Liiga-aiheiset podcastit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Pitääpä kuunnella viimeisin Kiuas Inferno. Siellä ilmeisesti mainittiin Tirkistelijän nimi.
Joutuuko tässä tilaamaan Aition kuukaudeksi ihan vain tämän takia?

M22

Luottopelaaja
Pitääpä kuunnella viimeisin Kiuas Inferno. Siellä ilmeisesti mainittiin Tirkistelijän nimi.
Uteliaana ja malttamattomana odotamme raporttiasi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kyllä sen varmaan kohta joku jatkoaikaan laittaa.
Sain sentillä kuukauden kokeilun ja nyt soi sitten uusin Inferno kuulokkeissa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
5 minuuttia takana ja Sihvonen maininnut Hiltusesta jo kaksi kertaa "rotta jätti laivan" :D

Tästä tulee kova jakso!

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tirkistelijän nimi.
Timo Bäckman

EDIT: Nyt on kyllä todella tyhjä olo. Tältä varmaan koirista tuntuu jos joskus saavat sen auton kiinni.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Timo Bäckman

EDIT: Nyt on kyllä todella tyhjä olo. Tältä varmaan koirista tuntuu jos joskus saavat sen auton kiinni.

Veikkaan että tuosta on kyllä legendaa heitetty pelaajien kesken. Niin kauan tuo on ollut noissa joukkueissa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Sihvoselle kyllä pitäisi saada läpi Liigasta nimitys Kaljaliigana. Selvästi herra hakee jotain nimeä tälle nykymuotoiselle Liigalle niin itse pidän kaljaliigaa parhaana.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Oli ihan hyvä kiuas inferno. Liigan johtajat haukuttiin pataluhiksi ja isotkin seurat haukuttiin vätyksiksi. Liiga - paskaa johtamista jo vuodesta 2000.

Toutain

Luottopelaaja
Timo Bäckman

Enkö mä tän sulle joskus jo kertonut? Ainakin oli tarkoitus, kun huomasin kiinnostuksesi asiaan palstalla :D

IhanJuniori

Junioripelaaja
Enkö mä tän sulle joskus jo kertonut? Ainakin oli tarkoitus, kun huomasin kiinnostuksesi asiaan palstalla :D
Voi olla hyvinkin, että olet kertonut :)

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Uusimmassa urheilucastissa vieraana henkilö joka tekee niitä vuosittaisia Liigan seurojen talousarvioita. Lienee kuuntelemisen arvoinen juttu taas välillä.