Joo oli minun mielestä ihan asiallisesti sanottu. Kimmolta vähän pääsi tunteet asian edelle. Tai no vaikea sanoa kun en tiedä jaksanko tuota AVta kuunnellaNyt lähetti Seppänen Urheilucastissa pienet piikit Timosen suuntaan
Joo oli minun mielestä ihan asiallisesti sanottu. Kimmolta vähän pääsi tunteet asian edelle. Tai no vaikea sanoa kun en tiedä jaksanko tuota AVta kuunnellaNyt lähetti Seppänen Urheilucastissa pienet piikit Timosen suuntaan
Joo siis enemmän Seppäseltä tais lähteä kuittia Koivujen vierasmökkiin, mutta sai siinä Timonenkin omansa näillä "vaikka en ole 200 NHL peliä paikanpäällä nähnytkään" kommenteilla.Joo oli minun mielestä ihan asiallisesti sanottu. Kimmolta vähän pääsi tunteet asian edelle. Tai no vaikea sanoa kun en tiedä jaksanko tuota AVta kuunnella
No eikös tässä edelleen ole ihan sana sanaa vastaan tilanne?Heh, torstaina petopodissa heittivät tuomarit bussin alle ylistivät Mason suorapuheisuutta. Vähän mentiin sielläkin nyt tunne edellä.
Itselläni ei ole mitään hajua noista NHL podeista, mutta Liiga-aiheisista Liigapyykki on vähintään ok+ tasoa.Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Urheilucastin Spotify -kanavalla Touru & Hoffren on ihan asiallinen NHL -podcastSuositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Joo sana sanaa vastaan edelleen on. En kyllä itse usko että tuomarit tulee tuollaisia laukomaan. Masolla ollut vaikea kausi Kerhon peräsimessä ja ottaa päähän. Mutta siis paras olisi jos tuomareilla kaikki keskustelut tallennettaisiin kun mikit jo on. Ei pitäisi olla mahdottomuus niin ei tulisi tällaisia tilanteita.No eikös tässä edelleen ole ihan sana sanaa vastaan tilanne?
Vai onko jotain niitä keskusteluita julkaistu jossain?
Toki siinä vedettiin hyvin tunne puoli edellä, mutta en mää nyt ihan purematta niele myöskään tuomarin kertomusta asiasta ilman, että jonkun nauhan tuomarikamerasta nään.
Touru & Hoffren on varmaan tämän hetken kotimaista huippua kun Kaukosen Laidalla on epäsäännöllinen.Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Olen kunnellut jokaisen jakson enkä tosiaan edes tajunnutUrheilucastin Spotify -kanavalla Touru & Hoffren on ihan asiallinen NHL -podcast
Ssma homma, tosin itse en edes tuloksia jaksa. Seuraan NHLää lähinnä kalju cornerin, urheilucastin sekä Touru & Hoffrenin kautta. Ihan tarpeeksi seurattavaa Liigassa videomuodossa.Olen kunnellut jokaisen jakson enkä tosiaan edes tajunnut
On kyllä hyvä Podcast vaikka itse en edes NHL:ää seuraa muuten kun teksti-tvltä
Onko jaksossa mitään muuta, esim. keskustelua SaiPan omistussuhteiden muutoksista jne.? En pelkkää vanhojen pelaajien muistelujaksoa taida jaksaa kuunnella.Kaukaan Päädyssä nostalgiajakso, jossa vetäjät tekivät omat allstars-joukkueensa. Hienoja pelimiehiä ollut SaiPassakin.
Ei ollut muuta.Onko jaksossa mitään muuta, esim. keskustelua SaiPan omistussuhteiden muutoksista jne.? En pelkkää vanhojen pelaajien muistelujaksoa taida jaksaa kuunnella.
Etsi Total Hockey Foreveristä ne jaksot missä Nyholm haastattelee Rantasta.Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Risto tarinat oli kyllä hyviä, joskin esimerkiksi Monnin Thaimaan tarinaokikin vanha. Mutta Vänttisen jutut oli hyviä. Lisäksi yllätys että Jormakalle ei soitettu.En tiedä onko huomioitu jo jossain, mutta Liiga WHAM podcastissa "RD Forever" jakso. Muuten ihan huttua ja alkuun vartti hölinää, mistä en edelleenkään tiedä mistä puhuivat tai liittyikö jääkiekkoon tai mihinkään mitenkään, mutta Ilvesläisten "Risto-Risto" huudot Vaasassa huomioitiin ja muutama hauska tarina, kun entiset pelurit muistelivat RD:n tekemisiä.
Pienenä yllätyksenä tuli itselle, kun en ole ns. "jääkiekon sisäpiiriläisiä", että yhden tarinan syntyyn olen ollut myötävaikuttamassa.
Lisäksi yllätys että Jormakalle ei soitettu
Erittäin hyvät muistot on Tyrväisellä Ilveksestä.Noniin nyt päästään Greipin Tyrväis jaksoissa vihdoin Ilves aikaan.
No eikös tässä edelleen ole ihan sana sanaa vastaan tilanne?
Vai onko jotain niitä keskusteluita julkaistu jossain?
Toki siinä vedettiin hyvin tunne puoli edellä, mutta en mää nyt ihan purematta niele myöskään tuomarin kertomusta asiasta ilman, että jonkun nauhan tuomarikamerasta nään.
En tiedä yhtään, että kumpi osapuoli tuossa on lähempänä totuutta; tuomari vai Maso, mutta jos nämä Petopodin kaverit Meriläinen ja Hepola, ovat mielestään vähänkään jotakin muuta kuin Kärppä-faneja, jotka pitävät Kärppä-podcasteja, niin ei kai se lähtökohtaisesti voi olla niin, että Mason kiihdyksissään kertoma on 100% totta ja fakta, se mitä tuomari sanoo, on ihan huttua. Valehtelee ilmeisesti?Joo sana sanaa vastaan edelleen on. En kyllä itse usko että tuomarit tulee tuollaisia laukomaan. Masolla ollut vaikea kausi Kerhon peräsimessä ja ottaa päähän. Mutta siis paras olisi jos tuomareilla kaikki keskustelut tallennettaisiin kun mikit jo on. Ei pitäisi olla mahdottomuus niin ei tulisi tällaisia tilanteita.