Liiga-aiheiset podcastit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 229
Teipistä Teippiin-podcastissa Ilves arvioitiin runkosarjan ykköseksi. Puolustus sai ylisanoja ja arvosanaksi tasan 10.
Mää olen kyllä tuosta pakiston arvosanasta samaa mieltä. Toki mielestäni meidän hyökkäys ei ole ihan niin hyvä kun heidän mielestään. Taisivat antaa hyökkäykselle 9,5 ja itse antaisin 9 tai 9+. Samoin antaisin meidän maalivahdeille 8 ja he antoivat 8-
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
2 076
Mää olen kyllä tuosta pakiston arvosanasta samaa mieltä. Toki mielestäni meidän hyökkäys ei ole ihan niin hyvä kun heidän mielestään. Taisivat antaa hyökkäykselle 9,5 ja itse antaisin 9 tai 9+. Samoin antaisin meidän maalivahdeille 8 ja he antoivat 8-
Aika vaikea on Liigassa parempaa pakistoa rakentaa, eli kyllä tuo 10 on ihan perusteltua antaa. Eniten itseäni tuossa podissa häiritsee sujuvan puheen vaikeus, sekä suoraan paperista lukeminen. Toki uusia kavereita, eikä varmaan kokemusta paljoa tuon alan hommista ole, mutta tekemällähän sitä kokemusta tulee. Toistaiseksi kuitenkaan ei omille podilistoille mahdu.
Yleisesti podeista se, että aamusella kun laittaa napit korvaan (puhelimen äänet tietty täysillä), ja jotkin podit ja niiden tunnukset alkavat jollakin törähdyksellä, kellolla tjms. helposti törähtää housuun ylimääräinen lusikallinen. Esim. Liigapyykin pesukoneen kolina alussa on aika paha... :eek:
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 070
No siis pakiston 10 on totta kai ymmärrettävä arvosana, etenkin jos sillä saadaan tehtyä tarvittava pesäero muihin, koska Ilveksen pakisto on varmasti Liigan lähtökohtaisesti paras, (eikä siinä voi nähdä mitään puutteita).

Ainoa minkä arvosanassa 10 voi edes jollain logiikalla kyseenalaistaa on "hankintavara". Mitä jos Ilves vaikka lainaisikin tuosta vielä jonkun vähäiselle vastuulle jäävän toiseen joukkueeseen ja hankkisi jonkun täydellisen seiskapakin, niin kai se puolustus paranisi. No, jätettäköön sille vaihtoehdolle sitten 10+ :)
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Urheilucast on aloittanut syyskautensa. Vieraana Sami Helenius. Hastattelu hyvä kuten aina, alun hyperboliat kannattaa kyllä jättää väliin. Jaksaa aina Liigaa mollata ja nyt kuulemma Joketit ja Kiekko Espoo ovat kuumimmat suomalaiset joukkueet. Okei Keravalla on nostetta. Mutta ei KElla nyt niin kova noste ole.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 229
Urheilucast on aloittanut syyskautensa. Vieraana Sami Helenius. Hastattelu hyvä kuten aina, alun hyperboliat kannattaa kyllä jättää väliin. Jaksaa aina Liigaa mollata ja nyt kuulemma Joketit ja Kiekko Espoo ovat kuumimmat suomalaiset joukkueet. Okei Keravalla on nostetta. Mutta ei KElla nyt niin kova noste ole.
Oli ihan hyvä haastattelu mun mielestä.

Se Jokerit ja KEspoo hehkutus nyt meni aikas lailla yli hyvin Eskomaiseen tapaan, mutta yllätyin kyllä hieman hänen kannastaan Komarovin hankkimiseen.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Oli ihan hyvä haastattelu mun mielestä.

Se Jokerit ja KEspoo hehkutus nyt meni aikas lailla yli hyvin Eskomaiseen tapaan, mutta yllätyin kyllä hieman hänen kannastaan Komarovin hankkimiseen.
Haastattelut Seppänen osaa hyvin, ei mene perseennuolennaksi vaikka ei se nyt inttämällä intä mitään skuuppeja. Kysyi silloin Jokeri kaksikolta ihan suoraan mitä mieltä he ovat Teemu Pulkkisesta. Väänänenhän ei kommentoinut mitään ja A-J Niemi ihmetteli herran valintoja.

Ja joo, Komarovista yllättävänkin maltilliset odotukset. Itse kyllä odotan että Komarovista voi olla ihan hyötyäkin pudotuspeleissä hämmentäjänä, mutta runkosarjassa voi olla tiukempaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 229
Kysyi silloin Jokeri kaksikolta ihan suoraan mitä mieltä he ovat Teemu Pulkkisesta. Väänänenhän ei kommentoinut mitään ja A-J Niemi ihmetteli herran valintoja.
Mun mielestä tää oli Eskolta ihan hyvin vedetty. "Uskalsi" kysyä ihan suoraan ja sai nyt jonkinlaisen vastauksen, mutta ei alkanut inttämään asiasta.
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
415
Esko on loistava juttelemaan muitten ihmisten kanssa, jonka takia Urheilucastia kuunnellessa kulutan käytännössä vain haastatteluja. Ne haastattelut myös ovat yleensä mukavan pitkiä, niin saa siitäkin podista mukavasti sisältöä irti. Kuuntelen myöskin muut haastattelut jossa haastateltavana on joku jääkiekon ulkopuolinen henkilö.

Eskon yksin vetämä setistä tulee vahvasti mieleen jonkinlainen "aikuisjonneilu", eikä siinä mitään, koska sillekin on kohderyhmänsä. Se vaan on ongelma minulle, kun samat kliseet pyörivät jatkuvalla syötöllä, ja kun se saman levyn kiepauttaminen on suurin osa koko jakson sisällöstä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Päivän urheilucastissa Seppänen käsittelee tottakai Liigan mediatilaisuutta. Ja omasta mielestä kertoo ne asiat juuri niinkuin ne ovat, toki totuttuun tyyliin yliampuvasti. Liigan olisi pitänyt olla paremmin valmistautunut kysymyksiin, joiden se tiesi tulevan. Salailu tässä tilanteessa vain lisää sitä myllytystä. Myös Oulun Kärppien poissaolo tilaisuudesta on todella huononnäköistä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 229
katso liitettä 5433

Putcolan veikkaus runkosarjasta.
Katos vaan. Näköjään tuo Liigawam-podcastikin alkaa huomenna.
On kyllä turhista turhin liiga-aiheinen podcast minkä minä tiedän. Kuuntelisin varmaan Liigalizeäkin mielummin kun tuota.

No varmasti tuollekkin kuuntelijakuntansa löytyy kun se jatkoa saa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Katos vaan. Näköjään tuo Liigawam-podcastikin alkaa huomenna.
On kyllä turhista turhin liiga-aiheinen podcast minkä minä tiedän. Kuuntelisin varmaan Liigalizeäkin mielummin kun tuota.

No varmasti tuollekkin kuuntelijakuntansa löytyy kun se jatkoa saa.
Vesivelliä, kuten johtava sanoisi.

Ja missä se kiuas viipyy
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 979
Katos vaan. Näköjään tuo Liigawam-podcastikin alkaa huomenna.
On kyllä turhista turhin liiga-aiheinen podcast minkä minä tiedän. Kuuntelisin varmaan Liigalizeäkin mielummin kun tuota.

No varmasti tuollekkin kuuntelijakuntansa löytyy kun se jatkoa saa.
Samaa mieltä. Toinen kattelee kerran 3 kuukaudessa Kärppien pelin ja toinen kattelee sit vähän useemmin Jukureiden pelejä vaan sen takia kun paras kaveri valmentaa siellä. On sitten niin pihalla kaikesta ja väsynyttä läppää heitellään jostain NHLWAMin ekoista vuosista tms. Välillä jutellaan mukavia (lähinnä Putkosen) ystävien kanssa. Eiköhän tälle kaudelle saada taas Jormakat ja Severi Lahtiset vierailemaan.

Lyhyesti: Ei jaksa kuunnella kun eivät kauhean aktiivisesti Liigaa seuraa. Jonka takia siitä ei itselle ole mitään iloa ja turha näin ollen kuunnella.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Samaa mieltä. Toinen kattelee kerran 3 kuukaudessa Kärppien pelin ja toinen kattelee sit vähän useemmin Jukureiden pelejä vaan sen takia kun paras kaveri valmentaa siellä. On sitten niin pihalla kaikesta ja väsynyttä läppää heitellään jostain NHLWAMin ekoista vuosista tms. Välillä jutellaan mukavia (lähinnä Putkosen) ystävien kanssa. Eiköhän tälle kaudelle saada taas Jormakat ja Severi Lahtiset vierailemaan.

Lyhyesti: Ei jaksa kuunnella kun eivät kauhean aktiivisesti Liigaa seuraa. Jonka takia siitä ei itselle ole mitään iloa ja turha näin ollen kuunnella.
Ja sitten soitellaan Tuppuraisen Janille sekä Alkiolle. Tai Nyholmille. Ja Jantta Alkio sekä Tuomas Nyholm ovat tuon castin kovimpia asiantuntijoita.

Saisi sporttimeisterit palata.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Aika kovan tuomion sai Ilveksen kevään seremoniamestarit Ikalta urheilucastissa. Seppänen tuntuu edelleen arvostavansa Suomen nastojen luovutusta viisaana liikkeenä. Myöskin sellainen huomio että talo on ns. puhdistettu, eli kevään yöelämän taiturit eivät Ilveksessä enää ole. Siitä voinee jokainen päätellä ketkä rynnäkköä johtivat ja ketä siellä viihtyi. Toki nämä ovat vain Eskon ja Lehkosrn juttuja joten hyppysellinen suolaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 229
Aika kovan tuomion sai Ilveksen kevään seremoniamestarit Ikalta urheilucastissa. Seppänen tuntuu edelleen arvostavansa Suomen nastojen luovutusta viisaana liikkeenä. Myöskin sellainen huomio että talo on ns. puhdistettu, eli kevään yöelämän taiturit eivät Ilveksessä enää ole. Siitä voinee jokainen päätellä ketkä rynnäkköä johtivat ja ketä siellä viihtyi. Toki nämä ovat vain Eskon ja Lehkosrn juttuja joten hyppysellinen suolaa.
Niin kyllähän todella monet pitävät edelleen kiinni siitä, että Langhamer olisi hakenut leviltä koronan kesken play-offien. Ja siis tämä kaikki sen yhden IG kuvan takia joka tosiaan otettu näsijärvellä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Niin kyllähän todella monet pitävät edelleen kiinni siitä, että Langhamer olisi hakenut leviltä koronan kesken play-offien. Ja siis tämä kaikki sen yhden IG kuvan takia joka tosiaan otettu näsijärvellä.
Joo itseäni tuo Levi homma vähän ihmetyttikin että kävikö siellä oikeasti joku vai miksi se edelleen on puheissa
 
Ylös