Forzarossoneri
Vakiokokoonpanossa
Onkohan Lesin paikka alimpana miehenä paras mahdollinen?
Viime kaudella…
Les is more! Mutta annetaanko mahdollisuuksia?
Viime kaudella…
Les is more! Mutta annetaanko mahdollisuuksia?
Tää peli oli mun silmään aivan karmaseva Lesiltä. Ei ees vitsillä olis mun mielestä parempi laiturina, omassa päässä se ongelma.Ei negatiivisessa vaan ihan pohdinnan kautta. Kun, Clen kohta palaa ja Lessin yv ruutu taas pienenee niin mikä on arvo 5vs5 pelissä. Ei tätä näytönpaikkaakaan nyt ihan säkenöiden ole käyttänyt.
Vieläkin tuntuu, että Lessin arvo Ilvekselle tulee olempaan pienempi kuin mitä voisi pelimerkkinä hyötyä joko vaihtamalla tai rahassa. Toki siellä Masinkin vielä pois.
Ei voisi ainakaan huonommin mennä kuin aikoinaan Juha Hautamaa pakkina.Nyt kun Niku tuli meille, kokeilisin rohkeasti Lessia laidassa!
Todennäköisemmin Pelli tuossa roolissa itsensä löytää ja mahdollisesti sopiikin paremmin. Jos top 6 keväällä on Friman, Clen, Masin, Niku, Parikka, Latvala.Vaikka sitten seiska pakkina pelkkää ylivoimaa!
Voisko tää Niku hankinta tuoda ylivoimaan sen että saatais se Palve helvettiin sieltä väärältä puolelta
Moni nostaisi Latvalan Pellin ohi top6. Miksi? Mun mielestä Pelli on pelannu tosi nousujohteisesti ja puolustanutkin todella hyvin ja usein pelannut oman tonttinsa todella viisaasti.Todennäköisemmin Pelli tuossa roolissa itsensä löytää ja mahdollisesti sopiikin paremmin. Jos top 6 keväällä on Friman, Clen, Masin, Niku, Parikka, Latvala.
Tottakai kiva jos Lancaster jää, mutta uskon jokaisen ymmärtävän syyt jos jatkaa matkaansa esimerkiksi ensi kauden joukkueeseen.
Vaikka sitten seiska pakkina pelkkää ylivoimaa!
Voisko tää Niku hankinta tuoda ylivoimaan sen että saatais se Palve helvettiin sieltä väärältä puolelta
Moni nostaisi Latvalan Pellin ohi top6. Miksi? Mun mielestä Pelli on pelannu tosi nousujohteisesti ja puolustanutkin todella hyvin ja usein pelannut oman tonttinsa todella viisaasti.
Plus-miinustilastossakin Pelli on Palveen ja Jampan jälkeen kolmantena, jopa Supia edellä. Latvala myös selvästi jäähyherkempi kuin Pelli.
Lancaster <3Aamulehdessä Lancasterin kommentit liittyen hänen tilanteeseen:
”Enpä tiedä siitä. Sitä varten minulla on agentti. Tykkään olla täällä. En tiedä pelaisinko edes toisessa joukkueessa Suomessa. Tulevaisuus on epäselvä. Jään tai lähden, Ilveksellä on täysi tukeni. Välitän joukkuekavereistani.”
Jutussa maininta että Aamulehden tietojen mukaan olisi lähtökuopissa.
Ilves-paidan pukeneelta Sami Nikulta jämäkkä mielipide roolistaan – Lähtökuopissa oleva tähtipakki kommentoi tilannettaan apeana
JYPistä Ilvekseen siirtynyt Sami Niku korkkasi tiistaina ensimmäiset harjoituksensa uudessa seurassaan. Miehen pakkiparina luisteli Arttu Pelli.www.aamulehti.fi
Samassa jutussa mainittiin ohimennen että Nikun pakkiparina harjoitteli Pelli.Aamulehdessä Lancasterin kommentit liittyen hänen tilanteeseen:
”Enpä tiedä siitä. Sitä varten minulla on agentti. Tykkään olla täällä. En tiedä pelaisinko edes toisessa joukkueessa Suomessa. Tulevaisuus on epäselvä. Jään tai lähden, Ilveksellä on täysi tukeni. Välitän joukkuekavereistani.”
Jutussa maininta että Aamulehden tietojen mukaan olisi lähtökuopissa.
Ilves-paidan pukeneelta Sami Nikulta jämäkkä mielipide roolistaan – Lähtökuopissa oleva tähtipakki kommentoi tilannettaan apeana
JYPistä Ilvekseen siirtynyt Sami Niku korkkasi tiistaina ensimmäiset harjoituksensa uudessa seurassaan. Miehen pakkiparina luisteli Arttu Pelli.www.aamulehti.fi