Näinhän siellä tehtiin. Ja päätös katsottiin oikeaksi. Myös Suhosen saama pelikielto katsottiin reiluksi. Kuuntelemisen arvoista pohdintaa myös Ilveksen muuttavasta asemasta siitä kivasta ja sympaattisesta joukkueesta mestaruutta tavoittelevaan organisaatioon.Huomenna tulevassa Liigapyykissä oletetusti paljon asiaan valmentajavaihdosta sekä menneen viikon kurinpidon päätöksistä.
Ja mielestäni liigapyykissä nostettiin ihan hyvin esiin se, että ei siinä ollut YHTÄÄN mitään erikoista, että Myrrää ei enää päästetty kätteleen joukkuetta. Mediassa tästä tehtiin aivan liian iso numero.Näinhän siellä tehtiin. Ja päätös katsottiin oikeaksi. Myös Suhosen saama pelikielto katsottiin reiluksi. Kuuntelemisen arvoista pohdintaa myös Ilveksen muuttavasta asemasta siitä kivasta ja sympaattisesta joukkueesta mestaruutta tavoittelevaan organisaatioon.
Numero tehtiin vain sen takia, että Myrrä itse sen nosti esille. Tai en ainakaan muista että olisi siinä ensimmäisessä haastattelussa erikseen kysytty. Sen jälkeenhän sitä alettiin kysellä enemmänkin. Poikkeavaa on myös se, että Jokke itse suostui vielä kamerahaastatteluun. Yleensä poispotkitut valmentajat vetävät aika niukkaa tiedotuslinjaa potkujen jälkeen. Yleensä ovat lopen uupuneita potkujen tullessa joten siinä lienee osasyy, nythän tuloksien puolesta ei sitä hirmuisinta stressiä ollut Jokella. Toki muiden asioiden puolesta varmasti oli.Ja mielestäni liigapyykissä nostettiin ihan hyvin esiin se, että ei siinä ollut YHTÄÄN mitään erikoista, että Myrrää ei enää päästetty kätteleen joukkuetta. Mediassa tästä tehtiin aivan liian iso numero.
Myrrägaten pohdinta alkaa noin 4:30 kohdalla.Kausiennakko osa 1 - Kimanttia - RadioPlay
Kimanttia-kaksikko käy tämän viikon jaksossa läpi NHL:n itäisen konferenssin joukkueet.radioplay.fi
Eikös Antti Mäkinen vedä Kimanttia Timosen kanssa? Seppänen vetää urheilucastia.Seppänen ei osu omiin suosikkeihin ja en ole aikoihin kuunnellut miestä mistään tuutista. Nyt kestin vähän reilut kaksi minuuttia tuota mesoamista. Onneksi on paljon muitakin lätkäaiheisia casteja.
Eikös Antti Mäkinen vedä Kimanttia Timosen kanssa? Seppänen vetää urheilucastia.
Seppänen on muistaakseni seurannut Liigaa jonkun 30 vuotta. Tehnyt töitäkin Liigan ympärillä ja urheilulehdellä. Uskon että hän tietää mistä puhuu. Olen jossain määrin myös samaa mieltä seppäsen kanssa, että joskus pelit ovat yksinkertaisesti tylsiä koska koko kauden peli perustuu siihen että päästetään mahdollisimman vähemmän maaleja. Eikä siihen että tehdään niitä maaleja enemmän kun kaveri, joka toki voin voittavaa jääkiekkoa.Päivän urheilucastissa Seppänen jälleen kerran tylyttää Liigaa tylsästä pelistä ja liiasta taktisuudesta meidän peliin liittyen. Tampereen derbyt poissuljettuna, sillä se tuote kuulemma vastaa hintaansa ja voisi ilmeisesti enemmänkin pyytää. Jani Nyman saa myös kehuja.
Railakkaalla otteella kuten aina, mutta vähän luulen että tästä Liigan tylsyydestä on tulossa hokema jota nekin hokevat jotka eivät sekuntiakaan Liigaa ole katsoneet. Toki omasta mielestänikin ylivoimapeliä tulisi antaa nykyistä enemmän jos ja kun roikkumista esiintyy, enemmän maaleja tuostakin seuraisi.
On ainakin mun mielestä ihan totta, että peli on suurimmaksi osaksi todella tylsää. Enemmän tunnetta ja fyysisyyttä.Päivän urheilucastissa Seppänen jälleen kerran tylyttää Liigaa tylsästä pelistä ja liiasta taktisuudesta meidän peliin liittyen. Tampereen derbyt poissuljettuna, sillä se tuote kuulemma vastaa hintaansa ja voisi ilmeisesti enemmänkin pyytää. Jani Nyman saa myös kehuja.
Railakkaalla otteella kuten aina, mutta vähän luulen että tästä Liigan tylsyydestä on tulossa hokema jota nekin hokevat jotka eivät sekuntiakaan Liigaa ole katsoneet. Toki omasta mielestänikin ylivoimapeliä tulisi antaa nykyistä enemmän jos ja kun roikkumista esiintyy, enemmän maaleja tuostakin seuraisi.
On ainakin mun mielestä ihan totta, että peli on suurimmaksi osaksi todella tylsää. Enemmän tunnetta ja fyysisyyttä.
Onhan hänellä tottakai pointtinsa tuossa, ja Liigan tulisikin panostaa viihdyttävyyteen koska siitä tässäkin sarjassa ihan perimmiltään on kyse, viihdetuotannosta. Se tulisi jokaisen Liiga-joukkueenkin tajuta. Myös valmentajien. Välillä tulee mieleen että sarjassa on vieläkin seuroja jotka kuvittelevat olevansa vain urheilemassa. Urheilua voi harrastaa jossain alasarjoissa, tämä on huippu-urheilua sekä viihdebisnestä.Seppänen on muistaakseni seurannut Liigaa jonkun 30 vuotta. Tehnyt töitäkin Liigan ympärillä ja urheilulehdellä. Uskon että hän tietää mistä puhuu. Olen jossain määrin myös samaa mieltä seppäsen kanssa, että joskus pelit ovat yksinkertaisesti tylsiä koska koko kauden peli perustuu siihen että päästetään mahdollisimman vähemmän maaleja. Eikä siihen että tehdään niitä maaleja enemmän kun kaveri, joka toki voin voittavaa jääkiekkoa.
Hyvä huomio. Liiga ampuu itseään jalkaan näillä peräkkäisten päivien peleillä. Jos on pakko peräkkäisiä pelejä pelata, niin olisi edes samat joukkuueet vastakkain niin oltaisiin samalla viivalla ja voisi jotain nahinoita jäädä päälle. Mutta tosi on, että tuote kärsii turhan päiten tästä. Lisäksi loukkaantumisriski kasvaa mitä väsyneempänä pelataan.Puhumattakaan siitä,että esim. HPK elisi pelannut ke ja pe, ja vastassa olisi ollut levännyt kotijoukkue, jolloin "peliä" ei olisi saatu ollenkaan aikaan. Mielestäni nykyinen otteluohjelma on katsojien aliarvioimista.
Hyvä huomio. Liiga ampuu itseään jalkaan näillä peräkkäisten päivien peleillä. Jos on pakko peräkkäisiä pelejä pelata, niin olisi edes samat joukkuueet vastakkain niin oltaisiin samalla viivalla ja voisi jotain nahinoita jäädä päälle. Mutta tosi on, että tuote kärsii turhan päiten tästä. Lisäksi loukkaantumisriski kasvaa mitä väsyneempänä pelataan.
Kauas on menty näistä ajoista, mitä Liigan promot ovat olleet:On ainakin mun mielestä ihan totta, että peli on suurimmaksi osaksi todella tylsää. Enemmän tunnetta ja fyysisyyttä.
Todellakin näin, Liiga voisi myös pelejä suunnitellessaan ottaa tämän huomioon. Auttaisiko tietyt pelipäivät tähän? Saisiko klaarattua katsojia syöttämällä sunnuntaina yhden pelin Liigaa ilmasena telkkarista? Tarvitseeko olla pelejä peräkkäisinä päivinä. Liigalla on ollut hieman heikko halu saada kaikkia ihmisiä seuraan Liigaa. Ja toisekseen isompien seurojen suosimista on moni kannattaja sanonut jo vuosia.Onhan hänellä tottakai pointtinsa tuossa, ja Liigan tulisikin panostaa viihdyttävyyteen koska siitä tässäkin sarjassa ihan perimmiltään on kyse, viihdetuotannosta. Se tulisi jokaisen Liiga-joukkueenkin tajuta. Myös valmentajien. Välillä tulee mieleen että sarjassa on vieläkin seuroja jotka kuvittelevat olevansa vain urheilemassa. Urheilua voi harrastaa jossain alasarjoissa, tämä on huippu-urheilua sekä viihdebisnestä.