Kai toi on lähtökohtaisesti pelkästään muille liigajoukkueille vittuilua ”hyvässä hengessä” ja sit silloin tällöin kehutaan tepestä jos aihetta ilmenee.x.com
x.com
No, lupaan kuunnella ensimmäisen jakson. Tosin tässä tapauksessa melkeinpä jo tietää mitä on luvassa.
Joku muu saa kyllä testi kuunnella tämän mun puolesta.x.com
x.com
No, lupaan kuunnella ensimmäisen jakson. Tosin tässä tapauksessa melkeinpä jo tietää mitä on luvassa.
Joku muu saa kyllä testi kuunnella tämän mun puolesta.
En määkään ihan kaikkeen uhraudu.
Ja tilalle tulee Bambi Lehtosen osio aina perjantain jaksoonEi se Seppänen tyhmä ole kun lopetti Ismon cornerin tälle tuotantokaudelle. Alkoi jutut käymään tutuksi.
Ika katsonut kristallipallolla kaikki pelit ja tietää mistä puhuu HEI!KaljuCornerissa Ika rankkasi Ilveksen runkosarjan sijalle 7.
Antti Meriläinen laittoi sijalle 2.
Molemmat olivat epäileväisiä Ilveksen suhteen ja Ikan silmää ei Ilveksen pelit tällä kaudella ole häntä miellyttänyt. On nähnyt siis huikeat 2!! Ilveksen peliä tällä kaudella eikä tarkentanut edes että mitkä pelit.
Molemmat oli myös sitä mieltä että Ilveksessä ei pelata Ilvesmäistä kiekkoa enää eikä siitä saa oikein ”otetta”.
Eli päälakeansa peilin kautta ilmeisesti jos kerran noin perseelleen näyttää...Ika katsonut kristallipallolla kaikki pelit ja tietää mistä puhuu HEI!
Liiga WAM tekee paluun huomenna. Saas nähdä jaksaako edes kuunnella, on aika raskasta jympyttämistä. Tähtivieras on telkien takana ja toinen vakivieras Jormakka Jyväskylässä varmaan linjoilla melkoisen usein.
Ei mene kuunteluun.Liiga WAM tekee paluun huomenna. Saas nähdä jaksaako edes kuunnella, on aika raskasta jympyttämistä. Tähtivieras on telkien takana ja toinen vakivieras Jormakka Jyväskylässä varmaan linjoilla melkoisen usein.
Joo ei kiitos tälle podcastille. Ei vain pysty, kuuntelisin mieluummin vaikka vanhaa Liigalizea kuin tätä ja Liigalizekin oli aika kehnoa.Liiga WAM tekee paluun huomenna. Saas nähdä jaksaako edes kuunnella, on aika raskasta jympyttämistä. Tähtivieras on telkien takana ja toinen vakivieras Jormakka Jyväskylässä varmaan linjoilla melkoisen usein.
Niin siis Liigan virallinen podcast on huonompi mitä Ilveksen huumoripodcastEi mene kuunteluun.
En kritisoi kyseistä podcastia enää koska sitä ei TODELLAKAAN tehdä minun kaltaiselle kuuntelijalle.
Jeps. Hintsanen ja Makkonen sentään käy niissä peleissä.Niin siis Liigan virallinen podcast on huonompi mitä Ilveksen huumoripodcast
Ja toi mielestäni hyvin esiin sen Ilveksen isoimman kysymysmerkin tälle kaudelle.Urheilucastissa nyt ensimmäistä kertaa tämä Bambin pyykkitupa ja itse kyllä tykkään.
Tykkään miten Lehtonen puhuu jääkiekosta.