• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liiga-aiheiset podcastit

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei ole tullut hihittelijä takaisin. Vetää siis poikansa kanssa. Kuuntelen nykyään pelkät Liiga osiot jos jaksosta löytyy siihen aikaleima.
Onko tuota sikakatsomoa edes ollut olemassa viimeiseen 10 vuoteen?

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Ei ainakaan omien muistikuvieni mukaan :D

EDIT: Ootas kun pääset siihen pelikielto kohtaan.
Toi pelikielto homma. :D

Nauratti.

Ihan käsittämätön huppauuno toi Ika.
”Antakaa mulle kurinpito niin mua ei kukaan uhkaile”.
Sitten ehdotti että pelikiellot runkosarjassa koskemaan vaan runkosarjoja ja ekan playoffkierroksen pelikiellot koskemaan vaan sitä ja nollautuis puolivälieriin :D

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mitä tämä ukko höpöttää? Eli siis Ismon mukaan pudotuspeleissä ei pitäisi kärsiä pelikieltoja?
Siis sellainen kuva mullekkin tuli.

Se on nyt sitten jotenkin suuri vääryys kun "Ilves hyötyy" siitä, että Nykänen sai pelikiellon :D
Nyt kun Savinainen on parsittu kasaan niin eihän Nykänen edes mahtuisi pelaamaan.

tynamo

Luottopelaaja
Toi pelikielto homma. :D

Nauratti.

Ihan käsittämätön huppauuno toi Ika.
”Antakaa mulle kurinpito niin mua ei kukaan uhkaile”.
Sitten ehdotti että pelikiellot runkosarjassa koskemaan vaan runkosarjoja ja ekan playoffkierroksen pelikiellot koskemaan vaan sitä ja nollautuis puolivälieriin :D
Mitä jos uhkailee? Mennäänkö sitten sinne kuuluisaan alakerran nyrkkeilykehään ja Ika näyttää kaapin paikan? Sketsihahmohan se on :D

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Muutenkin kaikki faktat Ismolla aivan hukassa.
SaiPa peluuttanut kärkipelaajia kovilla minuuteilla. SaiPa peluutti itseasiassa aika tasasesti TPS sarjassa pelaajiaan.

Ilves voitti runkosarjan Ikan mukaan jne. Kyllä siellä aika kuistilla taas oltiin.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Kaipaisin tässä playoffs-kuplan keskellä vähän tiheemmällä tahdilla kaikkia podcasteja. Ois kiva kun ois aina jos ei nyt välttämättä pelien välein, mutta vähintään kahden, perkuut kaikista sarjoista. Itte jotenkin niin syvällä tässä, että ettii koko ajan kaikki mahdolliset infot joka puolelta.

bxl-man

Share Ilves #18
Eilisessä Kiukaassa puntaroivat, että paikallissarjasta odotettiin eeppistä otatusta. Tämä ei ole sitä mitä vuosikausia on odotettu. Sarjasta puuttuu 'jotain', joku extra vääntö, panos, puuttuu. Eikä hallia ole saatu myytyä loppuun.

Tappara ei pysty ja Ilveksen ei ole tarvinnut. Joskus tuntuu, että näitä paikallisia ja niiden "eepisyyttä" odottavat enemmän muut kuin tamperelaiset.