeat tiedot vaihtuivat vääriin ja kuinka olet itsekin siitä kertonut, etkä enää nykyään huhuile kuin hyvin varovaisesti ja omia sanojasi mukaillen epävarmoin lähtein, niin miten tässä pitäisi olettaa, että sun tämän ja vaikka viime kauden tietosi koskien Ilves-pelaajien taustadraamoja perustuvat vahvoihin lähteisiin? Niitä esität kuitenkin tietoina - yhtä vakuuttuneena kuin esitit pelaajasopimustietoja niin kauan, kunnes tarpeeksi monta oli jo mennyt ohi.

Tämäkään ei riidanhaluinen kysymys. Mun mielestäni tällaisten aiheiden julkinen käsittely tarvitsee myös toiselta puolelta kriittistä tarkastelua/selvittelyä.

Ikurin Vire

Ymmärrän, että vituttaa. Mua vituttaa kuunnella kuinka Tillu on virheetön sankari. Tässä menee meillä ajatukset ristiin. Kuten @pelikirja totesi ei näitä kannata avata. Se ei tuo kellekään mitää hyvää. Ainoastaan tunne vie vallan, kun mietin mitä taustalla tapahtunut eikä pysty seuraamaan vierestä hypetystä.

Tillu on kuitenkin loistava utj ja viimeisen vuoden aikana en ole kuullut mitään negatiivista pl case Jurmo,
Älä vihjaile mitään, jos et viitti avata asioita, kaikille parempi. Jos jotain oikeasti räikeetä tapahtuu niin kyllä siitä saa lukea sitten mediasta.

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
IMG_8634.jpeg

En olis uskonut, että mun pitää forkalla ruveta ”valehtelijan” naamaani peseen. En ole keksinyt mitään, en ole väittänyt mitään. Kuulin vain juttua. ( :) )

ipa1970

Luottopelaaja
Tähän blegille osoitettuun sen verta että aina ei voi kaikkia lähteitä kertoa, eikä ne nimet mistä kuultu muuta asiaa miksikään.

Tuota olen myös muutaman sisäpiiriläisen nimimerkin osalta ihmetellyt että pitävät mykkäkoulua näistä asioista mihin varmasti voisivat oikaisevan kommenttinsa tarvittaessa antaa, varsinkin kun palstalla epäillään pienintäkin negatiivista asiaa.

Soho

Tähtipelaaja
Aika ikävään suuntaan menee Lesin ketju. En sinänsä ihmettele, jos sivuraiteille joutunut pelaaja kokee kohtelunsa = peliaika, negatiivisesti ja se heijastuu väleihin johdon kanssa.

Silloin kun menee hyvin, on helppo hymyillä ja olla tyytyväinen. Kovassa joukkueessa väkisinkin käy niin, että ihan jokainen ei ole tyytyväinen.

Ihan samaa juttuahan on kuulunut Myrrästä. Case-Vartiainen ja Kolppanen. Nämäkin sivuraiteille joutuneiden pelaajien suusta.

Pitää muistaa, että näissä kuuluu vaan se turhautuneen urheilijan ääni. Tarina toiselta puolelta olisi varmasti erilainen. Johdon pitää hallita ensisijaisesti iso kuva. Joukkueen paras.

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Oli kuule jo aikaisemmin.
Pisti melkoisesti lusikkaa soppaan jo myrrän aikana ketä peluutetaan, ketä ei.
Nalli kiittää, ja miehokin lähti
”Yhteisymmärryksessä” vai kuinka se meni?
Ja mikä yhdistää Jurmoo, Lancasteriä, Nallia ja Miehoa? Varmaankin se, että pelillisesti ei oo ollu mitään annettavaa vaikka näytönpaikkoja on kyllä ollu. Tuskin käy tillu näitten korvaan kuiskutteleen kokoaika et pelaa paremmin, että ei se nyt sen syytä varmaan oo, että otteet on heikkoja.

Lancaster meni tossa ny vähä huonoon listaan, ei kuulu miesten kans yhteiselle listalle, mutta viimeaikaset otteet oli heikkoja.

Ikurin Vire

Ikurin Vire

Tähän blegille osoitettuun sen verta että aina ei voi kaikkia lähteitä kertoa, eikä ne nimet mistä kuultu muuta asiaa miksikään.
-Vihjailee
-Ei avaa asioita sen tarkemmin
-Sitten ihmettelee miksi saa lokaa niskaan

Kukin tyylillään.

• Tykkää
Reactions: CTS

Asylum

Luottopelaaja
Nyt rakennetaan jotain narratiivia, kuinka Tillu on monien mielestä virheetön sankari? Kukaanhan ei näin ole tainnut väittää, tai jos sellainen viesti löytyy, niin voi linkata. Näitä vastaavia juttuja löytyy varmasti jokaisesta UTJ:sta Liigassa kunhan vain jaksaa kysellä pelaajilta. Mielipiteitä löytyy sama määrä kuin persereikiä.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Nyt kun sä esitit tuollaisen kysymyksen @pelikirjalle, niin siitä inspiroituneena mä esitän kysymyksen sulle. Kun tiedetään miten sun tarinasi huhujen suhteen kulki, kuinka jossain vaiheessa oikeat tiedot vaihtuivat vääriin ja kuinka olet itsekin siitä kertonut, etkä enää nykyään huhuile kuin hyvin varovaisesti ja omia sanojasi mukaillen epävarmoin lähtein, niin miten tässä pitäisi olettaa, että sun tämän ja vaikka viime kauden tietosi koskien Ilves-pelaajien taustadraamoja perustuvat vahvoihin lähteisiin? Niitä esität kuitenkin tietoina - yhtä vakuuttuneena kuin esitit pelaajasopimustietoja niin kauan, kunnes tarpeeksi monta oli jo mennyt ohi.

Tämäkään ei riidanhaluinen kysymys. Mun mielestäni tällaisten aiheiden julkinen käsittely tarvitsee myös toiselta puolelta kriittistä tarkastelua/selvittelyä.
Aiheellinen kysymys ja pidän sun analyyttisesta tekstistä, mitä tulee monessa ketjussa. Ilo lukea!

Pelaaja huhut ja pukukoppi jutut ovat aivan eri maailma. Se, että tiedät mitä kopissa tapahtuu ei liity milläänlailla pelaajahuhuihin. Harvemmin pelaajahuhut tulevat suoraan kopista, joskus asia oli näin. Enää ei Ilveksen kohdalla vaan asiat on saatava toisaalta.

En ole hetkeen kirjoitellut Tillusta negatiivista, koska uusia juoruja ei ole kantautunut korviin ( onko syynä lähteiden väheneminen vai muuttunut käytös?) Kuten ylempänä kerroin niin case Jurmo oli ainut -, mitä kuullut negatiivisessa vuoden aikana. Aikaisemmin, kun tietoja oli paremmin kopin ulkopuolella näitä kuulin ja ajoin silloin niitä asioita tänne. Edelleen kuitenkin itse kopista kuulen asioita ja ne eivät ole liittyneet Tilluun mitenkään.

Pendolino

Luottopelaaja
katso liitettä 7525

En olis uskonut, että mun pitää forkalla ruveta ”valehtelijan” naamaani peseen. En ole keksinyt mitään, en ole väittänyt mitään. Kuulin vain juttua. ( :) )

Siis kaverisi laittaa sinulle maanantai-iltana viestin juuri kuullusta huhusta, vaikka viimeinen kotipeli ( ja mahdollisuus puhua Lesin rouvan kanssa ) on ollut lauantaina.

Ei kuulosta "juuri kuullulta".

Beast

Luottopelaaja
Aika ikävään suuntaan menee Lesin ketju. En sinänsä ihmettele, jos sivuraiteille joutunut pelaaja kokee kohtelunsa = peliaika, negatiivisesti ja se heijastuu väleihin johdon kanssa.

Silloin kun menee hyvin, on helppo hymyillä ja olla tyytyväinen. Kovassa joukkueessa väkisinkin käy niin, että ihan jokainen ei ole tyytyväinen.

Ihan samaa juttuahan on kuulunut Myrrästä. Case-Vartiainen ja Kolppanen. Nämäkin sivuraiteille joutuneiden suusta.

Pitää muistaa, että näissä kuuluu vaan se turhautuneen urheilijan ääni. Tarina toiselta puolelta olisi varmasti erilainen. Johdon pitää hallita ensisijaisesti iso kuva. Joukkueen paras.

Ikävään suuntaan kun puhutaan asioista rehellisesti ja avoimesti! Tottakai on sivulle ajautuneella tietty mielipide ja tuntuu tietynlaiselta ja saa ihan tuntua niin kuin kokee.

Kyllä se vaan niin on yleensä, että totuus sattuu. Sentakia tämäkin ketju tuntuu ikävältä kun päästään asiaan. Tunteet on asiaa. Les kokee näin, noh siinä on osa totuutta. Tillulla oma totuus ja omat fiilikset ja omat haasteet. Näin se menee. Aina monta osa-aluetta monessa.