• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liiga-aiheiset podcastit

Kiukaassa Ripa pääsi median jalkapuuhun, ja ansaitusti, on todettava.
Mutta kyllä siinä Kiukaan herroillakin lipsui aika pahasti; Savolaisen mukaan Ilveksen peli oli huonoa alkukaudesta. No tilastojen mukaan näin ei ollut. Toinen Savolaiselta tuli, että loppukaudesta alkoivat voittamaan.
Aijjaa, mää kun luulin, että me ollaan alettu voittaa lokakuussa.
Mutta helmi tuli Sihvoselta, hänen mukaansa Ilves oli briljantein Karri Kiven aikaan. Myrrän ajasta totesi, että "minä kärkihahmona pakotin Myrrän peluuttamaan meidän peliä". Ja jatkoi, että juuri kun peli oli parhaimmillaan (hänen pakotuksensa takia siis), niin sitten potkittiin Myrrä pihalle.

HOHHOIJAA
Taisi muistaa aiheesta "Myrrä" vain sen, että Ipa oli PISTEILLÄ sarjakärjessä (ei pistekeskiarvossa) = siitä vanhemman tieteenharjoittajan tulkinta, "pelihän oli parhaimmillaan".

Pelihän oli itse asiassa ihan karmeata sekopäistä koohotusta, mutta ainakin itse näin muutoksen Pennasen muodossa olevan hyvä (vähänpä mä tiesin, pthyi)...Kiuas tältä viikolta siis nounou

Taisi muistaa aiheesta "Myrrä" vain sen, että Ipa oli PISTEILLÄ sarjakärjessä (ei pistekeskiarvossa) = siitä vanhemman tieteenharjoittajan tulkinta, "pelihän oli parhaimmillaan".

Pelihän oli itse asiassa ihan karmeata sekopäistä koohotusta, mutta ainakin itse näin muutoksen Pennasen muodossa olevan hyvä (vähänpä mä tiesin, pthyi)...Kiuas tältä viikolta siis nounou
No sepä se, jälkiviisaus on helppoa, vallankin tässä Pennasen asiassa. Mutta sitten se peli, itse en ole ollenkaan mikään pelikirja asiantuntija, mutta tuona syksynä sanoin monelle, että vaikka pisteissä menee hyvin, niin Ilveksen pelissä ei ole mitään systeemiä, ei sitten minkäänlaista.

No sepä se, jälkiviisaus on helppoa, vallankin tässä Pennasen asiassa. Mutta sitten se peli, itse en ole ollenkaan mikään pelikirja asiantuntija, mutta tuona syksynä sanoin monelle, että vaikka pisteissä menee hyvin, niin Ilveksen pelissä ei ole mitään systeemiä, ei sitten minkäänlaista.
Mä en löytänyt päätä en häntää, olin vain "tyytyväinen" että muutamissa maalintekokisoissa pärjättiin. Ihan samat sanat siis, mutta nyt kansi kiinni, läheiset on nähneet. :)

• Tykkää
Reactions: M22
Takaisin